Mittasin mieheni peniksen koon
Ollaan oltun mieheni kanssa yhdessä jo kohta 15 vuotta eikä olla juuri koskaan puhuttu hänen peniksen koosta. Kokoon olen aina ollut kuitenkin tyytyväinen ja seksi on sujunut hyvin. Uteliasuuteni kuitenkin heräsi kuin luin tämän palstan peniskeskusteluja. Kysyin eilen mieheltäni tietääkö hän kalunsa koon ja hän sanoi että mittaa jos kiinnostaa. Hain mittanauhan ja pienen käsipelin jälkeen mittaamaan. Rehellinen tulos aivan juuresta terskan kärkeen 16cm ja ympärys 12cm. Eli varmaan aika perusmuna. Onko muut naiset mittailee miehensä kaluja?
Kommentit (85)
Miehellä aika saman kokoinen. 17cm pitkä ja 13cm ympärys. Olen ollut noin 20 miehen kanssa ja on toki isompiakin tullut vastaan useampikin, mutta tää on kiinni ihanassa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä kokokeskustelua lukee kaikilla on yli keskiverron, ilmoittajan sukupuolilla ei ole merkitystä.
Näinhän se on. Kehopositiivisuushenkilöt eivät ole vieläkään ottaneet lyhyitä ja pienimunaisia miehiä sateenvarjonsa alle.
Johtunee siitä, että pienessä peniksessä ei ole mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu näitä suomalaisia. 13 cm on keskiverto ja 16 cm iso 😂
Kannattaa ehkä siirtyä baby-katkaravuista ulkomaalaisten Miesten puolelle.
Tutustupa huviksesi tilastoihin. Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu näitä suomalaisia. 13 cm on keskiverto ja 16 cm iso 😂
Kannattaa ehkä siirtyä baby-katkaravuista ulkomaalaisten Miesten puolelle.
Tutustupa huviksesi tilastoihin. Saatat yllättyä.
Trollailu on vanhanaikaista
Mieheni muna on 15 cm ja 14 cm ympärysmitta. Just sopivan paksu minulle. T: nainen 28v.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni muna on 15 cm ja 14 cm ympärysmitta. Just sopivan paksu minulle. T: nainen 28v.
Ei kiinnosta. Koko koosta puhuminen on äärimmäisen tylsää, saati se että nuoripari mittaa miehensä kalun.
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut kahden miesystäväni kalun ja molemmat olivat luokkaa vähän vajaat 15cm. Tosin en tiedä mitä tuolla tiedolla teen ...
Ihme juttu,kuitenkin mittasit.
Mittasin muuten eilen ja 15 cm on pitkä juhlakunnossa. Palkkioksi sain sitten konkreettisesti munaa jess.
Olen mitannut ja se oli n.19cm pitkä ja 17cm ympärys. Ajattelin että olisi vielä pidempi koska on aina tuntunut tosi isolta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut ja se oli n.19cm pitkä ja 17cm ympärys. Ajattelin että olisi vielä pidempi koska on aina tuntunut tosi isolta.
Maailmassa on alle 1% noin valtava penis, joten onnittelut siitä. Suomessakaan ole montaa noin paksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on alle 1% noin valtava penis, joten onnittelut siitä. Suomessakaan ole montaa noin paksu
Mutta palstoilla on joka toisella tuollaisia monster dickeja!
Miehen polvista voi päätellä peniksen koon ! Tiesittekö ?
Onko juhlakunnossa, vai mitä tarkoitit?
Joojoo. Nettimitat on täyttä pask@@ suurimmaksi osaksi. Usein miehillä on se grillimakkara housuissa, ja se riittää aikakin mulle!
Pituutta on, mutta paksuus on hiukan hoikka.
Joopas joo, noi fake-pitkät ;) niissä ei ole mitään positiivista. Paitsi ehkä hiv
Nää munansa mittaajat on kyllä aika säälittäviää porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku ihan oikeasti näihin keskimittoihin ja reiluun 13 senttiin erektiossa? Tai keskimääräisiin lepomittoihin? Käykää joskus uimahallissa tai kuntosalin pukuhuoneessa katsomassa miten suihkutilat on täynnä tilastollisia poikkeamia. Ei tule montaa vastaan joka on sen 9cm pitkä ja 9cm ympärysmitta. Vai onko liikunta vain isomunaisten harrastus?
Uskoo, kun oma on jotain 10-12/3,5 ja lepomitta sen mukaan.
m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku ihan oikeasti näihin keskimittoihin ja reiluun 13 senttiin erektiossa? Tai keskimääräisiin lepomittoihin? Käykää joskus uimahallissa tai kuntosalin pukuhuoneessa katsomassa miten suihkutilat on täynnä tilastollisia poikkeamia. Ei tule montaa vastaan joka on sen 9cm pitkä ja 9cm ympärysmitta. Vai onko liikunta vain isomunaisten harrastus?
Uskoo, kun oma on jotain 10-12/3,5 ja lepomitta sen mukaan.
m49
Kyllä, jokainen tilastotieteeseen uskova.
Ison kokoinen mulla on 10/3cm kovana