Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä kaverin toiminnasta?

Vierailija
11.08.2022 |

Elikä muutin väliaikaisesti kolmiosta yksiöön, ja tuttuni lupasi ottaa omakotitaloonsa säilytykseen pihakalustoni, sängyn ja sohvan.
Säilytysaika oli n. 9kk.
Tilaa oli reilusti ja pidin ilmaista säilytystilaa avokätisenä apuna!
Kannettiin tavarat sisälle eli mitään fyysistä stressiä kaverille ei koitunut, vain säilyttämisen vaiva.
Kaveri otti pihakaluston käyttöön, se oli ihan ok, suotta seisottamaan sitä varastossa. ja kolmen kk kuluttua ilmoitti antaneensa kaluston vanhemmilleen?!
Missä vaiheessa hän mielsi kaluston omakseen, en tiedä, sen rahallinen arvo tosin oli pieni.
Kun muuton aika uuteen kotiin tuli, selvisi että autotallissa säilytetyt sängyt olivat pilalla, niiden päälle oli kaatunut öljyä.
Luonnollisesti tappio oli minun.
Olin jotenkin niin järkyttynyt tästä kaikesta, että kun hän ilmoitti myyneensä myös sohvan, en enää edes yllättynyt.
Sohvan arvo oli oikeasti aika suuri, joten nyt jo mietin, voinko vaatia korvauksia?
Millainen ihminen toimii noin?!
Kyseessä on poikaystäväni kautta tuttu ihminen, hyvissä varoissa ja olisi tosiaan varaa ostella omiakin kamoja.
Ihan on tunnetusti pihi lokki, eli on taipumusta vähän vastaavaan touhuun.

Olen jotenkin niin järkyttynyt, että en osaa edes sanoa mitään
Miten helvetissä kukaan voi ajatella, että säilytykseen sovitusti annetut kamat muuttuvat omaksi kuukausien kuluessa?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla