Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Loirin tammikuussa saama diagnoosi salaisuus?

Vierailija
10.08.2022 |

Edes sairaalaa ei kerrota

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksasyöpä ilman ryyppäämistä ja narkkaamista on mahdollinen mutta epätodennäköinen.

Vierailija
22/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkuuden henkilöt kuuluu riepotella hajallle!!!! Tuokin pierevä alkoholisti oli kansan lemmikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kansalle ei kerrottu?

Vierailija
24/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kansalle ei kerrottu?

Kerrottiin ihan riittäväsi. Eikö teillä ole mitään häpyä? Koskaan kuulleet sururauhasta?

Vierailija
25/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aika paska tuuri että sai kaksi eri syöpää samanaikaisesti 🤔

Vierailija
26/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari Tervo kertoi, että todettiin ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Loiri oli itse Tervolle kertonut.

Tiedetään, että maksasyöpä on tappava joten elinaikaa 2- 6kk. Eli kuitenkin yli 6kk.

Nuo syövät saa ryyppäämällä!

En juo ollenkaan alkoholia ja minulla on suolistosyöpä. Isäni ei juonut myöskään ja kuoli vatsasyöpään. Ystävättärelläni on maksasyöpä eikä juo juuri ollenkaan. Ei pidä levittää valheellista tietoa. Suolistosyöpä lähettää usein etäispesäkkeitä maksaan ja/tai keuhkoihin.Eli maksasyövän alkuperäinen syy on usein suolistosyöpä.

Eivät tietenkään kaikki noita syöpiä sairastavat ole käyttäneet alkoholia, mutta ilmeisesti runsas alkoholin käyttö on yksi riskitekijä moneen vaivaan ja sairauteen.

Niin on tuiki tavallinen ylipainokin.

-Lihavuus lisää riskiä sairastua lukuisiin sairauksiin, kuten tyypin 2 diabetekseen, sydän- ja verisuonitauteihin, astmaan, tuki- ja liikuntaelinsairauksiin, dementiaan, masennukseen, uniapneaan, kihtiin, sappi- ja haimasairauksiin sekä useisiin syöpäsairauksiin.

THL

Vierailija
27/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänellä oli kipuja. Luulin ettei maksa tunne kipua

Vierailija
28/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raivoissani kun minulle ei kerrottu ajallaan!!

Vierailija
29/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänellä oli kipuja. Luulin ettei maksa tunne kipua

hohhoijaa.

Vierailija
30/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin ketjuihin tunkee joku valtakunnan virallinen ylipäämoralisti hokemaan ettei kenelläkään ole lupaa tietää tai kysellä yhtään mitään. 

Vierailija
31/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari Tervo kertoi, että todettiin ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Loiri oli itse Tervolle kertonut.

Tiedetään, että maksasyöpä on tappava joten elinaikaa 2- 6kk. Eli kuitenkin yli 6kk.

Huokaus.

Syövän voi saada vaikka eläisi kuin enkeli. Kiitos kuitenkin, kun käytit tämän mahdollisuuden sairaiden ihmisten syyllistämiseen.

Vierailija
32/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo ollenkaan alkoholia ja minulla on suolistosyöpä. Isäni ei juonut myöskään ja kuoli vatsasyöpään. Ystävättärelläni on maksasyöpä eikä juo juuri ollenkaan. Ei pidä levittää valheellista tietoa. Suolistosyöpä lähettää usein etäispesäkkeitä maksaan ja/tai keuhkoihin.Eli maksasyövän alkuperäinen syy on usein suolistosyöpä.

Kiitos sinulle ja voimia, t. toinen syöpäpotilas

Vierailija
33/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle ja voimia, t. toinen syöpäpotilas

Kiitokset ja voimia myös sinulle!

Vierailija
34/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatorvensyöpä kuten Jopellakin. Voikohan johtua lihavuusleikkauksista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan