Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat selibaatissa

Selibaattimies
11.08.2022 |

Eivätkä myöskään masturboi ja eivät kuitenkaan ole uskovaisia

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Haluan tietää onko siveellisiä naisia joilla on itsehillintää

Tuota... Nainen ei tarvitse itsehillintää kun ei ole nimeksikään testoja. Naista ei vain haluta eikä kiinnosta. Ei missään tilanteessa, jos luulit että sitten parisuhteessa kiinnostaisi. Ei kiinnosta.

Kyllähän naisillakin on testoja, ei vaan yhtä paljon kuin miehillä. Nuorilla naisilla kaikkein vähiten. Iän myötä (n.40v) naisilla testot ja sitä kautta joskus myös seksihimokkuus nousee, mutta se taas ei lisääntymismielessä enää viehätä miehiä. Se on lähinnä luonnon konsti koettaa saada naiset vielä lisääntymään vaikka munasolut ovat jo loppumassa.

Kuten sanoin, ei nimeksikään testoja. Mitä siitä et tajunnut. En sanonut ei olisi testoja, niitä ei vain ole nimeksikään.

Joo, ikävä kyllä niitä ei ole juuri nimeksikään juuri sen ikäisillä tytöillä joita sinä himoitset.

Mitä ihmeen tyttöjen himoitsemisia? Minä olen keski-ikäinen nainen! Ei minua kiinnosta kumpikaan sukupuoli vaan viherkasvit ja sisustaminen.

Ja silti osallistut tälläiseen keskusteluun. En väitä mitään ja alitajunta ja pikku epärehellisyydet on sallittuja.

Osallistuin keskusteluun alkuperäisestä aiheesta ja se on nyt lähtenyt hieman kauas siitä aiheesta mikä oli. 

Minun näkökantai, anteeksi, on se että olemme nimenomaan aiheessa. Häiritseekö näkökantani eli anteeksi siitä. Minä siis olen kirjaimellisesti ollut naisen kanssa suhteessa jolla on sexxi-selibaatti päällä, mutta tunne-tunteminen täysillä. Anteeksi Aila- en ymmärtänyt. Olen mies ja tottumaton ajattelemaan tälläisiä asioita.

Vierailija
62/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Tuota... Nainen ei tarvitse itsehillintää kun ei ole nimeksikään testoja. Naista ei vain haluta eikä kiinnosta. Ei missään tilanteessa, jos luulit että sitten parisuhteessa kiinnostaisi. Ei kiinnosta.

Kyllähän naisillakin on testoja, ei vaan yhtä paljon kuin miehillä. Nuorilla naisilla kaikkein vähiten. Iän myötä (n.40v) naisilla testot ja sitä kautta joskus myös seksihimokkuus nousee, mutta se taas ei lisääntymismielessä enää viehätä miehiä. Se on lähinnä luonnon konsti koettaa saada naiset vielä lisääntymään vaikka munasolut ovat jo loppumassa.

Kuten sanoin, ei nimeksikään testoja. Mitä siitä et tajunnut. En sanonut ei olisi testoja, niitä ei vain ole nimeksikään.

Joo, ikävä kyllä niitä ei ole juuri nimeksikään juuri sen ikäisillä tytöillä joita sinä himoitset.

Mitä ihmeen tyttöjen himoitsemisia? Minä olen keski-ikäinen nainen! Ei minua kiinnosta kumpikaan sukupuoli vaan viherkasvit ja sisustaminen.

Ja silti osallistut tälläiseen keskusteluun. En väitä mitään ja alitajunta ja pikku epärehellisyydet on sallittuja.

Osallistuin keskusteluun alkuperäisestä aiheesta ja se on nyt lähtenyt hieman kauas siitä aiheesta mikä oli. 

Minun näkökantai, anteeksi, on se että olemme nimenomaan aiheessa. Häiritseekö näkökantani eli anteeksi siitä. Minä siis olen kirjaimellisesti ollut naisen kanssa suhteessa jolla on sexxi-selibaatti päällä, mutta tunne-tunteminen täysillä. Anteeksi Aila- en ymmärtänyt. Olen mies ja tottumaton ajattelemaan tälläisiä asioita.

Mitä tahansa poltatkin, juot, nappailet, lopeta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tosi pitkään, enkä nää siinä mitään ihmeellistä. Mielummin olen ilman, kuin huonon rakastajan kanssa, joka satuttaa ehkä fyysisesti ja henkisesti.

Toisaalta ei kyllä iske mikään fuckbuddy juttukaan. Seksissä pitää olla tunnetta. Muuten sitä ei kannata harrastaa.

Vierailija
64/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen elänyt selibaatissa eroni jälkeen ensimmäisestä ja ainoasta poikaystävästä joka mulla on ollut. Erotessamme olin 28v ja nyt olen 44v. En vaan ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on? Suurin osa ystävistänikin on eronsa jälkeen elänyt ilman seksiä, mutta suurin osa on eronnut paljon myöhemmällä iällä kuin minä. 

Vierailija
65/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin olen elänyt selibaatissa eroni jälkeen ensimmäisestä ja ainoasta poikaystävästä joka mulla on ollut. Erotessamme olin 28v ja nyt olen 44v. En vaan ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on? Suurin osa ystävistänikin on eronsa jälkeen elänyt ilman seksiä, mutta suurin osa on eronnut paljon myöhemmällä iällä kuin minä. 

Riippuu ihan elämäntilanteesta. Jos on vaikka lapsia, niin ei ole aikaa, eikä energiaa seksisuhteelle. Ei ole välttämättä tilaisuutta tapailla uusia ihmisiä.

Minusta seksielämä (vaikka parhaimmillaan on voimaannuttavaa ja energiaa tuovaa) vie myös elämän muilta osa-alueilta.

Vierailija
66/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Kommentoin tähän vaikka ei varsinaisesti koske minua. Kyllä - kun olin nuori vaan en ihan pieni niin useita tyttöjä yritti vaikka en ollut aikuisuuteen alkuunkaan valmis. Voin tulkita liian hätäissti, mutta kyllä nuorilla tytöillä on testoja ,,,,, tai sitten se on sitä mitä aiemmin kerroin. Olla pari, mutta ilman sxxiä. 

Nuoret tytöt testaa viehätysvoimaansa vaikka lyhtypylvääseen jos siltä saa huomiota. Sillä ei ole mitään sen kanssa tekemistä haluaako toinen että häneen edes kosketaan.  

No miksi tämä tyttö joka on jo vartuneempi nainen katselee siihen malliin että miksen minä. Se lukee silmistä selvästi. Etkö ole koskaan katsonut naista silmiin ja ymmärtänyt pitkän monimutkaisen viestin sisältöä.

Oletko ikinä miettinyt vaihtoehtoa, että olet vain harhaluuloinen sekopää, koska tänne välittyy sellainen fiilis.

On ilmanmuuta vaihtoehtona eli en kykene objektiiviseen ajatteluun. Silti väitän tuntevani naisen katseen takana olevat tunteet osittai, mutta se on tietty oma harhaluuloni. Silti potku-tönimis-sormien koskettelu puhuu sitä kieltä että aavistan oikein. Se hymy vastapuolelta kun olen ilkikurinen  ... ja ilman liikaa sxiä. Vastapuoli varovasti lätkii takaisin. Ja korostetusti varovainen. 

Vierailija
67/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

incel-ei-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Mitä tahansa poltatkin, juot, nappailet, lopeta. 

No ihmetelinkin miksei näitä tule.

Vierailija
68/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiselibatisti on myös neitsyt tai poitsut, eikä vain naimatauolla tai naimisen lopettanut

Vierailija
69/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä minäkin ihmettelen, että pitäisikö muka eron jälkeen alkaa jotain munaa etsiä? Ties missä ne munat on uineet. Ja varsinkin jos on lapsia niin ei todellakaan mitään uutta heppuheitä siihen heilumaan. Mulla ei itselläni ole lapsia, mutta nauran aina täällä palstalla miesten valituksille, että ei muut kiinnostu heistä kuin yyhoot. Saatte olla ihan saakelin kiitollisia jos lapsia tehnyt, mutta kuitenkin kunnollinen nainen kiinnostuu teistä. Sen pitäisi melkeinpä olla kunnianosoitus, että nainen huolii vielä uuden miehen. Todella moni nainen jää vapaaehtoisesti miehettömäksi pelkästään yhden miehen jälkeen, jolle antoi jo kaikkensa. Senhän takia treffipalstoillakin miehiä on montakertaisesti enemmän kuin naisia.

Vierailija
70/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa nuoret naiset ja porsinta usein tapahtuu nuorena kun omakin kehitys on kesken. Sitten pysytään yhdessä tottumuksesta tai aletaan etsiä uutta patjaa.

Sen pituinen se.

Vierailija
71/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin joka toinen jos miehiin uskominen.

Vierailija
72/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat poikkikset pihtasi. Poikia kiinnostaa enää runkkaus&pelit.

T45kg

Vierailija
73/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 99.999% naisista ovat täysin aseksuaaleja. He eivät siis halua seksiä sen missään muodossa, eivät harrasta sitä eivätkä ole vähäisessäkään määrin seksuaalisia.

Näin varmasti, siis nimenomaan sinun seurassasi. Muitten kanssa noi 99.9% kyllä sitten haluaakin.

Vierailija
74/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 99.999% naisista ovat täysin aseksuaaleja. He eivät siis halua seksiä sen missään muodossa, eivät harrasta sitä eivätkä ole vähäisessäkään määrin seksuaalisia.

Näin varmasti, siis nimenomaan sinun seurassasi. Muitten kanssa noi 99.9% kyllä sitten haluaakin.

Nostan kyllä täältä sivusta käden ylös, että eivät halua minun kanssani myöskään _o/

Vierailija
75/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin nopeasti vajottiin angstitasolle?

Katkeruus on parasta raakana ja kylmänä.,,,,,

Vierailija
76/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa nuoret naiset ja porsinta usein tapahtuu nuorena kun omakin kehitys on kesken. Sitten pysytään yhdessä tottumuksesta tai aletaan etsiä uutta patjaa.

Sen pituinen se.

No semmosta se vähän tuppaa olemaan =D 

Nuorenahan ne tyhmyydet tehdään. Jos ihmiset tulisivat lisääntymisikään vasta nelikymppisinä, ei juuri kukaan haluaisi lisääntyä tähän hulluun maailmaan. Ja varmaan tämä on yksi syy miksei lapsia sivistysmaissa enää synny niin paljoa. Kun ihmisille annetaan mahdollisuus ensin kasvaa järkeviksi aikuisiksi, ne alkaa tajuta että ei tänne paskaan maailmaan hitto vie kannata edes tehdä lapsia. Kehitysmaiden ihmiset tulevat valloittamaan maailman. 

Vierailija
77/77 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tunnen ainakin yhden, sellaisen:

" Hän on lapseton nainen.

On vaurastunut omilla töillään ja 'ikäneitona'

käynyt kalliissa kasvojenkohotusleikkauksessa.

Näyttä lähinnä kuin nuoren EININ isosiskolta.

Nukkuu aina pitkään , tapaa usein monia ystäviään ja matkustelee ympäri maailmaa ihan jatkuvasti.

Voisi sanoa yksinkertaisesti, että: sen elämä on ihanaa.

Ei pelkää mitään: tauteja, katastrofeja.tms."

Sellainen. Tuo tuttu nainen naapurista on. Ja kaikki ilman (kroonista)-seksiä elämässään. (outoa on;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi