Mittasin mieheni peniksen koon
Ollaan oltun mieheni kanssa yhdessä jo kohta 15 vuotta eikä olla juuri koskaan puhuttu hänen peniksen koosta. Kokoon olen aina ollut kuitenkin tyytyväinen ja seksi on sujunut hyvin. Uteliasuuteni kuitenkin heräsi kuin luin tämän palstan peniskeskusteluja. Kysyin eilen mieheltäni tietääkö hän kalunsa koon ja hän sanoi että mittaa jos kiinnostaa. Hain mittanauhan ja pienen käsipelin jälkeen mittaamaan. Rehellinen tulos aivan juuresta terskan kärkeen 16cm ja ympärys 12cm. Eli varmaan aika perusmuna. Onko muut naiset mittailee miehensä kaluja?
Kommentit (109)
Aloitus = naiseNA mittasin mieheni peniksen.
Miun ukolla oli 6cm erektiossa. En tykännyt . Vakipanolla on 19 cm ja kova kuin kivi . Tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko mittaamaan? Olen huomannut, että muna on pidempi suihinoton jälkeen. Kannattaa testata.
Totta. Tyttöystävä pitää imuttelun loppuvaiheessa kaksin käsin kiinni ja siinä kun hän runkkailee imun lomassa, näkyy edelleen terska ja vähän varttakin. Jotain 19-20cm luokkaa. Tumputtaessani kalu on paljon vähäisempi näky.
Mitä helkkaria..eikai se 13cm ylitys mikään kumma ole. Mun miehellä on 17,5cm mutta aika ohut lukuunottamatta terskaa joka on suhteessa jäätävä. Siitä saa kyllä nautintoa kun lumpsahtelee sisään. Pituutta sais olla vähemmän kub joskus hakkaa pohjaan mutta paksuutta kaipaisin lisäävarteen. Muillakin miehilläni on kyllä päästy 15cm.
Epä virallisen Eu Standardin mukaan yläpuolelta niin ettei saa painaa läskeihin mitan päätä vaan kevesti iholle siitä seisovan mulukun nokkaan...
jos normaali painoisella muna on esim. 14 ja jos lihoo 20 kg niin sion joen jälkeen kalu on vain n.12 cm (itse muna ei lyhene vaan juureen mahaan tulee läskiä,joten muna käytännössä lyhenee) siksi ei saa painaa lujasti mittaa koska silloin tulee virheellinen tulos . On ikävä jos virheellisellä tuloksella houkutelee fasebookista jonkun leski rouvan kylään ja se sattuu tekemän tarkistus mittauksen niin siitä sota syntyy ! sehän pian soittaa kuluttaja asiamiehelle ja vaatii matka korvauksia ym.
Alapuolelta jos tämä 12 cm mies mittaa niin tulos vo olla 20 cm. siksi Eu on kehittänyt tarkan mittaus järjestelmän tähän.
Pitäs soitaa Brysseliin Marttojen puheen johtajalle Pietikäiselle jos se alkaisi ajamaan asiaa niin että mitattaisiinkin alapuolelta niin joka miehellä Eu:ssa kasvaisi ainakin 5 cm kalu. Martathan voisi järjestää virallisia mulkun mittaus pisteitä ympäri Suomen josta sais viralllisen Eu:n hyväksymän sertifikaatin jolla voisi fasebookissa todistaa kalun koon riitojen välttämiseksi.
Virallinen mittaus on yläpuolelta. Länsimaalaisilla vatsan pinnasta mitattuna keskiarvo on 13 cm ja häpyluusta mitattuna 15,5 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria..eikai se 13cm ylitys mikään kumma ole. Mun miehellä on 17,5cm mutta aika ohut lukuunottamatta terskaa joka on suhteessa jäätävä. Siitä saa kyllä nautintoa kun lumpsahtelee sisään. Pituutta sais olla vähemmän kub joskus hakkaa pohjaan mutta paksuutta kaipaisin lisäävarteen. Muillakin miehilläni on kyllä päästy 15cm.
Moi Arto. Mitä Makelle kuuluu nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä aika saman kokoinen. 17cm pitkä ja 13cm ympärys. Olen ollut noin 20 miehen kanssa ja on toki isompiakin tullut vastaan useampikin, mutta tää on kiinni ihanassa miehessä.
Jos viittaat aloitukseen: pituudessa 16 ja 17 cm ovat aika saman kokoisia. Ympärysmitassa 12 ja 13 cm on todella iso ero. Voit tutkia vaikka jääkaappia ompelumitan kanssa, nakkia, porkkanaa, kämppäriä, HK:ta, kurkkua jne. Huomaat että 1 cm ympäryksessä on todella paljon
kaikki on suhteellista, mutta ei tuo ero niin iso ole käytännössä. T. Kaluja mittaava, kokenut homomies
Vierailija kirjoitti:
Virallinen mittaus on yläpuolelta. Länsimaalaisilla vatsan pinnasta mitattuna keskiarvo on 13 cm ja häpyluusta mitattuna 15,5 cm.
Höpö höpö. Aina mitattu häpyluusta, koska siitä saadaan todellinen mitta. Turha jauhaat täällä postaskaa kun nopea kuukeloida. Kato vaikka tuolta. https://calcsd.info/. Sieltä selviää todelliset keskimitat yms.
Mitta otetaan persreiästä terskan kärkeen ja vähän yli.
15cm
Vierailija kirjoitti:
15cm
Ota mitta ristiselästä niin saat varmasti 30cm 🤣
Vierailija kirjoitti:
Epä virallisen Eu Standardin mukaan yläpuolelta niin ettei saa painaa läskeihin mitan päätä vaan kevesti iholle siitä seisovan mulukun nokkaan...
jos normaali painoisella muna on esim. 14 ja jos lihoo 20 kg niin sion joen jälkeen kalu on vain n.12 cm (itse muna ei lyhene vaan juureen mahaan tulee läskiä,joten muna käytännössä lyhenee) siksi ei saa painaa lujasti mittaa koska silloin tulee virheellinen tulos . On ikävä jos virheellisellä tuloksella houkutelee fasebookista jonkun leski rouvan kylään ja se sattuu tekemän tarkistus mittauksen niin siitä sota syntyy ! sehän pian soittaa kuluttaja asiamiehelle ja vaatii matka korvauksia ym.
Alapuolelta jos tämä 12 cm mies mittaa niin tulos vo olla 20 cm. siksi Eu on kehittänyt tarkan mittaus järjestelmän tähän.
Pitäs soitaa Brysseliin Marttojen puheen johtajalle Pietikäiselle jos se alkaisi ajamaan asiaa niin että mitattaisiinkin alapuolelta niin joka miehellä Eu:ssa kasvaisi
Blääh...no tottakai se mitataan häpyluusta, ne läskit kyllä väistyy, kun oikeasti pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15cm
Ota mitta ristiselästä niin saat varmasti 30cm 🤣
Tämä on palstatotuus mittaustekniikasta
Minä mittaan navasta nuppiin ja se on alle sentin.
Vierailija kirjoitti:
15cm pitkä ja 15cm paksu on mun mielestä täydellisen kokoinen.
Haloo, millainen penis on muka yhtä paksu kuin on pitkäkin?
Ylhäältä 15, alhaalta 19. Ympärystä en muista, vaikka sen joskus mittasin seurustelun alkuaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Minä mittaan navasta nuppiin ja se on alle sentin.
Ai, sitten kaluni on - 5cm.
Hieman ylipitkässä, esim 17-18cm on se etu, että vaikka sinänsä perusyhdynnöissä tarpeeton mahdollistaa se erikoisempia asentoja.