En kestä enää tätä yksinäisyyttä.
Päivät yksin. Illat yksin parisuhteessa. Eli mies on illat kotona, mutta makaa vaan sohvalla ja katsoo telkkaria. Ei ole rahaakaan mennä minnekään tai tehdä mitään. Mies tekee töitä tällä hetkellä 7 päivää viikossa eikä illalla kuulemma jaksa tehdä mitään. Mun elämä on kotona ja kodinhoito.
Itkettää.
Kommentit (9)
Etsi uusi mies. Vaihtamalla paranee, ota joku kiltti ja kunnollinen mies joka vaikka harrastaa kalastusta.
Kansalaisopistot tarjoaa monenlaista ja vieläpä edullisesti. Miten olisi edes kerran viikossa jokin juttu siellä oman mielenkiintosi mukaan liikuntaa, kielten opiskelua, käden taitoja tai muuta vastaavaa. Mikäli miehesi kuitenkin illat kotona, niin hän huolehtisi lapsista.
Itse tutustuin vuosia sitten kanslaisopiston enkun ryhmässä naiseen, jonka kanssa käymme edelleen silloin tällöin lenkillä tai kahvilla.
Lähde Kaakkois-Aasiaan. Sieltä löysin itse ratkaisun sisäiseen tuskaan. Suomessa masennut vain lisää.
Miehelläsi ei ole käytännössä vapaa aikaa ollenkaan kun on töissä joka päivä että sinä voit makailla työttömänä kotona ja sinä kehtaat vielä kitistä kun et saa riittävästi huomiota kun mies ei tee asioita mitä sinä haluaisit
Parisuhde ei toimi, jos olet yksin parisuhteessa. Ero? Miehelle sopisi nainen jolla on sama elämäntyyli ja sinulle mies jolla on aikaa? Miehen urasta ei ole sinulle hyötyä jos ei ole varaa tehdä mitään tai mennä mihinkään, lienee saita. Pariterapia?
Ihan perus miehen elämää. Teet duunia niska limassa ja nainen tylsiintynyt kotona ja kaipaa sisäänsä abdullin munaa.
Ei tarvvitse olla yksin. Jos asut esim. Helsingin lähiö. Asukastalot aukeaa, Ihania ihmisiä myös yksinäisiä. Punanen risti ,kuin Diakonisalaitoksen joku otto kenekään ei tarvtsi olla yksin, nähdään jne. Menet kummankin laitoksen sivuille: Löydät etsimäsi. Vähän työtä teet itse, kun selaat sivuja!Molmat laitokset löyty joka kaupunki. Lisäksi on paljon muta. Voit pyytä seurakunnalta ystävän yksinäiselle, vaikka et olisi seurakunnan jäsen!Sama punainen risti järjestä yksinäiselle ystävän.Ei tule sinulle kuluja asiasta. He pitävät kursseja kuin sairaalat Ryhdy itse ystäväkisi yksinäiselle.Ikään sukupuolen katsoatta! Kotisi sinua kukaan ei hae!Teet asian eteen itse hieman työtä.
Aloita verkkokurssi. Verkko-oppintojen parissa tapaa uusia ihmisiä. Avoin yliopisto ja aikuislukio tarjoaa kursseja.