Vesa-Matti Loiri on kuollut
Kommentit (505)
Luuletteko että saa valtiolliset hautajaiset? Itse epäilen ettei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saa, mutta Veskun kohdalla en pistäisi pahaksi vaikka saisikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että valtiolliset hautajaiset pidetään.
Presidenttejä lukuun ottamatta ei ole oikein muitakaan näköpiirissaä, joille ne voitaisiin pitää. Show must go on.
Aivan varmasti pidetään valtiolliset hautajaiset. Minusta se on oikein. Ko.taiteilijan nimi jää todellakin elämään ja hänet muistetaan varmasti pitkään yhtenä suurista mestareista. Hänen poismenonsa kosketti suurinta osaa aikuisista ihmisistä ja valtiolliset hautajaiset mahdollistaisivat myös koko kansan yhteisen "suremisen" tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti pidetään valtiolliset hautajaiset. Minusta se on oikein. Ko.taiteilijan nimi jää todellakin elämään ja hänet muistetaan varmasti pitkään yhtenä suurista mestareista. Hänen poismenonsa kosketti suurinta osaa aikuisista ihmisistä ja valtiolliset hautajaiset mahdollistaisivat myös koko kansan yhteisen "suremisen" tietyllä tavalla.
Se on kyllä jännä, kun miesjulkkiksia suree koko kansa monta viikkoa. Jos joku naisnäyttelijä kuolee, niin tuskin ylittää edes uutiskynnystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä, kun miesjulkkiksia suree koko kansa monta viikkoa. Jos joku naisnäyttelijä kuolee, niin tuskin ylittää edes uutiskynnystä.
Haista nyt jo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti jopa tästä tarvitsee väkisin vääntää joku sukupuoli kysymys?! Vesku nyt vain sattui olemaan ehkä suomen tunnetuin viihdetaiteilija. Tottakai häntä muistellaan oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee naisnäyttelijä ja tekee tollasen uran niin ihan varmasti häntä surraan siinä missä Veskuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä saavan.
Vierailija kirjoitti:
Jope Ruonansuukin lähti jo 2020, nyt Vesku, onko oikein ketään vastaavia viihdemiehiä enää jäljelläkään?
Pirkka Pekasta tuli poliitikko joka pyytelee anteeksi aiempia huumoriohjelmiaan, ei jatkoon.
Aake Kalliala ja Heikki Kinnunen taitaa olla ainoita vanhemman kaartin viihdemiehiä enää jäljellä?
Tähän täytyy 80-luvun alussa syntyneen vastata. Ensimmäinen oikein rakas viihdekolmikko on nyt poistunut, Spede, Simo ja Loiri. 90-luvun alussa mulle sitten iski jo Peteliuksen ja Kallialan jutut, muutama vuosi eteenpäin niin Kummelit ja Ruonansuu. Kummelit kyllä hengissä ainakin ja Jopesta tosiaan suruksi aika jo jättänyt. Vanhemman polven viihdyttäjät tosiaan jo harvenemaan päin ja kyllä Kinnunenkin ollut rakas, mutta hän vielä tässä maailmassa.
Mikäli Veskun paranormaalit kokemukset kiinnostavat, kandee tshiigaa noin 13 vikaa minsaa täst dokkarist:
Tänään haudataan, kesti aika pitkään. Jääkö vähän eilisen varjoon.
Suora lähetys alkaa 13.30 seuraillaan tässä ketjussa Loirin viimeistä matkaa. Opetusministeriö on tukemassa hautajaisia, sekä Jenni Haukio on mukana myös.
Hautajaisauto saa poliisisaattueen, näin turvataan liikennettä. Sekä johanneksen kirkolta takaisin Hietaniemeen siunauksen jälkeen. MIhinkä mahtaa sijoittua hänen hautapaikka. Jostain luin, että taitelijakukkula Hietaniemessä olisi täysi.
Hyvä ettei valtio maksa hautajaisia, jo avustuskin on liikaa. Loirilla oli takavuosina valtavat verovelat ja niitä itki anteeksi ja sai. Kuinka paljon veronmaksajien rahaa = omaa rahaasi yhden taiteilijan elättämiseen ja hautaamiseen sinä olisit valmis antamaan? Kun vielä otat huomioon, että hän on varmasti saanut palkkaa ja palkkioita enemmän kuin sinä, ei vaan osannut säästää.
Levätköön viimein rauhassa onneton sielu.
Tätäkään ei saisi sanoa, mutta suurin osa hänen jälkeläisistään vaikuttaa myös hieman erikoiselta:
- huumeidenkäyttäjä
- testamentin riitauttaja (itse en haluaisi tuollaista julkista soppaa ja haloota noin pienen omaisuuden takia)
- yhdellä pojalla rattijuoppoutta, velkaa kuin Valavuorella ja armeijalle palauttamatta jääneitä varusteita. Hautajaisiin ei muka päässyt töiden takia. IWC-kello kelpasi kyllä kernaasti.
Aika suloista🥲