Osaisiko joku neuvoa, miten S-mobiiliin kirjaudutaan OP:n tunnuksilla?
Minulla on S-pankissa tili, josta minun pitäisi saada rahat käyttööni, mutta ilmeisesti olen niin tyhmä, ettei se minulta onnistu. Olen käynyt asian vuoksi pariin otteeseen heidän konttorissaan, jossa he sanovat, etteivät voi siirtää varojani. Minun on kuulemma tehtävä se itse S-mobiilin kautta OP:n tunnuksilla, mutta miten??? Kun kirjaudun sisään, sovellus alkaa vaatia välittömästi S-pankin tunnuksia, joita minulla ei siis ole. Jos joku ihana ihminen tietää, miten minun pitäisi toimia, olisin todella kiitollinen:)
Kommentit (39)
1 Asenna S-Mobiili kännykkään
2 Avaa sovellus
3 Valitse "Ota S-mobiili käyttöön"
4 Valitse tunnistustavaksi OP
5 Anna OP tunnnarit
6 Homma valmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ensin aktivoida ne S-tunnukset niillä OP-tunnuksilla ja sen jälkeen kirjautua S-tunnuksella S-pankkiin.
Rahan ja terveyden kanssa on aina tarkempaa kuin kaikessa muussa kirjautumisessa.
Saanko siis ne S-pankin tunnukset jotain kautta käyttööni, kun kirjaudun S-mobiiliin OP:n tunnuksilla?
Ap
Et. Sulla pitää olla s-pankin verkkopankkitunnukset. Sua on valitettavasti neuvottu väärin.
Sama virkailija neuvoi minua siis kahteen eri kertaan väärin:(
Ap
Niin... Valitettavasti asiakaspalvelua tekemään valikoituu ne ei-ihan-penaalin-terävimmät-kynät, jotka osaavat kaikki perusohjeet kyllä tosi hyvin ja ovat hyvin ystävällisiä, mutta tällaiset, missä pitää ottaa huomioon jotain perustilanteesta poikkeavaa, ei sitten suju.
Aspasta saa liian vähän palkkaa ja se on hirveän kuormittavaa työtä. Ne fiksummat lähtevät nopeasti pois, tekevät vain opintojen ohessa tilapäisesti aspaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla. Menet sinne s-tunnuksilla ja teet tilisiirron.
Juuri tätä yritin selittää toisella käynnilläni pankkivirkailijalle, eli etten saa siirrettyä rahojani ilman S-pankin tunnuksia. Hän totesi, etten vain ymmärrä asiaa ja kehotti kokeilemaan uudelleen.
Ap
Laitappa tuostakin palautetta!
Kokeilin joo, OP palveluun voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla, MUTTA siinä on just se että esim S-mobiili, kun sen lataa ekan kerran PITÄÄ OLLA NE TUNNUKSET: Siis se neuvoi sua väärin siellä pankissa! ELi laita PALAUTE! Olet ihan oikeassa. Tuolla joku laittoikin ohjeita, etsi sieltä se asiakaspalaute ja pyydä soittamaan!
Tosi suuret kiitokset sinulle sekä myöskin muille, jotka vaivauduitte auttamaan minua!:)
Nyt tiedän, miten toimia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla. Menet sinne s-tunnuksilla ja teet tilisiirron.
Juuri tätä yritin selittää toisella käynnilläni pankkivirkailijalle, eli etten saa siirrettyä rahojani ilman S-pankin tunnuksia. Hän totesi, etten vain ymmärrä asiaa ja kehotti kokeilemaan uudelleen.
Ap
Kokeilin joo, OP palveluun voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla, MUTTA siinä on just se että esim S-mobiili, kun sen lataa ekan kerran PITÄÄ OLLA NE TUNNUKSET: Siis se neuvoi sua väärin siellä pankissa! ELi laita PALAUTE! Olet ihan oikeassa. Tuolla joku laittoikin ohjeita, etsi sieltä se asiakaspalaute ja pyydä soittamaan!
Olen mä ainakin onnistunut lataamaan S-mobiilin ja kirjautumaan sinne toisen pankin tunnuksilla vaikka en muistanut mun S-pankin tunnuksia. Mutta rahaa siellä ei taida pystyä niin siirtämään, näkee vaan tilitiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen mä ainakin onnistunut lataamaan S-mobiilin ja kirjautumaan sinne toisen pankin tunnuksilla vaikka en muistanut mun S-pankin tunnuksia. Mutta rahaa siellä ei taida pystyä niin siirtämään, näkee vaan tilitiedot.
S-Pankin unohtuneen tunnuksen saa aktivoitua toisen pankin tunnuksilla, mutta mobiilipalvelusopimusta ei voi luoda ilman piipahdusta pankissa.
Vierailija kirjoitti:
2 Avaa sovellus
5 Anna OP tunnnarit
6 Homma valmis
Noin kun tekee niin tulee ilmoitus että "sinulla ei ole vielä s-pankin tunnuksia, tule käymään konttorissa". Jos niitä tunnuksia ei ole, niin ei niitä pysty itse tekemään. Juuri kokeilin kun minullakaan ei ole s-pankin tunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ensin aktivoida ne S-tunnukset niillä OP-tunnuksilla ja sen jälkeen kirjautua S-tunnuksella S-pankkiin.
Rahan ja terveyden kanssa on aina tarkempaa kuin kaikessa muussa kirjautumisessa.
Saanko siis ne S-pankin tunnukset jotain kautta käyttööni, kun kirjaudun S-mobiiliin OP:n tunnuksilla?
Ap
Et. Sulla pitää olla s-pankin verkkopankkitunnukset. Sua on valitettavasti neuvottu väärin.
Ap
Kyllä, täysin mahdollista. Ihminen hänkin vaan on. Ehkä saanut itse väärää tietoa, tai sitten ymmärtänyt saamansa tiedon väärin. Sellaista joskus sattuu.
Toivottavasti asiasi ratkeaa pian.
Vierailija kirjoitti:
2 Avaa sovellus
5 Anna OP tunnnarit
6 Homma valmis
Väärin. Kohdassa 6 homma ei ole valmis vaan sovellus käskee kirjautua s-pankin verkkotunnuksilla tai hankkia s-pankin verkkotunnukset.
Yritin löytää palautelomaketta heidän sivuiltaan, mutta sellaistakaan ei sieltä löydy. On tämä ihan uskomaton tapaus:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
S-Pankin unohtuneen tunnuksen saa aktivoitua toisen pankin tunnuksilla, mutta mobiilipalvelusopimusta ei voi luoda ilman piipahdusta pankissa.
No eikös se nyt pitäisi olla aika selvää että et voi kirjautua mihinkään sellaiseen palveluun jota sinulla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 Avaa sovellus
5 Anna OP tunnnarit
6 Homma valmis
Väärin. Kohdassa 6 homma ei ole valmis vaan sovellus käskee kirjautua s-pankin verkkotunnuksilla tai hankkia s-pankin verkkotunnukset.
Nimenomaan juuri noin on asian laita:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yritin löytää palautelomaketta heidän sivuiltaan, mutta sellaistakaan ei sieltä löydy. On tämä ihan uskomaton tapaus:(
Ap
https://asiakaspalaute.s-kanava.fi/palaute/ketjut/spankki?lang=0&referr…
Miksi edes puhut heille op:n tunnuksista mitään? Pyydät vain itsellesi verkkopankkitunnukset s-pankista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En saa kopioitua linkkiä, mutta asiakaspalvelu ja yhteystiedot. Voi myös kysyä chatilla, Facebookilla, Twitterissä, puhelimella, josko joku noista kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En saa kopioitua linkkiä, mutta asiakaspalvelu ja yhteystiedot. Voi myös kysyä chatilla, Facebookilla, Twitterissä, puhelimella, josko joku noista kelpaisi.
Ap:lle tiedoksi, että heillä on vaan chattirobotti ja mikäli mielit palvelua puhelimitse tarvit taas ne s-tunnukset.
Nähtävästi s-pankin aspat on koulutettu näin neuvomaan kuten Ap:lle on sanottu, koska minulla on sama ongelma. En pääse puusta pitkään rahojen siirrossa. S-marketin palvelupiste on kaiken lisäksi lopettanut paikkakunnalla enkä pääse isolle kirkolle asiaa hoitamaan. Toimivasta debit-kortista piti luopua kuukausimaksujen takia. Omistajajäsenyydestä luovuin myös.
Miksihän asioita ei voi hoitaa etänä tunnistautumalla toisen pankin tunnuksilla, helpottaisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No eikös se nyt pitäisi olla aika selvää että et voi kirjautua mihinkään sellaiseen palveluun jota sinulla ei ole?
Mutta kun S-pankin aspalle ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
https://asiakaspalaute.s-kanava.fi/palaute/ketjut/spankki?lang=0&referr…
Tuhannet kiitokset tästä linkistä Sinulle! Lähetin asiakaspalautetta ja kerroin ongelmani mahdollisimman seikkaperäisesti.
Ap
Ap