Onko Loirin tammikuussa saama diagnoosi salaisuus?
Kommentit (34)
Julkuuden henkilöt kuuluu riepotella hajallle!!!! Tuokin pierevä alkoholisti oli kansan lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kansalle ei kerrottu?
Kerrottiin ihan riittäväsi. Eikö teillä ole mitään häpyä? Koskaan kuulleet sururauhasta?
Oli kyllä aika paska tuuri että sai kaksi eri syöpää samanaikaisesti 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Tervo kertoi, että todettiin ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Loiri oli itse Tervolle kertonut.
Tiedetään, että maksasyöpä on tappava joten elinaikaa 2- 6kk. Eli kuitenkin yli 6kk.Nuo syövät saa ryyppäämällä!
En juo ollenkaan alkoholia ja minulla on suolistosyöpä. Isäni ei juonut myöskään ja kuoli vatsasyöpään. Ystävättärelläni on maksasyöpä eikä juo juuri ollenkaan. Ei pidä levittää valheellista tietoa. Suolistosyöpä lähettää usein etäispesäkkeitä maksaan ja/tai keuhkoihin.Eli maksasyövän alkuperäinen syy on usein suolistosyöpä.
Eivät tietenkään kaikki noita syöpiä sairastavat ole käyttäneet alkoholia, mutta ilmeisesti runsas alkoholin käyttö on yksi riskitekijä moneen vaivaan ja sairauteen.
Niin on tuiki tavallinen ylipainokin.
-Lihavuus lisää riskiä sairastua lukuisiin sairauksiin, kuten tyypin 2 diabetekseen, sydän- ja verisuonitauteihin, astmaan, tuki- ja liikuntaelinsairauksiin, dementiaan, masennukseen, uniapneaan, kihtiin, sappi- ja haimasairauksiin sekä useisiin syöpäsairauksiin.
THL
Miksi hänellä oli kipuja. Luulin ettei maksa tunne kipua
Olen raivoissani kun minulle ei kerrottu ajallaan!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänellä oli kipuja. Luulin ettei maksa tunne kipua
hohhoijaa.
Aina näihin ketjuihin tunkee joku valtakunnan virallinen ylipäämoralisti hokemaan ettei kenelläkään ole lupaa tietää tai kysellä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Tervo kertoi, että todettiin ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Loiri oli itse Tervolle kertonut.
Tiedetään, että maksasyöpä on tappava joten elinaikaa 2- 6kk. Eli kuitenkin yli 6kk.Nuo syövät saa ryyppäämällä!
Huokaus.
Syövän voi saada vaikka eläisi kuin enkeli. Kiitos kuitenkin, kun käytit tämän mahdollisuuden sairaiden ihmisten syyllistämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo ollenkaan alkoholia ja minulla on suolistosyöpä. Isäni ei juonut myöskään ja kuoli vatsasyöpään. Ystävättärelläni on maksasyöpä eikä juo juuri ollenkaan. Ei pidä levittää valheellista tietoa. Suolistosyöpä lähettää usein etäispesäkkeitä maksaan ja/tai keuhkoihin.Eli maksasyövän alkuperäinen syy on usein suolistosyöpä.
Kiitos sinulle ja voimia, t. toinen syöpäpotilas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle ja voimia, t. toinen syöpäpotilas
Kiitokset ja voimia myös sinulle!
Ruokatorvensyöpä kuten Jopellakin. Voikohan johtua lihavuusleikkauksista?
Maksasyöpä ilman ryyppäämistä ja narkkaamista on mahdollinen mutta epätodennäköinen.