Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku neuvoa, miten S-mobiiliin kirjaudutaan OP:n tunnuksilla?

Vierailija
11.08.2022 |

Minulla on S-pankissa tili, josta minun pitäisi saada rahat käyttööni, mutta ilmeisesti olen niin tyhmä, ettei se minulta onnistu. Olen käynyt asian vuoksi pariin otteeseen heidän konttorissaan, jossa he sanovat, etteivät voi siirtää varojani. Minun on kuulemma tehtävä se itse S-mobiilin kautta OP:n tunnuksilla, mutta miten??? Kun kirjaudun sisään, sovellus alkaa vaatia välittömästi S-pankin tunnuksia, joita minulla ei siis ole. Jos joku ihana ihminen tietää, miten minun pitäisi toimia, olisin todella kiitollinen:)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kirjautu s:n tunnuksilla ja siirtää ne op:n tilille?

Vierailija
2/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi kirjautu s:n tunnuksilla ja siirtää ne op:n tilille?

Siis minulla ei ole S-pankin tunnuksia. Henkilö, jonka luona olen asioinut nyt pariinkin otteeseen, ei minulle niitä antanut, koska pääsen kuulemma sisään OP:n tunnuksilla. Se ei vain minulta onnistu:(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla s-pankin tunnukset, jotta voi siirtää rahaa toiseen pankkiin.

Vierailija
4/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin aiheesta heidän asiakaspalveluunsa, mutta ilmeisesti sinnekin tarvitaan kyseiset tunnukset, joita minulle ei siis ole katsottu tarpeelliseksi antaa.

Ap

Vierailija
5/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääse s- pankinkaan tunnuksilla. Kävin kerran kysymässä, virkailija sanoi: noudatat vaan ohjeita jotka sait.

En osaa noudattaa. Kai ne rahat siellä oysyy, ehkä perikunta saa ne nostettua.

Vierailija
6/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ensin aktivoida ne S-tunnukset niillä OP-tunnuksilla ja sen jälkeen kirjautua S-tunnuksella S-pankkiin.

Rahan ja terveyden kanssa on aina tarkempaa kuin kaikessa muussa kirjautumisessa.

Vierailija
7/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootappas heti, käytn tarkastamassa asian, palaan kohta.

Nimi saman tehnyt!

Vierailija
9/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne rahat pois sieltä, jos maksaisi ostoksia tililtä s-kaupoissa?

Vierailija
10/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla. Menet sinne s-tunnuksilla ja teet tilisiirron.

Juuri tätä yritin selittää toisella käynnilläni pankkivirkailijalle, eli etten saa siirrettyä rahojani ilman S-pankin tunnuksia. Hän totesi, etten vain ymmärrä asiaa ja kehotti kokeilemaan uudelleen.

Ap

Vierailija
11/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ilman s-pankin tunnuksia. 

Vierailija
12/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla. Menet sinne s-tunnuksilla ja teet tilisiirron.

Juuri tätä yritin selittää toisella käynnilläni pankkivirkailijalle, eli etten saa siirrettyä rahojani ilman S-pankin tunnuksia. Hän totesi, etten vain ymmärrä asiaa ja kehotti kokeilemaan uudelleen.

Ap

Kts. tuo linkki ylempää.

Vierailija
13/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voit ottaa S-mobiilin pankkipalvelut käyttöön toisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jos sinulla on jo S-Pankin tili ja verkkopankkitunnukset."

https://www.s-pankki.fi/fi/arjen-raha-asiat/tunnistaminen/#

Vierailija
14/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ensin aktivoida ne S-tunnukset niillä OP-tunnuksilla ja sen jälkeen kirjautua S-tunnuksella S-pankkiin.

Rahan ja terveyden kanssa on aina tarkempaa kuin kaikessa muussa kirjautumisessa.

Saanko siis ne S-pankin tunnukset jotain kautta käyttööni, kun kirjaudun S-mobiiliin OP:n tunnuksilla?

Ap

Vierailija
15/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun kävit pankkivirkailijan luona, niin miksi et nosta niitä rahoja käteisenä ja talletta ne op-tilille tai kaäyttää käteistä ostoksiin.

Meillä ainakin kaikissa s-pankin toimipisteissä voi nostaa käteistä.

Vierailija
16/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko siis ne S-pankin tunnukset jotain kautta käyttööni, kun kirjaudun S-mobiiliin OP:n tunnuksilla?

Ap

Et. Sulla pitää olla s-pankin verkkopankkitunnukset. Sua on valitettavasti neuvottu väärin.

Vierailija
17/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli sun pitää nyt varata S-Pankkiin aika verkkopankkitunnusten hankkimista varten. Älä puhu siitä rahansiirrosta tai OP:sta mitään, pyydät vain ne verkkopankkitunnukset.

Vierailija
18/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ne rahat pois sieltä, jos maksaisi ostoksia tililtä s-kaupoissa?

Saisi ja kai nostamallakin s-pankista. Harvakseen käytän s-korttia maksamiseen, annan bonusten kertyä. Kerran jäi pankkikortti kotiin pöydälle, onneks oli s- kortti.

Ja saahan sillä kai automaatistakin, en ole kokeillut.

Vierailija
19/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kts. tuo linkki ylempää.

Olen lukenut tuon linkin ja kaiken mahdollisen, mitä olen aiheesta löytänyt. Kaikkialla sanotaan, että minulla pitäisi olla S-pankin tunnukset, jotta pääsisin varoihini käsiksi. Virkailija väittää kuitenkin kivenkovaan toista. Se oli myös syynä, miksi tein tänne aiheesta avauksen. Ajattelin nimittäin paikalla olevan S-pankin asiakkaita, joilla olisi asiasta kokemusta.

Ap

Vierailija
20/39 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laitappa tuostakin palautetta!

Kokeilin joo, OP palveluun voi kirjautua toisen pankin tunnuksilla, MUTTA siinä on just se että esim S-mobiili, kun sen lataa ekan kerran PITÄÄ OLLA NE TUNNUKSET: Siis se neuvoi sua väärin siellä pankissa! ELi laita PALAUTE! Olet ihan oikeassa. Tuolla joku laittoikin ohjeita, etsi sieltä se asiakaspalaute ja pyydä soittamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi