Onko naisia jotka ovat selibaatissa
Eivätkä myöskään masturboi ja eivät kuitenkaan ole uskovaisia
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen selibaatissa = Värkit ei toimi
Mies selibaatissa = Itsehillintää rakentava hieno ihminen
Mitkä värkit ei toimi? Ei naisella tarvitse seksissä mitään värkkejä olla.
No jos ei koskaan tee mieli seksiä niin kyllä sinussa on pahasti jotain vialla.
Niin, siveettömyys ja kiimaisuus on vialla
Vierailija kirjoitti:
Kumma ajatus.
Että pitäisi olla selibaatissa, eikä saa olla uskossa. Olla siis lupautunut olemaan ilman seksiä, mutta ilman mitään uskonnollista syytä. Mikä sellainen muu syy voisi olla? Kiinnostaisi tietää.
Kumma ajatus, että selibaatti olisi joku lupaus tai siihen tarvitsisi jonkun erityisen syyn.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ajatus.
Että pitäisi olla selibaatissa, eikä saa olla uskossa. Olla siis lupautunut olemaan ilman seksiä, mutta ilman mitään uskonnollista syytä. Mikä sellainen muu syy voisi olla? Kiinnostaisi tietää.
Halu olla puhtoollinen eikä mikään kiimainen eläin
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, siis olen aina tiennyt kuinka kamalaa naisena eläminen mahtaa olla, mutta se että ei edes seksihaluja löydy. No huh huh.
Luuletko olevasi hauska?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, siis olen aina tiennyt kuinka kamalaa naisena eläminen mahtaa olla, mutta se että ei edes seksihaluja löydy. No huh huh.
Se on se elämän hienoin vaihe kun seksihalut häviää.
Pikku-Jonnella on aika höpsöt jutut tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Haluan tietää onko siveellisiä naisia joilla on itsehillintää
Tuota... Nainen ei tarvitse itsehillintää kun ei ole nimeksikään testoja. Naista ei vain haluta eikä kiinnosta. Ei missään tilanteessa, jos luulit että sitten parisuhteessa kiinnostaisi. Ei kiinnosta.
No kyllä taitaa monella naisella olla itsehillinnälle tarvetta, kun pannaan vaikka voisi tulla vahinkolapsi ja sitten tarvitseekin abortin
Abortteja tehdään kylläkin eniten ihan parisuhteissa kun lapsiluku on jo täynnä. Ja kyllä mulla sinkkuna on seksihaluja, mutta hoidan ne ihan omin käsin. Eikä mua kiinnosta panna kenen tahansa häntäheikin kanssa, vaikka olisi kuinka komea ja kiva. Mulla kahden välinen seksi kuuluu vain ja ainoastaan parisuhteeseen ja näin on useimpien naisten kohdalla.
Miehet ovat niitä jotka juoksee hoooorissa, jopa naimisissa ollessaan. Että koita mieluummin etsiä siveä mies. Siinä sulla on enemmän työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen selibaatissa = Värkit ei toimi
Mies selibaatissa = Itsehillintää rakentava hieno ihminen
Mitkä värkit ei toimi? Ei naisella tarvitse seksissä mitään värkkejä olla.
Näinhän m u s limit ajattelevat monissa maissa, ja siksi naisilta leikataan kaikki värkit pois jo pikkutyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Minä taas haluaisin miehen jolla itsehillintää ja siveyttä vielä tallella 25 _30v. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma ajatus.
Kumma ajatus, että selibaatti olisi joku lupaus tai siihen tarvitsisi jonkun erityisen syyn.
No tää just. Mulla ainakin selibaatti on itsestään selvyys koska ei mulla ole miestä. Eikä siinä ole mitään vaikeaa edes. Ei se tarkoita etteikö mulla olisi mitään seksihaluja, mutta ne vaan herää ainoastaan sitä yhtä ainoaa omaa miestä kohtaan, jota nyt vaan ei ole sattunut viimeiseen 11 vuoteen olemaan. Ei mulla ole mitään intoa lähteä jostain tinderistä etsimään kaiken maailman sekopäitä sikoja puikottamaan itseäni. Mitä minä siitä saan muuta kuin likaiset lakanat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma ajatus.
Miestäkö tarkoitat......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Tuota... Nainen ei tarvitse itsehillintää kun ei ole nimeksikään testoja. Naista ei vain haluta eikä kiinnosta. Ei missään tilanteessa, jos luulit että sitten parisuhteessa kiinnostaisi. Ei kiinnosta.
No kyllä taitaa monella naisella olla itsehillinnälle tarvetta, kun pannaan vaikka voisi tulla vahinkolapsi ja sitten tarvitseekin abortin
Voisihan sillä nussijallakin olla itsehillintää. Sitten uikutetaan elatusmaksista. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Päteekö tämä myös miehiin?
Ja siis sellaisiin miehiin, joilla olisi yhtä paljon mahdollisuuksia kuin naisilla saada joku luokseen panemaan. Koska se ei ole itsehillintää vaativaa, jos kukaan ei halua sinua, koska täten sinulle ei tule mahdollisuutta harrastaa kyseistä aktiviteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Kyllähän naisillakin on testoja, ei vaan yhtä paljon kuin miehillä. Nuorilla naisilla kaikkein vähiten. Iän myötä (n.40v) naisilla testot ja sitä kautta joskus myös seksihimokkuus nousee, mutta se taas ei lisääntymismielessä enää viehätä miehiä. Se on lähinnä luonnon konsti koettaa saada naiset vielä lisääntymään vaikka munasolut ovat jo loppumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Abortteja tehdään kylläkin eniten ihan parisuhteissa kun lapsiluku on jo täynnä. Ja kyllä mulla sinkkuna on seksihaluja, mutta hoidan ne ihan omin käsin. Eikä mua kiinnosta panna kenen tahansa häntäheikin kanssa, vaikka olisi kuinka komea ja kiva. Mulla kahden välinen seksi kuuluu vain ja ainoastaan parisuhteeseen ja näin on useimpien naisten kohdalla.
Miehet ovat niitä jotka juoksee hoooorissa, jopa naimisissa ollessaan. Että koita mieluummin etsiä siveä mies. Siinä sulla on enemmän työtä.
On silti siveetöntä itsetyydyttää ja panna jos ei halua lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma ajatus.
Miestäkö tarkoitat......
Niin naista kuin miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Miehet ovat niitä jotka juoksee hoooorissa, jopa naimisissa ollessaan. Että koita mieluummin etsiä siveä mies. Siinä sulla on enemmän työtä.On silti siveetöntä itsetyydyttää ja panna jos ei halua lapsia
Mieshän siinä heittää siittiöt mäkeen, ei nainen. Naisella munasolut vähenee ilmankin itsetyydytystä kuukautisten takia, joten sille ei mahda mitään. Hyi teitä miehet. Siveetöntä hukata siemenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Oli sitten naimisissa ja lapsia silti on pantu vaikka ei haluttu vahinkovauvaa
Jäin leskeksi, niin yksinkertaista se voi olla. Toki yrittäjiä on aina välillä, mutta esimerkiksi ilmoitus veneen myymisestä alan lehdissä ei ole kutsu soidinmenoihin!