Miksi minua ärsyttää, että miehen tytär on hemmoteltu?
Analysoikaa minua. Siis eihän se ole minulta pois eikä edes asuta yhdessä.
Kommentit (46)
Ei kuulosta hemmottelulta tuollainen. Minun mieheni lapsi on kultalusikka syvällä syntynyt, ja kaikki on tullut elämässä helpolla. Mielestäni hän silti on erittäin empaattinen, ja osaa jakaa toisten kanssa, ja aina pitää ystävistään hyvää huolta.
Välillä huomaa että ei vielä oikein ole tullut mitään vastoinkäymistä vastaan, mutta eiköhän sieltä jossain vaiheessa tule sitä kuraakin. Tätä en tietenkään toivo.
Sellaiset ihmiset tuppaavat ärsyttämään joilla ei ole oikein muuta kuin se minä itse, ja kuvittelevat että kaikki pyörii minun ympärilläni. Ei tuolla ole mitään tekemistä kateuden tai mustiksen kanssa.
En ole kovin hyvä selittämään mitä tarkoitan, mutta yritän. Miehen käytös ärsyttää sinua, koska häneltä puuttuu tietynlaista selkärankaa. Mietitkö ehkä, uskaltaako hän sinunkaan kanssasi olla oma itsensä vai yrittääkö miellyttää liikaa? Kynnysmattotyyppisen ihmisen kanssa ei ole pidemmän päälle mukavaa, koska tällaiset ihmiset ovat kokemukseni mukaan passiivis-aggressiivisia.
Sellaistakin mietin, että miksi mies on noin lepsu? Onko taustalla jotain muuta kuin pelkkä ero. Oliko hän kenties poissaoleva, etäinen isä, ja nyt yrittää tsempata antamalla "kaiken". Jos ei ole kokemusta vanhemmuudesta (vaan se lapsen äiti on ollut käytännössä yh), voi olla vaikeaa hypätä vanhemman rooliin.
Naiset näkevät tyttären naisena alitajuisesti . Ja siten kilpailijana.
Kyseessä on vaan tunne, joka pitää sivuuttaa.
Minä miehenä haluan, että tyttärelläni, on hyvät ja terveet lähtökohdat lähteä aikanaan kotoa maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään naiset vihaavat jopa lapsia jos ne ei ole omia. Itse ihmettelen sitä minkä takia naiset vaativat miehiä lopettamaan kaiken vihan kun itse jakaa vihaa kaikille muille
Olen samaa mieltä ja ap:sta tulee tosi ällö olo.
Miehen kuuluukin hemmotella tytärtään, siten tytär tietää miten mies kohtelee naisia.
Ap:n kaltaisten junttien ei kannattaisi hakeutua suhteeseen lapsellisien kanssa. Eroa tai teen lasun, sinä hirviö.
Miksi vihaaat itseäsi?
Mitä tarkoitat kommentillasi? Vai onko tämä jotain perusnarskun manipulointia? Ei toimi, pelle.
Mitä selität? Narsku? Pelle?
Hieno on tosiaan henkinen tasosi (not), en ihmettele että vihaaaat itseäsi.Nainen joka vihaaa naisia, vihaaa tietysti myös itseään. Ja sinähän tuossa kirjoitit olevasi samaa mieltä tuon henkilön kanssa, joka yleisti AP:n tunteet joksikin kollektiiviseksi naiseuden ongelmaksi.
Otatko asian puheeksi terapiassa ja kerrot, että tilanne on niin paha, ettei kukaan edes tajua mistä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Naiset näkevät tyttären naisena alitajuisesti . Ja siten kilpailijana.
Kyseessä on vaan tunne, joka pitää sivuuttaa.
Minä miehenä haluan, että tyttärelläni, on hyvät ja terveet lähtökohdat lähteä aikanaan kotoa maailmalle.
Nainen täällä, moro. Kiitos että selitit meille naisille mitä me tunnetaan ja miksi. Miten me pärjättäisiinkään jos ei olisi viisaita ja empaattisia miehiä jotka selittävät syvällä bassoäänellä miksi me naiset reagoimme asioihin tietyllä tavalla.
Voisiko, siis ihan vaan mietin pikku naisenaivoillani, että voisiko aloittajan tapauksessa olla kysymys lähinnä siitä että joutuu lähietäisyydeltä vähän väliä seuraamaan miten huonotapainen ja rajaton esiteini pompottaa ja juoksuttaa vanhempaa joka pelkää aivan hitosti omaa lastaan eikä uskalla koskaan laittaa lempeästi rajoja. Onhan noi pompottavat lapset ja tossut vanhemmat rasittavaa ja kyllästyttävää katseltavaa vaikka sitä peliä joutuisi katsomaan vaan pari minuuttia jossain random kassajonossa, saati sitten joka toinen viikonloppu.
Mutta hei, mä oon vaan nainen, niin että ehkä oon väärässä ja se on jotain muuta kuitenkin.....
Ei tuo ole hemmottelu vaan kakaran joka oikun mukaan menemistä. Terve hemmottelu on sitä, että lapsi on tyytyväinen jos saa välillä hemmottelua. Tuommonen touhu on pelkkää sekoilua.