Ensitreffit alttarilla 2022
Jahas. Uutta asiantuntijaverta ja uusia pareja. Uusi kausi alkaa 30.8.22.
Elina jäänyt pois ja tilalle tulee Tapani Alanen. Tänä vuonna pareja 3.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008994886.html
Kuka odottaa uutta kautta?
Kommentit (63)
Tuossa artikkelissa Alanen sanoi surullista, että jäi paljon hyviä hakijoita rannalle. Jotenkin yllättävää sinänsä, kun osallistujat olleet tähän asti melko tasaista sakkia. Kaikki nuoria kantasuomalaisia ekalla kierroksella. Vähän voisi kuvailla värittömiksi valinnoiksi.
Aion toki kattoa, mutta toivon, ettei tästä tule puuduttavaa saagaa (taas).
Toivottavasti Tapanilla on jotain fiksua sanottavaa eikä niitä Elina Tanskasen lässytyksiä.
Tästä 2022 ohjelmasta on jo meneillään ketju https://www.vauva.fi/keskustelu/4683097/ensitreffit-alttarilla-2022-off…
Siis nämä asiantuntijathan julkistettiin jo kesän alussa. Luulin, että tänään uuden ketjun teon myötä olisi tullut jotain uutta tietoa, kuten osallistujien julkistus. Milloin ne kerrotaan? Kausi alkaa jo parin viikon päästä.
No ei tarttunut hakuun kun laitoin ja vähän ihmettelinkin sitä. AP
Vierailija kirjoitti:
Tästä 2022 ohjelmasta on jo meneillään ketju https://www.vauva.fi/keskustelu/4683097/ensitreffit-alttarilla-2022-off…
Siis tähän piti vastata.
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä asiantuntijathan julkistettiin jo kesän alussa. Luulin, että tänään uuden ketjun teon myötä olisi tullut jotain uutta tietoa, kuten osallistujien julkistus. Milloin ne kerrotaan? Kausi alkaa jo parin viikon päästä.
Ne on julkistettu aina viikkoa ennen.
Tietääkö kukaan, tuleeko Katsomoon taas ennakkoon jaksot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tähän piti vastata.
Vauvan o.a hakutoiminto ei löydä mitään. Googlella löytyy parhaiten erilaisilla rajauksilla.
Jos mukana ei ole etnisiäkulttuurihenkilöitä, ohjelma sisältää rakenteellistarasismia.
Tasa-arvon ohjelmassa on yksi miespari, yksi naispari, yksi transvestiittimuunsukupuolinen pari.
Miksi jatkatte tätä ketjua, vaikka tästä tämän vuoden ohjelmasta on olemassa jo aiemmin aloitettu ketju? Jossa on muutaman sivun verran jo hyvää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkatte tätä ketjua, vaikka tästä tämän vuoden ohjelmasta on olemassa jo aiemmin aloitettu ketju? Jossa on muutaman sivun verran jo hyvää keskustelua.
Tässä ketjussa on parempi hegemonia.
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt vaan näyttää tulevan paremmin esille tuossa sivupalkissa.
Ooo mä melkein oisin missannu tän ohjelman. Ihanaa taas seurata. Voi kui ois yhtä kivat parit kuin viime vuonna.
Tos oli 3 paria vaan. Oisko se 4 parin kausi ollu vaan korona-ajan.
Hain siihen ohjelmaan kerran. Olin kuulemma varasijalla jos joku jänistää. Nyt olen työtön joten en kehtaa hakea uudelleen. Siinä haussa täytettiin papereita varmaan 30 sivua ja haastateltiin minua 3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ooo mä melkein oisin missannu tän ohjelman. Ihanaa taas seurata. Voi kui ois yhtä kivat parit kuin viime vuonna.
Tos oli 3 paria vaan. Oisko se 4 parin kausi ollu vaan korona-ajan.
Tai sitten korona-aikana oli enemmän rahaa tuotannolla, kun kotimaan matkoihin ei menny niin paljoa. Nyt kun taas päässyt lentelee, niin budjetti tiiviimpi.
Sinkkumies46 kirjoitti:
Hain siihen ohjelmaan kerran. Olin kuulemma varasijalla jos joku jänistää. Nyt olen työtön joten en kehtaa hakea uudelleen. Siinä haussa täytettiin papereita varmaan 30 sivua ja haastateltiin minua 3 kertaa.
Olen myös hakenut 2 kin kertaa, muttei tärpännyt. Hirmunen määrä kysymyksiä ja 2 haastattelua ekalla. Tokalla oli vain 1 haastattelu. Ei löytynyt siltikään sopivaa. Ihan hyvä, koska nyt olen avoliitossa perinteisen kaavan kautta.
N32
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta katson. Lyötiin kaverin kanssa vetoa josko olis ensimmäinen kausi, kun kaikki parit jäävät yhteen. Viime vuonna hommassa oli heti uusi sävy, kun Hanna tuli. Ei Mariannessa mitään vikaa ollut, mutta oli erilainen.
Suomen tilastot on formaatin parhaimmat. Voisihan tuokin olla mahdollista, että yhdellä tuotantokaudella kaikki parit jatkaisi. Viime vuonna se melkein onnistui. Ainakin kaikki jatkaneet yhä yhdessä.
Ehdottomasti odotan! Parasta mitä syksy tarjoaa!