Nukutteko puolisonne kanssa
Kommentit (47)
Monta vuotta näin ollut. Ollaan enemmän kämppiksiä.
Joskus jos jompikumpi kuorsaa.
13v suhdetta takana. Muutaman kerran on häädetty sohvalle jonkun riidan jälkeen.
-M33
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta näin ollut. Ollaan enemmän kämppiksiä.
Miks pitää tuollaisessa suhteessa olla?
Välillä,joskus nukun rakastajani kanssa.
Ei nukuta, mutta myöhemmin varmaan kyllä. Mies herkkäuninen ja minä olen yökyöpeli. Eli voin kuvitella, että eläkkeellä valvon aamyölle ja annan miehen kuorsata omassaan. Meillä siis ihana suhde, mutta hyvin erilainen vuorokausirytmi.
Ei koskaan eri huoneissa. Joskus siitä on kyllä ollut puhetta. En muista olenko joskus sairaana nukkunut vierassängyssä tai sohvalla, tai onko mies. Mutta ehkä, tuskin kuitenkaan.
Ei! Hän nukkuu kalevankankaalla multaa naaman päällä!
Usein. Minulla univaikeuksia sekä nukahtamisessa että unessa pysymisessä, ja puoliso on todella äänekäs öisin kun kuorsaa, yskii ja pyörii.
Useampi vuosi jo nukuttu eri huoneissa.
Tietysti nukumme eri huoneissa. Toinen menee aikaisemmin nukkumaan ja toinen taas herää aamulla aikaisemmin.
Joo, välillä pyydän että mies tulis kainaloon. Mutta mies ei pysty nukkumaan kunnolla silloin. Siksi nukutaan eri huoneissa
Vierailija kirjoitti:
Joo, välillä pyydän että mies tulis kainaloon. Mutta mies ei pysty nukkumaan kunnolla silloin. Siksi nukutaan eri huoneissa
Oletko liian takertuva? Kyllä täytyy osata nukkua ilman ihokontakteja!
Nukutaan eri huoneissa kun toinen kuorsaa niin paljon.
Ei, mutta kilometrin päässä toisistamme sängyn eri reunoilla. Välissä voisi olla seinä. Onkin, näkymätön
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Seksiä ei ole ollenkaan.
Emme. Nukun ja nussin salarakkaani kanssa.
Joo. Ei ole oma valintani, vaan mies valvoo myöhempään kuin minä eikä tule viereen. Olen kysellyt missä vika enkä saa vastausta. Tietää kyllä, että haluaisin hänet viereeni ja surettaa kyllä usein eritoten epätietoisuuden vuoksi. :-(
Välillä.