"Nina sai käsittämättömän Wilma-viestin" - Tuohan on täysin ymmärrettävä!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008997738.html
Jutussa on kuva viestistä. Mikä tuossa nyt on "käsittämätöntä"?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. No onneksi minulla oli se pitkä matematiikka aikoinaan, mutta ei tuossa viestissä ollut mitään kummallista ja arkilogiikalla päättelin ennen jutun lukemista, että kyse oli ryhmistä tai painotuksista.
Kerro sitten viestin perusteella, millä luokalla Niinan lapsi on, kun oli niin selvää.
Se lukee siellä Wilmassa . Ei tuossa ole mitään sellaista logiikkaa että pitäisi osata päätellä vanhan luokan perusteella mikä uusi luokka on. Viestin sanoma pähkinänkuoressa: Luokan nimet muuttuvat, se ei tarkoita että itse luokka muuttuisi. Ei syytä panikointiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. No onneksi minulla oli se pitkä matematiikka aikoinaan, mutta ei tuossa viestissä ollut mitään kummallista ja arkilogiikalla päättelin ennen jutun lukemista, että kyse oli ryhmistä tai painotuksista.
Kerro sitten viestin perusteella, millä luokalla Niinan lapsi on, kun oli niin selvää.
Se lukee siellä Wilmassa . Ei tuossa ole mitään sellaista logiikkaa että pitäisi osata päätellä vanhan luokan perusteella mikä uusi luokka on. Viestin sanoma pähkinänkuoressa: Luokan nimet muuttuvat, se ei tarkoita että itse luokka muuttuisi. Ei syytä panikointiin
Eihän siinä noinkaan sanottu, vaan että todennäköisesti opettaja pysyy samana, mutta saattaa sekin muuttua.
Olisi kyllä kannattanut ilmoittaa ainoastaan, että luokkien nimeäminen muuttuu, minkä johdosta oppilaan ja huoltajan Wilmassa luokan nimi voi näkyä aiemmasta poikkeavana.
Tai miksi 1b olisi muodossa a1? Vaikuttaa virheeltä.