Onko sinulla jokin salaisuus jota et ole koskaan kertonut kenellekään?
Kommentit (55)
Olen salaa opetellut piereskelemään Porilaisten marssin alun.
Olen puuma. Pyydystän paljon itseäni nuorempia miehiä.
On, salaa haaveilen samasta sukupuolesta vaikka esitän heteroa. Olen jo teinistä asti tiennyt olevani kaikkea muuta kuin hetero. Suhteeseen en ole onneksi ikinä päätynyt, muuten pidän kyllä kulissia hyvin koossa ja kukaan ei tästä tiedä - paitsi nyt av-palsta tietenkin. Saa nähdä tulenko joskus kaapista ulos ja alan elämään, vai jäänkö valheeseen loppuiäksi.
Olen rakastunut toiseen. Liian paljon harmia seuraisi.
Mulla on 3cm löysänä ja kovettuessa 19cm eli olen todellinen grower. Kaikki kaverini ihmettelee miksi naiset tykkäävät seksistä kanssani kun olen pienimunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen tn. tiedon kanssa hautaan mielummin, kuin paljastan tiedon.
nettivinkattu
rehellisellä ei ole salattavaa
Voi toista...voihan olla, että joku ei vaikka halua kertoa seksuaalista suuntautumistaan, ei tarvitse olla mikään rikos. Vaikutat aika naivilta nettivinkkiesi kanssa.
On ja useita onkin. Pysyvät salaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
On, salaa haaveilen samasta sukupuolesta vaikka esitän heteroa. Olen jo teinistä asti tiennyt olevani kaikkea muuta kuin hetero. Suhteeseen en ole onneksi ikinä päätynyt, muuten pidän kyllä kulissia hyvin koossa ja kukaan ei tästä tiedä - paitsi nyt av-palsta tietenkin. Saa nähdä tulenko joskus kaapista ulos ja alan elämään, vai jäänkö valheeseen loppuiäksi.
Kai ymmärrät että tuhoat itsesi? Onko seksuaalinen suuntautuminen nykypäivänä todella joillekin vielä noin salattava asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen tn. tiedon kanssa hautaan mielummin, kuin paljastan tiedon.
nettivinkattu
rehellisellä ei ole salattavaa
Voi toista...voihan olla, että joku ei vaikka halua kertoa seksuaalista suuntautumistaan, ei tarvitse olla mikään rikos. Vaikutat aika naivilta nettivinkkiesi kanssa.
ahaa olet siis zoofiili tai vastaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että tuhoat itsesi? Onko seksuaalinen suuntautuminen nykypäivänä todella joillekin vielä noin salattava asia?
Ymmärrän ja ette arvakaaan kuinka paljon kärsin, mutta jos asia tulisi julki, menettäisin suuren osan lähipiiristäni eikä työpaikallakaan katsottaisi asiaa hyvällä. Joutuisin laittamaan elämän uusiksi. Olen vuosien mittaan koittanut kerätä rohkeutta mutta lopulta todennut, että en ole valmis uhraamaan elämääni ja elämäntilannettani julkitulon takia. Ehkä vielä joskus, nyt en. -ap
Täällä ei ole mitään anonyymiä, kaikkien henkilöllisyys saadaan selville teletiedoista tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole mitään anonyymiä, kaikkien henkilöllisyys saadaan selville teletiedoista tarvittaessa.
Ok, kerropa mun henkilöllisyys.
Olen kärsiny henkisestä väkivallasta koki ikäni. Nyt aikuisena olen ihan hukassa itseni kanssa.
Oon haaveillu tappamisesta, et voisin karkottaa äidin ja isän pois maapallolta kiusaamasta muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kerropa mun henkilöllisyys.
Ei henkilöllisyyttä, tosin ip-osoite ja laitteen uniikki tunnus näkyvät suoraan lokista, jollet käytä salauspalvelua.
Noilla tiedoilla saa henkilöllisyyden yleensä melko varmaan kaiveltua, jos poliisin esitutkinnassa niin päätetään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpön. Summittaisen sijaintiedon voi selvittää, siinä kaikki. Poliisilla tietenkin oikeus selvittää tietoja, mutta vain rikosta epäiltäessä.
Tämä palsta.