Nukutteko puolisonne kanssa
Kommentit (47)
Nukumme, koska sillä tavalla saamme molemmat paremmin nukuttua.
Mulla ei ole puolisoa. Miesystävä oli 22v. kuoli. Jos oli minun luona tai minä hänen luona: Nukuin soffalla: Koska naisena kuorsaan pahasti.Normi painoisena, mutta huonot keuhkot,astma ym. syyt.
En voisi kuvitella eroavani puolisostani yöksi.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella eroavani puolisostani yöksi.
Ei siihen eroa tarvita, että menee eri huoneeseen nukkumaan :D
Minä nukun aina sohvalla ja mies omassa huoneessa parisängyssä. Joskus hänellä on "nukkumattikin" unikaverina.
Asutaan eri osoitteissa. Koskaan ei nukuta yhdessä.
Ennen nussittiin ja nukuttiin samassa sängyssä, nykyään ei nussita eikä nukuta samassa sängyssä.
Nukutaan eri huoneissa molemmille helpompaa
Nukutaan samassa, mitään muuta ei sit tapahdukkaan. Kai se saa kikulia jossain muualla.
Samassa huoneessa, mahdollisimman lähellä ( ellei ole tosi kuuma). Naimisissa yli 30 vuotta ja edelleen näin..
Kyllä. Parasta nukkua yksin, kun toinen kuorsaa ja heiluu. Ei suostu uniapneatutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Nukumme, koska sillä tavalla saamme molemmat paremmin nukuttua.
Meillä sama. Hyvä yöuni on kuitenkin niin tärkeää, että pitää valita oikea keino siihen.
Ei ole vaikuttanut meidän parisuhteeseen millään lailla.
Eri huoneissa miehen järkyttävän kuorsauksen vuoksi. Ja ei, korvatulpat ei auta eikä niitä joka yö voi pitää muutenkaan. Yritin kyllä nukkua samassa mutta menin unenpuutteesta niin huonoon kuntoon että infarkti oli lähellä..
Ei todellakaan. Joka yö lusikassa. Onneksi mieheni on jo 80-vuotias, eikä käytä sinisiä pillereitä.
Samassa sängyssä nukutaan, mutta hieman eri aikaan. Mies 21-04 ja minä 23-7. Ei siinä hirveästi huomaa, vaikka eri sängyissäkin oltais, tai samassa. Herään tosin usein miehen herätyskelloon ja nukun sitten aamuyön huonosti. Mutta eipä meillä oo muitakaan paikkoja nukkua, nytkin me vanhemmat nukutaan olohuoneessa.
Nukutaan eri huoneissa. Mies kuorsaa kovaäänisesti. Alkuyön hän käyttää cpap-laitetta, mutta ottaa sen pois joskus aamuyöstä ja sitten alkaa meteli. Meillä on myös erilaiset unirytmit. Mies käy nukkumaan ennen puoltayötä ja minä joskus kahden ja neljän välillä. Ei tulisi mitään samassa huoneessa nukkumisesta.
Puoliso lähti jo vuosia sitten, vaan siltikin verottajan mukaan hän on puolisoni.
Eli juu nukutaan eri huoneissa, minä kotona ja "puoliso" kaltereiden takana.
Kyllä. En pysty nukkumaan samassa huoneessa puolison kuorsauksen takia.
Puoliso nukkuu sohvalla silloin kun minulla on vieras käymässä.