Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutteko puolisonne kanssa

Vierailija
11.08.2022 |

eri huoneissa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso lähti jo vuosia sitten, vaan siltikin verottajan mukaan hän on puolisoni.

Eli juu nukutaan eri huoneissa, minä kotona ja "puoliso" kaltereiden takana.

Kannattaa varoa ettei käsi tai penis osu nukkuessa vaimoon, lupaa kun ei voi nukkuva antaa. Ettei tarvitse käydä näin.

Vierailija
42/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nukkua eri huoneessa, mutta en uskalla edes ehdottaa sitä miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jo vuosia, koska mies kuorsaa.

Vierailija
44/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnoissa :) Paljon mukavampaa- jos toisen näkeminen käy liian raskaaksi, voi aina vaihtaa maisemaa :)

Vierailija
45/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi on nyt nukuttu erillään. Meillä on huonosti nukkuvat pienet lapset, joten päätettiin jakaa valvomistaakkaa ja minä nukun toisessa huoneessa kuopuksen kanssa, mies toisessa kahden isomman (pieniä nekin) kanssa. Ikävä on usein toisen viereen, mutta toisaalta nautin suunnattomasti tästä omasta tilasta, kun molemmilla on oma parisänky. En tiedä mahdutaanko enää puolison kanssa tuohon 160cm sänkyyn yhdessä 🤭

Seksiä on välillä enemmän ja välillä vähemmän, noin 1-7x viikossa. Joko nukutetaan kaikki lapset yhteen makkariin ja hellitään toisessa tai sitten mennään olkkariin.

Vierailija
46/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan samassa huoneessa ja samassa sängyssä!

Vierailija
47/47 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso lähti jo vuosia sitten, vaan siltikin verottajan mukaan hän on puolisoni.

Eli juu nukutaan eri huoneissa, minä kotona ja "puoliso" kaltereiden takana.

Nyt varmaan selität meille, miten on mahdollista että hän on puolisosi, vaikka virallisesta avioerosta on varmasti kulunut jo vuosia aikaa? Vai onko käynyt niin, että unohtui jättää se hakemus? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan