Miten sujuu laihdutus
Oletko laihiksella ja miten sujuu. Minä ostin puntteja kotiin ja 3 viikossa oon laihtunut 4.3 kg. Joka päivä oon nostanut 200 toistoa vähintään. Kaloreita kuluu kun nostelee tankoa ja levypainoja.
Kommentit (12)
Hyvin sujuu. Syön hyvää ruokaa silloin kun on nälkä, en muuten.
Olen "pienessä liikkeessä koko päivän"
Hah hah, tuulahdus 80-luvulta? Liikunnan tulisi olla mahdollisimman monipuolista pelkkä puntin nostelu ei laihduta.
Jostain aktiivisuusrannekkeesta seuraat kulutusta?🤣
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, tuulahdus 80-luvulta? Liikunnan tulisi olla mahdollisimman monipuolista pelkkä puntin nostelu ei laihduta.
Onhan tuossa pyöräilyä. Kyllä kävelykin laihduttaa joten punttien nostelu laihduttaa myös. Syö vaan tarpeeseen eikä ylimääräistä.
80% ruokavalio ja loput 20% lepo ja liikunta. Askel kerrallaan maltilla ja hiljaa hyvin tulee.
Palataan asiaan parin kuukauden päästä.
-10 kg tänä vuonna, eli ihan kohtuullisesti on mennyt. En ole oikeastaan tehnyt muuta kuin laittanut ruokarytmin kuntoon ja tehnyt hyvää kotiruokaa.
Joku vaan täällä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa pyöräilyä. Kyllä kävelykin laihduttaa joten punttien nostelu laihduttaa myös. Syö vaan tarpeeseen eikä ylimääräistä.
Totta kai jos ei luovu myös arkiliikunnasta. Moni vaan heittäytyy sohvalle kun tuli käytyä salilla. Liikunta laihduttaa huonommin kuin yleisesti luullaan. Joku ranneke näyttää, että nyt kului niin ja niin paljon, mutta luvut on kaukana todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
-10 kg tänä vuonna, eli ihan kohtuullisesti on mennyt. En ole oikeastaan tehnyt muuta kuin laittanut ruokarytmin kuntoon ja tehnyt hyvää kotiruokaa.
Kuten joku tuolla yllä laitto noita prosentteja ruokavalion on tärkein sitten lepo ja sitten vasta liikunta.
Vierailija kirjoitti:
80% ruokavalio ja loput 20% lepo ja liikunta. Askel kerrallaan maltilla ja hiljaa hyvin tulee.
Palataan asiaan parin kuukauden päästä.
Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille ja se todellinen laihtuminen alkaa vasta joskus kuuden viikon jälkeen. Jolloin moni on jo luovuttanut, kun ei taaskaan tämäkään toimi.
Itsensä saa hajalle, jos liikaa repii puntteja. Suosittelisin enemmänkin esim. maastavetoon ja kyykkyihin 55 sarjoja ja nostaa painoa 1kg treenikerta. Lepää sarjojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä saa hajalle, jos liikaa repii puntteja. Suosittelisin enemmänkin esim. maastavetoon ja kyykkyihin 55 sarjoja ja nostaa painoa 1kg treenikerta. Lepää sarjojen välissä.
Siis 5x5 sarjoja
Aamuisin oon vetänyt pyörälenkin 20 kilsaa kalaan. Kotoani on 10 kilsaa veneelleni ja 10 km takas että siinäkin kuluu kyllä kalorit. Huomen aamulla taas sion mennä kuten tälä viikolla joka aamu. Jos saan ahvenia niin sitten syön niitä