Mikä on hirveimmän makuinen asia, mitä olet maistanut??
Itselläni se on oltava xtran nakit. Niitä ei suostu edes koira syömään.
Kommentit (220)
Ylikypsä poron maksa oli aika kamalaa. Voisin verrata siihen jos pureskelemalla söisit oman kielesi. Koirakaan ei syönyt.
Yleensä välttelen pahoja makuja tyyliin xtra tuotteet. Budapest konvehdit on aika kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh, x-tra nakit on parhaita mitä on olemassa!
Ykkössijaa pitää ehdottomasti pinaattikeitto. Hapansilakka jää aika kauas tuosta!
Ja todennäköisin lempi leipäsi on ranskanleipä ja paras ruoka ruokajuoma on lasol.
Mykykeitto.
Siis sisämyksiä veriliemessä.
Ei pysty, olipa vaikka kuinka perinneherkku.
Tequila.
Toinen on vuohenjuustopastakastike, kun en osannut odottaa, että siinä on vuohenjuustoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki einesvalmiskakkaruuat, paitsi poislukien maksalaatikko
Et siis osaa valmistaa maksalaatikkoa itse?
Osaan valmistaa kyllä ruokaa. Se on minun harrastus. Mutta kerran tai kaksi kuukaudessa ei vain ehdi tekemään ruokaa. Valmismaksalaatikko on minulle pikaruokaa, koska en syö mäkkärissä tai muussa vastaavissa porsaan syöttölaitoksissa.
Kylmä anjovispiirakka. Ihan karmean makuista.
Harissa-leipä tunisialaisesta kioskista Tunisiassa. Liekit löi kurkusta vielä 15 minuuttia maistamisen jälkeenkin.
Kaikki kalat ja muut merenelävät ja -kuolleet. Juustot ja maitotuotteet. Sinappi muualla kuin grillimakkarassa, erityisesti kinkkuhernekeitossa.
Mäkkärin mcVegan burgeri. Meinasi yrjö tulla. Koostumuskin oli aivan karsea.
Ja olen melko nirso joten mitään erikoisia juttuja en siis edes ole maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Grappa
Hieman samalla linjalla:
Ehdottomasti karmeinta on ollut marokolainen viikunakaktuksesta valmistettu viina.
Rouva toi tätä Marokosta joskus 70-80 luvulla.
Siinä oli onnistuneesti säilytetty kaktuksen piikit nestemäisessä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Spermaa, oksensin kaikki sen päivän ruuat ja yökköilin pitkään vaikka pesin suun ja hampaat. Se oli varmasti ensimmäinen ja viimeinen kerta. 🤮🤮🤮🤮🤮
Mulla oli yksi tuommoinen kokemus. Onneksi oli tullut maistettua aiemminkin, etten kuvitellut aina olevan tuommoista. Sen jälkeen olen vältellyt niitä miehiä, jotka eivät suostu syömään kasviksia, elävät roskaruualla ja juovat paljon kaljaa. Elämäntavoilla suuri merkitys.
Korianteri, homejuustot, punaviini, graavattu kala, silli, silakka ja kaikista pahin MAKSA!!
lidlistä munster- juusto. Pidän kyllä briestä ja camembertistä, jopa pikkuisen kypsempänäkin, mutta tämä oli jotain seuraavaakin seuraavampaa leveliä. Haju yksinään jo kuorii maalit seinistä.
Et siis osaa valmistaa maksalaatikkoa itse?