Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Oletko vaimoni?
T: Läpsijä, mahd. tuleva ex?
Soita seuraavalla kerralla 112 ja poliisit paikalle. Tuohan on henkistä- ja fyysistäpahoinpitelyä ja seksuaalistahäirintää ja täyttää jopa r aiskauksen merkit.
Oon tullut siihen tulokseen, että jos pepulle taputtelu ahdistaa, syyllä ei ole merkitystä ja ero on paikallaan. Taustoiksi: olen nainen, ja tykkään taputteluista ja itsekin saatan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauheeta. Kehtaakin koskea puolisoon.
Miksi on pakko koskea sellaisella tavalla josta toinen ei pidä? Todennäköisesti kuitenkin on myös olemassa kosketustapoja joista ap tykkää.
Onko sihteeri simpsakka miehesi töissä? Jos se on liian vanha tai lihava kotona käy juuri noin. Eli vaihtakaa sihteeri
Mitäs jos juttelisit miehesi kanssa. Asiallisesti ja nalkuttamatta. Ei siinä tilanteessa kun miehesi on läpsäissyt, koska siinä se tuntuu moitteeilta, vaan joskus muulloin kun tilanne (ja sinä itse) on rauhallinen ja mukava.
Kerro miltä se tuntuu, mikä ärsyttää. Ja puhu minä-muodossa, älä syyttele, että AINA SINÄ.
Jaa. Minä kyllä tykkään, kun mies huomioi noin.
Minä nipistelen miestä aina perseestä, jos kulkee alasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina vessaan yökkimään, jos mies kulkee alasti. Saunassa sen vielä sietää, mutta ei muuten.
Miksi teillä kuljeskellaan ihmisten ohi kylpyhuoneessa? Ja pidä se ovi lukossa, ihan niin kuin vessassa käydessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina vessaan yökkimään, jos mies kulkee alasti. Saunassa sen vielä sietää, mutta ei muuten.
miksi olet oksettavan miehen kanssa?
ai niin. tietenkin rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä kuljeskellaan ihmisten ohi kylpyhuoneessa? Ja pidä se ovi lukossa, ihan niin kuin vessassa käydessäkin.
Miten niin kylpyhuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa! Onko hän myös koskaan ollut työntämässä munaansa pilluusi?
hyi. ei tietenkään. soitan poliisit, jos edes ehdottaa sellaista.
Pyydä koskettamaan hellästi, koska et pidä läpsimisestä.
Ei helevetti näitä teidän miehiä ja avioliittoja. :D
Mistä ihmeen maakuopasta te niitä oikein kaivatte?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaimoni?
T: Läpsijä, mahd. tuleva ex?
Jos ero tulee, ota yhteyttä. Olen alustavasti kiinnostunut.
T. Nainen, jonka mies ei koskaan läpsi
Vierailija kirjoitti:
Onko sihteeri simpsakka miehesi töissä? Jos se on liian vanha tai lihava kotona käy juuri noin. Eli vaihtakaa sihteeri
Ei nykyään enää ole sihteereitä. Ei ainakaan alle viisikymppisiä.
Läpsäys voi kirvellä ihoa ja säikäyttää, voidaan kokea ahdisteluna. Ehkä tekee vitsin toisesta. Pitäisi miettiä miten koskee, missä tilanteessa ja millä voimakkuudella, jos haluaa että on kaikilla hauskaa - ja onko lupa. Pitäisi myös kertoa onko kyseessä ysävällinen huumori vai onko katala taka-ajatus. Kaikille ei toimi yllättäminen.
Näillä aloituksilla pyritään aina johonkin muuhun, kuin saamaan vastauksia.
On. Muuten se ei olisi niin paha, mutta mulla on toinen pakara tosi herkkä, kun on joku iskiasvaiva, niin se käy aina siihen kiinni ja se sattuu. Toinen puoli ei kiinnosta niin paljon.