Jos mies olisi aikoinaan lähtenyt toisen naisen matkaan ja tulisi myöhemmin takaisin häntä koipien välissä, niin huolisitteko takaisin?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Random seksiä vois olla jos viitsii mutta samaan tupaan ei muuttaisi enää
senkin jälkeen kun mies on ensin käynyt uittamassa vehjettään paremmassa toosassa, hyi mikä olet
Yksi sana, EN. "Se on kerrasta poikki, sanon suoraan sen".
En ottaisi. Jos hän oli olisi jättänyt minut, niin suhde olisi lopullisesti loppu. Oli syy mikä tahansa. Minusta puolison ottaminen takaisin tuossa tilanteessa olisi suunnilleen yhtä tyhmää, kuin että veisi omia tavaroita kirpputorille myyntiin ja kävisi sitten ostamassa niitä takaisin.
Tuttavani vaimo rakastui toiseen ja tuli parin vuoden jälkeen takaisin kotiin. Sellaista tapahtuu.
No jos mies alunperinkin lähtee toisen naisen matkaan, ei hän ole milloinkaan enää takaisin pyrkimässä.
Kyllästyminen entiseen on niin vahvaa ja voimakasta, ettei tee mieli takaisin, entisen luo.
Minä ainakin nauraisin räkäisesti ja läimäyttäisin oven nenän edestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei lähtenyt toisen naisen matkaan mutta halusi oman elämän kun alkoi nelikymppisenä kokea että perhe rajoittaa hänen unelmiaan ja mahdollisuuksiaan. Ero sitten vireille ja lunastin hänen osuutensa asunnosta, minulle jäi myös yhteiset lapset.
Puolen vuoden kuluttua mies oli tulossa takaisin. Ei tarvinnut hetkeäkään miettiä että otanko vai en.
Ihana tarina, jolla onnellinen loppu 🥰 vaikeuksien kautta voittoon, ihailtavaa ettette antaneet pienen vastoinkäymisen tulla rakkautenne eteen 🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä
No kyllä ottaisit. Ja vielä avosylin.
Antaas kattoo, jos tilanne todella sattuisi kohdallesi.
Helppo huudella sitä ja tätä, jos ei ole milloinkaan todellisuudessa kokenut pettämistä, tai lapsiperheen hajoamista.
Vain tyhmät ihmiset ovat kaikkein ehdottomammpia.
Kun kokemus oikeasta elämästä puuttuu.
En. Siitä tulee teille vaan ongelmia, jos nyt palaatte yhteen. Tulet olemaan katkera ja halveksimaan miestä. Odotat hänen olevan koko ajan pahoillaan ja todistelevan rakkauttaan sinuun ja vain sinuun. Ei toimi. Hän lähti toisen matkaan syystä, että ei enää kunnioittanut ja rakastanut sinua tarpeeksi. Nyt olet kiinnostava, kun olet se tuttu ja turvallinen, ehkä helppo, vaihtoehto saada läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei lähtenyt toisen naisen matkaan mutta halusi oman elämän kun alkoi nelikymppisenä kokea että perhe rajoittaa hänen unelmiaan ja mahdollisuuksiaan. Ero sitten vireille ja lunastin hänen osuutensa asunnosta, minulle jäi myös yhteiset lapset.
Puolen vuoden kuluttua mies oli tulossa takaisin. Ei tarvinnut hetkeäkään miettiä että otanko vai en.Suomalainen nainen on sen verran tossu, että luultavasti otit takaisin. Siksi suomalaiset miehet suosii ulkomaalaisia naisia, kun suomi nainen niin vatun tyhmä.
Kuuluuko täällä jotain inseeelin ulinaa..? Saat varmasti olla tyytyväinen jos edes oma kätesi antaa sulle.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen vuoden kuluttua mies oli tulossa takaisin. Ei tarvinnut hetkeäkään miettiä että otanko vai en.Ihana tarina, jolla onnellinen loppu 🥰 vaikeuksien kautta voittoon, ihailtavaa ettette antaneet pienen vastoinkäymisen tulla rakkautenne eteen 🥰🥰
Juuri näin, loppu oli onnellinen, minäkin sain oman elämän lasten kanssa ilman kitisevää miestä nurkissa.
En todellakaan. Mulla on muutenkin vaikeutta luottaa ja läheisyyden pelosta johtuvaa sitoutumiskammoa. Jos olisin jonkun miehen lähelle päästänyt ja hän tekisi sitten noin, niin olisi täysi mahdottomuus enää koskaan luottaa häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä
No kyllä ottaisit. Ja vielä avosylin.
Antaas kattoo, jos tilanne todella sattuisi kohdallesi.
Helppo huudella sitä ja tätä, jos ei ole milloinkaan todellisuudessa kokenut pettämistä, tai lapsiperheen hajoamista.Vain tyhmät ihmiset ovat kaikkein ehdottomammpia.
Kun kokemus oikeasta elämästä puuttuu.
Vai oikea elämä, hah hah. Minua on mies pettänyt ja nakkasin ukon pihalle. Opettele kasvattamaan paksumpi nahka ja kasva aikuiseksi, mutta jos haluat olla kynnysmattona niin onnea elämään.
En todellakaan ottaisi. Luottamus rikotaan vain yhden kerran, sen jälkeen suhde on pilalla. Enhän itsekään pettäisi, en vaikka ottajia kyllä on ollut varattunakin ja paljon komeampia ja hienompia ja varakkaampia miehiä, en silti ole koskaan niiden mukaan lähtenyt. Joten jos mies lähtee jonkun hupakon mukaan niin se on minulle niin suuri loukkaus, että sitä en anna anteeksi koskaan! Jo sen takia suhde on pilalla. Tietysti siitä voisi seurata jotenkin sairas valtasuhde, että mies matelee kuin koira edessäni siitä eteenpäin ja saan kohdella häntä miten vain. Mutta eipä mua sellainenkaan suhde kiinnosta. En ole mikään Justiina tyyppi.
En ottaisi eikä miehenikään ole sitä tyyppiä, että takaisin tulisi. Hän kuulemma ottaisi minut takaisin, mutta epäilen. Ei tuollaisesta toivu, suhde on pilalla.
No en tosiaankaan. En haikaile muutenkaan exien perään, vaikka olin molemmissa tapauksissa itse se joka lähti. Mulla on rajat ja kun ne ylittyy, takaisin ei ole paluuta. En koskaan palaa takaisin menneeseen missään asiassa. En ikinä
Suomalainen nainen on sen verran tossu, että luultavasti otit takaisin. Siksi suomalaiset miehet suosii ulkomaalaisia naisia, kun suomi nainen niin vatun tyhmä.