Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akupunktio ja vyöhyketerapia, kristityt?

Vierailija
11.08.2022 |

Olen käynyt akupunktiossa sekä vyöhyketerapiassa saamassa helpotusta vaivaani. Apua olen saanut vaihtelevasti. Lähinnä syvän rentoutumisen kautta.

Nyt olen kuitenkin alkanut pohtia asiaa uskonnon kannalta. Aiemmin en tule edes tullut ajatelleeksi. Itselleni on selkeää että esim energiahoidot ja reikihoidot eivät olisi oma juttuni, mutta sitä en ole tullut miettineeksi mihin akupunktio ja vyöhykehoito pohjautuvat.

Mutta mitä mieltä olette noista kahdesta?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle annettiin akupunktiota synnytyssairaalassa. Ensin supistuksia käynnistämään (vedet oli menny) ja myöhemmin kivunlievitykseen. Molemmilla kerroilla toimi, oli syy sitten mikä tahansa.

Jaa että supistukset eivät olisi käynnistyneet ja kivut lievittyneet ilman akupunktiota?

Niin kutsuttu logiikkavirhe, samanaikaisuuden katsotaan todistavan seuraukset.

Ilmastomuutoskin johtuu merirosvojen määrän vähenemisestä. Tästä on selvää dataa faktojen tueksi.

Vierailija
62/64 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittäminen on Syntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle annettiin akupunktiota synnytyssairaalassa. Ensin supistuksia käynnistämään (vedet oli menny) ja myöhemmin kivunlievitykseen. Molemmilla kerroilla toimi, oli syy sitten mikä tahansa.

Jaa että supistukset eivät olisi käynnistyneet ja kivut lievittyneet ilman akupunktiota?

Niin kutsuttu logiikkavirhe, samanaikaisuuden katsotaan todistavan seuraukset.

Ilmastomuutoskin johtuu merirosvojen määrän vähenemisestä. Tästä on selvää dataa faktojen tueksi.

Kyllä nyt kivun kohdalla syy-seuraussuhde on helposti nähtävissä. Varsinkin synnytyksessä.

Vierailija
64/64 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä nyt kivun kohdalla syy-seuraussuhde on helposti nähtävissä. Varsinkin synnytyksessä."

Ehkä se on mies, ei paljon tiedä synnyttämistä.