Ensitreffit alttarilla 2022
Jahas. Uutta asiantuntijaverta ja uusia pareja. Uusi kausi alkaa 30.8.22.
Elina jäänyt pois ja tilalle tulee Tapani Alanen. Tänä vuonna pareja 3.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008994886.html
Kuka odottaa uutta kautta?
Kommentit (63)
No ihan ok läjä. Nyt sitten jännätään kuinka monta Mattia ja Aliisaa joukkoon mahtuu. Hannalta tuli kyllä viime vuonna sellainen satsi pareja, että 75% on jo kova suoritus. Odotukset korkealla.
Putkari-Miikka ja osteo-Salla varmaan ammatin puolesta paritettu.
Onko kukaa laittanut merkille, että Salla ja Assi muistuttaa viime vuoden Tuulaa. Ulkonäöllisesti saman oloisia, ainoastaan Assi vaikuttaa vähän lukeneemmalta. Tuli jotenkin Tuula-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hyvin geneerinen porukka saatu taas aikaan. Jotain poikkeavaa on 1 isukki, mutta muuten sama White Hetero Young - Privilege. Niin kuin miksi? Eikö muka ole sopivia muita pareja? Edes vanhempaa paria?
Kaikkea hyvää toki uusille ja toivotaan, että heillä avioelämä kukoistaa. Olisi vain kivempi saada vaihtelua.
Mä odotin naisparia vähintään sen markkinoinnin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää official ketjuun
Oletko kenties osallistujana itse, kun markkinoit sitä ketjua?
Mulla tuli fläsbäkki viime vuoden häistä. Siinä morsiamet tuli portaita alas. Jokohan siitä vaivaannuttavasta alttarille kävelystä on luovuttu?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaa laittanut merkille, että Salla ja Assi muistuttaa viime vuoden Tuulaa. Ulkonäöllisesti saman oloisia, ainoastaan Assi vaikuttaa vähän lukeneemmalta. Tuli jotenkin Tuula-vibat.
No ei, mutta saattavat silti pettyä Tuulamaisesti, kun ei ollukkaan sitä lääkärilentäjäasianajajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli fläsbäkki viime vuoden häistä. Siinä morsiamet tuli portaita alas. Jokohan siitä vaivaannuttavasta alttarille kävelystä on luovuttu?
No mä toivon, ettei. Monella morsialmella on puku mennut hukkaan, kun laahukset eivät ole näkyneet ja se on ollu minulle se morsiuspuvun suola. Mut tää ohjelma muutenkin tehdään muiden kuin parien ja katsojien ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä toivon, ettei. Monella morsialmella on puku mennut hukkaan, kun laahukset eivät ole näkyneet ja se on ollu minulle se morsiuspuvun suola. Mut tää ohjelma muutenkin tehdään muiden kuin parien ja katsojien ehdoilla.
Oliko tää hääpaikka sama kun se painonpudotuspaikkakin?
Sanon vaan kirjoitti:
Nirsot tavis naiset antaa taas pakkeja tavis miehille. Kauanko menee kun naisen kiinnostus lopahtaa. Viime kaudella tuulan kiinnostus lopahti noin 10 minuutissa. Naisista näkee aina heti ettei miehen ulkonäkö kelpaa naiselle.
Kylmää kyytiä taitaa olla jälleen kerran luvassa miehille. Luokanopettaja, putkimies ja voimalaitosoprraattori eivät tule riittämään ja kiusallisia hetkiä luvassa koko kauden edestä.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Nirsot tavis naiset antaa taas pakkeja tavis miehille. Kauanko menee kun naisen kiinnostus lopahtaa. Viime kaudella tuulan kiinnostus lopahti noin 10 minuutissa. Naisista näkee aina heti ettei miehen ulkonäkö kelpaa naiselle.
Kylmää kyytiä taitaa olla jälleen kerran luvassa miehille. Luokanopettaja, putkimies ja voimalaitosoprraattori eivät tule riittämään ja kiusallisia hetkiä luvassa koko kauden edestä.
Niin no, eikös luokanopettaja kuiten ole yliopiston käynyt ja operaattori voi olla insinööri. Mutta kiinnostus mihin tahansa veneettömään ja statuksettomaan voi punavuorelaisella leidillä olla tiukassa.
Mitä luin esittely tekstejä niistä niin Joko miehen tai naisen pitää luopua hyvästä työstä tai opiskeluista ja muuttaa toisen luokse pitkänkin matka päähän jotta parisuhde avioliitto voisi jatkua. Sanoisin että 85% mahdollisuus että 3/3 pari eroaa. Ei kovin moni luovu omasta elämästään ja muuta toisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkatte tätä ketjua, vaikka tästä tämän vuoden ohjelmasta on olemassa jo aiemmin aloitettu ketju? Jossa on muutaman sivun verran jo hyvää keskustelua.
Eiköhän jokainen saa kirjoittaa juuri sinne ketjuun, mihin haluaa? Et ole mikään palstapoliisi, vaikka niin kuvittelet.
No siinä ne nyt on paritettuna. Hyvät mätsit. Telkussa näyttävät paremmilta kuin niissä kuvissa. Hyvin näyttää alkaneen kaikilla
No niin. Yöllä 2 jaksoa katsottu ja uudet parit.
Henni ja Miikka
Ovat vähän erilaisia. Ehkä karkeampi pariskunta kaikista. Vauhtia piisaa.
Otto ja Assi
Komea pariskunta. Tykkäsin näistä eniten. Hyvin otti tyttären vastaan.
Lauri ja Salla
Paperilla näyttää varmaan enemmän sopivammalta kuin fyysisesti. Sallasta jäi mielikuva, että tulee olemaan se hallitsevampi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hyvin geneerinen porukka saatu taas aikaan. Jotain poikkeavaa on 1 isukki, mutta muuten sama White Hetero Young - Privilege. Niin kuin miksi? Eikö muka ole sopivia muita pareja? Edes vanhempaa paria?
Kaikkea hyvää toki uusille ja toivotaan, että heillä avioelämä kukoistaa. Olisi vain kivempi saada vaihtelua.
Me kaikki emme ole jonkin erikoisen ja extremen perään.
Pikemminkin typerää ja vastenmielistä, että nykyään tv:n tarjonta tuppaa olemaan erilaisia realityjä, joiden tavoitteena on olla edellistä vielä extremempi ja revitellä milloin mitäkin kummallisuudella, fetissillä, alastomuudella jne.
Ihanaa katsoa välillä jotain aivan tavallista ja perinteistä.
Aah ihanaa. Niistä portaista on päästy eroon ja puvut tuli edukseen. Suomenlinna on vaan paljon parempi juhlapaikkana.
Assi oli varmaan kaunein morsian koko historiassa. Kiva kun saatiin pari, joka eroaa aiemmasta massasta. Vähän vanhempi uusioperhe. Näinköhän Assi muuttaa Valkeakoskelle?
Vierailija kirjoitti:
Aah ihanaa. Niistä portaista on päästy eroon ja puvut tuli edukseen. Suomenlinna on vaan paljon parempi juhlapaikkana.
Assi oli varmaan kaunein morsian koko historiassa. Kiva kun saatiin pari, joka eroaa aiemmasta massasta. Vähän vanhempi uusioperhe. Näinköhän Assi muuttaa Valkeakoskelle?
Niissä muuttumattomissa ohjelmissa on vaan se huono puoli, että ne ajan mittaan hiipuvat ja katsojamäärät laskevat. Niitä ohjelmia kuitenkin tehdään myös kaupalliseen tarkoitukseen. Ei minusta näissä nykyisissäkään mitään vikaa ole, mutta katsojamäärät ratkaisevat.
Vielä kun Kanalan sais latteuksineen vaihdettua, niin olisi mielekkäämpi katsoa. Alkaa ne sitaatit olla jo niin kuluneita. Papin tilalle joku enempi parisuhdeneuvovpi asiantuntija. Meille ateisteille ei taida ohjelmaan pääsy olla mahdollista.