Miksi minua ärsyttää, että miehen tytär on hemmoteltu?
Analysoikaa minua. Siis eihän se ole minulta pois eikä edes asuta yhdessä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän pilalle hemmotellut lapset ovat aika ärsyttäviä, omaavat sellaisen epäterveen itsetunnon, että kuvittelevat olevansa jotain kuninkaita tai kuningattaria ja muut ihmiset on heidän palvelijoitaan. Kyllähän hemmottelu on karhunpalvelus lapselle.
Mutta tarkoitetaanko tässä pilalle hemmottelua vai sellaista normaalin mittakaavan hemmottelua?
Sinä taidat sitten olla vastaesimerkki ihmisestä, jota ei ole lapsena lainkaan hemmoteltu: äreä, kaunainen ja alemmuudentuntoinen.
Kaikki tarvitsevat hemmottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään naiset vihaavat jopa lapsia jos ne ei ole omia. Itse ihmettelen sitä minkä takia naiset vaativat miehiä lopettamaan kaiken vihan kun itse jakaa vihaa kaikille muille
Semmoinen yleistys taas sieltä :D
Eihän AP:n tunteet liity mitenkään vaikkapa minuun tai johonkin muuhun naiseen.
Helppo yleistää kun ihan joka puolella törmää naisten jakamaan vihaan.
Jos sinä et ole vihaaja niin pitäisikö sinun yrittää saada muut naiset lopettamaan muiden vihaamisen niin ei pystyisi yleistämään?En törmää missään IRL naisten jakamaan vihaan, en tiedä missä pitäisi liikuskella jos haluaisi siihen törmätä?
Mielelläni hieman kasvattaisin sellaisia naisia, jos vain tietäisin missä niitä on?
Se että sinä et ole törmännyt ilmeisesti tarkoittaa että sitä ei ole olemassa?
Itse kun olen mies niin törmään jatkuvasti joka puolella. Viimeksi tänää ruokakaupassa täysin tuntematon nainen alkoi kauheaan ääneen haukkumaan minua ja syy oli se että olen syntynyt miehenä. Sanaakaan en puhunut koko kaupassa käynnin aikana ennen tätä haukkumista ja katseenikin kohdistui ainoastaan ostoksiin että muistin ostaa kaiken tarpeellisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään naiset vihaavat jopa lapsia jos ne ei ole omia. Itse ihmettelen sitä minkä takia naiset vaativat miehiä lopettamaan kaiken vihan kun itse jakaa vihaa kaikille muille
Semmoinen yleistys taas sieltä :D
Eihän AP:n tunteet liity mitenkään vaikkapa minuun tai johonkin muuhun naiseen.
Helppo yleistää kun ihan joka puolella törmää naisten jakamaan vihaan.
Jos sinä et ole vihaaja niin pitäisikö sinun yrittää saada muut naiset lopettamaan muiden vihaamisen niin ei pystyisi yleistämään?En törmää missään IRL naisten jakamaan vihaan, en tiedä missä pitäisi liikuskella jos haluaisi siihen törmätä?
Mielelläni hieman kasvattaisin sellaisia naisia, jos vain tietäisin missä niitä on?Se että sinä et ole törmännyt ilmeisesti tarkoittaa että sitä ei ole olemassa?
Itse kun olen mies niin törmään jatkuvasti joka puolella. Viimeksi tänää ruokakaupassa täysin tuntematon nainen alkoi kauheaan ääneen haukkumaan minua ja syy oli se että olen syntynyt miehenä. Sanaakaan en puhunut koko kaupassa käynnin aikana ennen tätä haukkumista ja katseenikin kohdistui ainoastaan ostoksiin että muistin ostaa kaiken tarpeellisen
Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän pilalle hemmotellut lapset ovat aika ärsyttäviä, omaavat sellaisen epäterveen itsetunnon, että kuvittelevat olevansa jotain kuninkaita tai kuningattaria ja muut ihmiset on heidän palvelijoitaan. Kyllähän hemmottelu on karhunpalvelus lapselle.
Mutta tarkoitetaanko tässä pilalle hemmottelua vai sellaista normaalin mittakaavan hemmottelua?
Sinä taidat sitten olla vastaesimerkki ihmisestä, jota ei ole lapsena lainkaan hemmoteltu: äreä, kaunainen ja alemmuudentuntoinen.
Pieni korjaus kaikki hemmotteluun tottuneet naiset tarvitsevat. Miehet harvemmin kokevat minkäänlaista hemmottelua niin siihen ei ole tottunut
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuutta ja mustasukkaisuutta olen itsekin miettinyt, mutta en usko siihen, en ole mustasukkainen ja minusta miehen on tärkeä viettää aikaa lapsensa kanssa, siihen en halua puuttua.
Se heidän tekemisensä vain ärsyttää, koska yleensä tyttö kiukuttelee ja mies toteuttaa kiltisti jokaisen toiveen ja yrittää pitää tytön hyvällä mielellä. Yhteiset retket tms. ei esim. onnistu, koska tyttö ei jousta yhtään ja kaikki pitäisi tehdä hänen ehdoillaan tai muuten osoittaa mieltään ja koko aika kuluu siihen, että mies yrittää lepyttää häntä.
En seurustelisi miehen kanssa, joka on lellinny lapsensa pilalle.
Usko tai älä, niin tuo jatkuu, kun lapsi on täysikäinen.
Hemmottelun kyllä Ymmärrän 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni korjaus kaikki hemmotteluun tottuneet naiset tarvitsevat. Miehet harvemmin kokevat minkäänlaista hemmottelua niin siihen ei ole tottunut
Höpö höpö. Äidit hemmottelevat poikiaan vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuutta ja mustasukkaisuutta olen itsekin miettinyt, mutta en usko siihen, en ole mustasukkainen ja minusta miehen on tärkeä viettää aikaa lapsensa kanssa, siihen en halua puuttua.
Se heidän tekemisensä vain ärsyttää, koska yleensä tyttö kiukuttelee ja mies toteuttaa kiltisti jokaisen toiveen ja yrittää pitää tytön hyvällä mielellä. Yhteiset retket tms. ei esim. onnistu, koska tyttö ei jousta yhtään ja kaikki pitäisi tehdä hänen ehdoillaan tai muuten osoittaa mieltään ja koko aika kuluu siihen, että mies yrittää lepyttää häntä.
Eli kyse on pilalle hemmottelusta; Juurikin tyypillistä, että lapselle opettelemaan että kaikki häntä jumaloi ja kannattaa kiukutella kun sillä saa asioita periksi. Ärsyttäisi kyllä minuakin ennenkaikkea siksi, että siinä muokataaan lapsesta todella itsekästä päällepäsmäriä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo sitten sinunkin elämääsi vaikuttaa, jos tytön kiukuttelu ja isän löperöys estävät tai pilaavat teiltä yhteiset retket ym.
Kyllä mäkin ärsyynnyn yhdestä sukulaisPOJASTA (naisvihasta höpiseville tiedoksi), joka puhuu äidilleen epäkunnioittavasti, komentelee tätä eikä voi hetkeäkään olla ilman äitiä. Kyllä mä koen, että he käytöksellään pilaavat myös mun elämäni arvokkaita hetkiä, silloin kun sitä sivusta nään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saa sitä mitä sinä haluaisit ja olet kateellinen ja mustasukkainen. Liian moni nainen on pilalle hemmoteltu prinsessa joka kuvittelee olevansa universumin keskipiste ja luulevat että kaikki muut on luotu vain palvelemaan häntä.
Mistä keksit, että aloittaja on nainen?
Satujen ilkeä äitipuoli?
Niin, kai isän miesystävääkin voisi ärsyttää tuollainen asia, jos hän on mustasukkainen.
Ap tässä. En todellakaan vihaa ketään enkä varsinkaan tätä lasta enkä miestänikään tietenkään. Kyse on vain siitä, että miehen käytös ärsyttää minua.
Lapsi on esiteini, päättää joka päivä mitä ruokaa syödään (yleensä tilataan). Voi ruoan saapuessa muuttaa mieltänsä ja alkaa huutaa, jolloin mies tilaa tai tekee jotain muuta. Tytär lyö ja läpsii isäänsä. Isä ei saa koskaan katsoa televisiosta mitään tai puhua puhelimeen. Tyttöä kuljetetaan harrastuksiin ympäri kaupunkia, mutta voi sielläkin viime hetkellä muuttaa mieltänsä tai asettaa ehtoja menemiselle (esim. että menen, jos käydään paluumatkalla ostamassa joku uusi vaate tms. Ja kaikkeen mies suostuu, aivan kaikkeen, ettei tytölle vaan tulisi paha mieli.
Siis tyttö todellakin on hemmoteltu ja minun näkemykseni mukaan etsii rajoja, joita ei koskaan tule, isä suostuu kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se heidän tekemisensä vain ärsyttää, koska yleensä tyttö kiukuttelee ja mies toteuttaa kiltisti jokaisen toiveen ja yrittää pitää tytön hyvällä mielellä. Yhteiset retket tms. ei esim. onnistu, koska tyttö ei jousta yhtään ja kaikki pitäisi tehdä hänen ehdoillaan tai muuten osoittaa mieltään ja koko aika kuluu siihen, että mies yrittää lepyttää häntä.Kyllähän tuo sitten sinunkin elämääsi vaikuttaa, jos tytön kiukuttelu ja isän löperöys estävät tai pilaavat teiltä yhteiset retket ym.
Kyllä mäkin ärsyynnyn yhdestä sukulaisPOJASTA (naisvihasta höpiseville tiedoksi), joka puhuu äidilleen epäkunnioittavasti, komentelee tätä eikä voi hetkeäkään olla ilman äitiä. Kyllä mä koen, että he käytöksellään pilaavat myös mun elämäni arvokkaita hetkiä, silloin kun sitä sivusta nään.
Tyttökin voi olla mustasukkainen isästään, jos tytön vanhemmat ovat eronneet, ja ap on miehen uusi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Omalla kohdalla olen tulkinnut ärsytyksen johtuvan siitä, että omat arvot on niin erilaiset.
En usko, että tavaran vinkumisella ja kaiken periksi saamisella kasvaa terveesti omilla jaloillaan seisovaa aikuista. Lisäksi tuntuu siltä, että liian helpolla saatua ei arvosta. Esim jos uusi puhelin hajoaa, saa kuitenkin heti uuden. Minkään eteen ei tarvitse ponnistella ja yrittää. Kaikki ikäänkuin tipahtaa taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. En todellakaan vihaa ketään enkä varsinkaan tätä lasta enkä miestänikään tietenkään. Kyse on vain siitä, että miehen käytös ärsyttää minua.
Lapsi on esiteini, päättää joka päivä mitä ruokaa syödään (yleensä tilataan). Voi ruoan saapuessa muuttaa mieltänsä ja alkaa huutaa, jolloin mies tilaa tai tekee jotain muuta. Tytär lyö ja läpsii isäänsä. Isä ei saa koskaan katsoa televisiosta mitään tai puhua puhelimeen. Tyttöä kuljetetaan harrastuksiin ympäri kaupunkia, mutta voi sielläkin viime hetkellä muuttaa mieltänsä tai asettaa ehtoja menemiselle (esim. että menen, jos käydään paluumatkalla ostamassa joku uusi vaate tms. Ja kaikkeen mies suostuu, aivan kaikkeen, ettei tytölle vaan tulisi paha mieli.
Siis tyttö todellakin on hemmoteltu ja minun näkemykseni mukaan etsii rajoja, joita ei koskaan tule, isä suostuu kaikkeen.
Onneksi tuo on isän ja tytön välinen asia eikä kuulu sinulle lainkaan. Olet aikuinen ja ymmärrät, että et voi mennä toisen perheeseen tekemään tulkintojasi. Sillä kyseessä on miehen ja tyttären muodostama perhe, johon sinä et kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Niinköhän se tilanne on noin paha, mitä kerrot? Veikkaan, että jotain tuollaista on kerran käynyt, ja nyt sinä yleistät ja suurentelet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan vitsin murjasit. Tuota lausetta ei kuule keneltäkään muulta kuin mustasukkaiselta ja omistushaluiselta naiselta joka haluaa kieltää miehiltä kaiken kontaktin muihin naisiin kun muuten joutuisi itse panostamaan että mies ei tajua että on paljon parempaakin tarjolla kuin kotona laiskotteleva mätisäkki
Jätän nuo ilkeä äitipuoli- ja naisviha kommentit omaan arvoonsa, koska kummastakaan ei ole kyse.
Ymmärrän hyvin, että lapsi on mustasukkainen isästään ja kuten sanon, en ole menemässä heidän väliinsä tai perustamassa uusperhettä. Minua vaan ihan puhtaasti ärsyttää heidän keskinäinen dynamiikkansa, ei sen kummempaa.
Ja mies on ihan normaali muutoin kun tyttönsä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se heidän tekemisensä vain ärsyttää, koska yleensä tyttö kiukuttelee ja mies toteuttaa kiltisti jokaisen toiveen ja yrittää pitää tytön hyvällä mielellä. Yhteiset retket tms. ei esim. onnistu, koska tyttö ei jousta yhtään ja kaikki pitäisi tehdä hänen ehdoillaan tai muuten osoittaa mieltään ja koko aika kuluu siihen, että mies yrittää lepyttää häntä.Tämä. Omalla kohdalla olen tulkinnut ärsytyksen johtuvan siitä, että omat arvot on niin erilaiset.
En usko, että tavaran vinkumisella ja kaiken periksi saamisella kasvaa terveesti omilla jaloillaan seisovaa aikuista. Lisäksi tuntuu siltä, että liian helpolla saatua ei arvosta. Esim jos uusi puhelin hajoaa, saa kuitenkin heti uuden. Minkään eteen ei tarvitse ponnistella ja yrittää. Kaikki ikäänkuin tipahtaa taivaalta.
Tätä asennetta tavaroista olen ihmetellyt aika.
Puhelin: käyttöesine, jota tarvitaan. Jos se hajoaa, niin totta kai ostetaan uusi. Ei nykymaailmassa nuoret pärjää, jos ei puhelinta ole. Joku alta tonnin puhelin ei hyvintoimeentulevassa perheessä ole mitään. Sama juttu ruoan kanssa: miksei lapsien mielipidettä siinä voi kuunnella.
Kukaan lapsi ei saa kaikkea mitä haluaa. Lapset kyllä keksivät vähintään toiveen saada prinsessalinna, jos kaikki muut toiveet täyttyvät.
Mutta jos esimerkiksi sen puhelimen hajoamistavasta valehdellaan, niin sitten nostetaan meteli. Se on tuhat kertaa pahempi asia kuin puhelimen hajoaminen.
Tietysti uusioperheissä lasten huonoon käytökseen puuttumattomuus voi helposti lehahtaa yli, etenkin jos on vaan viikonloppuvanhempi. Ei sitä aikaa välttämättä halua kovin usein käyttää tapakasvatukseen.
Missä tytön äiti on. Onpa ihme kun ei anna isän vastata puhelimeen tai katsoa tv: tä. Ihan hullua hommaa. Mitä ap näkee tuommosessa miehessä joka pelkkä tohveli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan vitsin murjasit. Tuota lausetta ei kuule keneltäkään muulta kuin mustasukkaiselta ja omistushaluiselta naiselta joka haluaa kieltää miehiltä kaiken kontaktin muihin naisiin kun muuten joutuisi itse panostamaan että mies ei tajua että on paljon parempaakin tarjolla kuin kotona laiskotteleva mätisäkki
Koko kommenttisi on täyttä roskaa.
Tää kommentti 🤣🤣🤣
Ap on vielä tyhmäkin 🤣🤣🤣🤣