Onko sinulla jokin salaisuus jota et ole koskaan kertonut kenellekään?
Kommentit (55)
En ole rakastanut koskaan itseäni.
Inhoon Suomea maana. Liikaa ongelmia täällä,
On. Niinkin vähäpätöinen asia kuin lempinimi jolla ukkini minua kutsui koko lapsuuteni. Inhosin sitä, vaikka on sinänsä neutraali nimi. Enkä kerro sitä nimeä nytkään. En ole kertonut asiaa edes puolisolleni tai lapsilleni, ettei kukaan vaan koskaan nimeä käyttäisi. Lapseni ovat jo aikuisia.
LOL ja senhän kaiuttaisimme tänne supohakkerien palstalle awwwww sua.. meehän gänksätlleröimään muille palstoille jo hopihopi tos on sulle pillimehu mukaan
Olen homoseksuaalinen. Menettäisin työpaikkani, jos siellä saataisiin tietää asiasta. Vapaa-ajalla tapaan 18-25v nuorukaisia, joiden kanssa harrastan seksiä.
Ihastunut monesti toiseen ihmiseen vaikka olen suhteessa ollut pitkään. Mitään ole kuitenkaan ihastumisten kanssa tehnyt.
Ahmin salaa. En asu yksin, joten joudun hoitamaan ahmimiseni kauppareissujen yhteydessä ja kaukana kotoa, jotta minimoin kiinni jäämisen riskin. Todennäköisesti mulla on jokin syömishäiriö, mutta en jaksa hakea apua koska ei näy ulkonäössä. Jatkunut useita vuosia mutta osaan laskea kalorit niin että paino heittelee maksimissaan parilla kilolla.
Hävettää. Eniten tulen häpeämään sitä päivää, jona mieheni näkee mut Mäkkärissä jonkun jättiaterian kanssa kun oon sanonut lähteväni Prismaan. Ja se päivä tulee kyllä vielä koittamaan.
Oon suunnitellut sillalta hyppäämistä itsetuhoisena. En sitä toteuttanut kuitenkaan ja ehkä ihan hyvä niin. Elämä on parempaa nyt
Olin lukioaikana aika tasapainoton. Näpistelin myymälöistä mm. kauniita alusvaatteita.. lopulta jäin kiinni, etsivä soitti poliisit paikalle ja sain sakot. Onneksi lopetin siihen.
Tykkään samaa sukupuolta olevien p*runosta vaikka on hetero.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään samaa sukupuolta olevien p*runosta vaikka on hetero.
Mikä on p*runo?
Olen ollut neljä vuotta kahdessa suhteessa, koska en ole tullut kaapista - eikä ole tullut tämä toinen (nais)suhteenikaan.