Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ambulanssikuskit kantaa

Vierailija
23.12.2024 |

asiakkaan paareilla jostain kerrostalon yläkerroksista alas? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelta viskataan lakanalle.

Vierailija
2/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ensihoitajat kaksin jaksa kantaa, niin soittavat palokunnan paikalle. Näin tekivät vastikään täällä, kun riski naapurinmies tuupertui autoonsa eikä kaksi naishoitajaa saaneet häntä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas on vähänkin tolpillaan, niin tuolia käytetään ja sehän mahtuu hissiin. Näin tehtiin, kun sain sairauskohtauksen.

Vierailija
4/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on laite nimeltä kantotuoli tai porrasnousija. Videoita löytyy vaikka YouTubesta  

Yleisimmin kyllä käytetään laitetta nimeltä hissi tai pyörätuolia. 

Vierailija
5/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa päissä kantaja.  Niin minut ainakin tuotiin.

Vierailija
6/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on superihmisiä 💪💪 Keinot keksitään silloin kun on pakko

Vierailija
7/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuoliin, kaksi kantaa ja yksi pitää potilaan päästä kiinni ettei tuuperru.

Vierailija
8/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssin varusteisiin kuuluu kantotuoli, joka mahtuu hissiin. Juuri pari päivää sitten katselin, miten lähes liikuntakyvytöntä mummelia siirrettiin talon pihassa kantotuolista ambulanssin paareille ajomatkaa varten. (Olin siivoamassa siinä rapussa, joten en varta vasten jäänyt tuijottamaan.)

Vierailija
9/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMbulanssissa on sentään kaksi henkilöä. Aika monet paarikeikat tuli ajettua yksin paarivarustelllulla taksilla. Yhtään vahinkoa ei kymmenessä vuodessa sattunut, joten ammattitaidosta se vaan on kiinni.

Vierailija
10/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole veronmaksaja, niin parvekkeelta alas hankeen

Vierailija
11/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa palvelua: 

Mun iäkäs isäni raahattiin kainaloista, vaikka oli saanut suuren verenvuodon ja oli voimat pois. Ja vielä rivarin toisen kerroksen rappusissa. 

Kaiken huippu: olisivat vieneet yöpuvussa ilman takkia. Kengät vaan paljaisiin jalkoihin. Oli ulkona kylmä. 

Onneksi olin paikalla ja komensin vastahakoisia hoitajia ja puin itse isäni talvitakkiin. 

Vierailija
12/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa palvelua: 

Mun iäkäs isäni raahattiin kainaloista, vaikka oli saanut suuren verenvuodon ja oli voimat pois. Ja vielä rivarin toisen kerroksen rappusissa. 

Kaiken huippu: olisivat vieneet yöpuvussa ilman takkia. Kengät vaan paljaisiin jalkoihin. Oli ulkona kylmä. 

Onneksi olin paikalla ja komensin vastahakoisia hoitajia ja puin itse isäni talvitakkiin. 

Olit paikalla, muttei tullut mieleenkään auttaa?

Vierailija
13/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ensihoitajat kaksin jaksa kantaa, niin soittavat palokunnan paikalle. Näin tekivät vastikään täällä, kun riski naapurinmies tuupertui autoonsa eikä kaksi naishoitajaa saaneet häntä ulos.

Veljelle kävi samoin. Kaksi naista eivät jaksaneet kantaa vaan soittivat palomiehiä paikalle.

Vierailija
14/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljelle kävi samoin. Kaksi naista eivät jaksaneet kantaa vaan soittivat palomiehiä paikalle.

Mihin naisia enää tarvitaan?

Vierailija
15/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa palvelua: 

Tuolta se voi omaisen silmiin näyttää. Ammattilainen näkee asian kuitenkin toisin. Vaatteet joudutaan kuitenkin riisumaan hoitotoimia varten, joten ei ole järkeä pukea vaatteista vain päästäkseen niitä riisumaan.

Vierailija
16/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrärahojen yhä vähentyessä, otetaan moottorisaha avuksi ja potilas paloitellaan sopiviksi paloiksi, jotka voidaan työn nopeuttamiseksi heittää parvekkeelta alas. Ei tarvita kuin ne kaksi ambulanssiin. Hätätilassa yksikin hoitaa homman. 

Vierailija
17/17 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrärahojen yhä vähentyessä, otetaan moottorisaha avuksi ja potilas paloitellaan sopiviksi paloiksi, jotka voidaan työn nopeuttamiseksi heittää parvekkeelta alas. Ei tarvita kuin ne kaksi ambulanssiin. Hätätilassa yksikin hoitaa homman. 

Lol. Hienoa hallitus, hienoa. Ei ihme ettei Purrallakaan ole tänä vuonna joulumieltä niinkuin ip-lehden otsikko näytti (en lukenut juttua)