Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesa-Matti Loiri on kuollut

Vierailija
10.08.2022 |

Olinko eka?

Kommentit (505)

Vierailija
301/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi yhteys Jussi Hakuliseen ja Joutsenlauluun. Jotekin ihmeellistä. Vesku soittaa huiluosuuden Joutsenlaulussa. Kuinka ollakaan päivän välein lähtivät:(

Vierailija
302/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomampaa elokuvaa jossa Vesku näytteli, Rumble

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-70 luku oli niin ankeaa aikaa taistolaisten totisten torvien suomessa, että Vesku toi siihen piristystä ja sai nauramaan, jos itkemäänkin. Oli lapsuuteni/ oman aikani ahdistuksen lievittäjä ja pelastus. Opetti huumoria. Hetket oli kivoja kun katsottiin hänen sketsejään. Isän kanssa naurettiin. Taitava multitalentti suomen mittakaavassa. Sellaisilla neroilla usein ei nuo perhekuviot ole se osaamisen laji, mutta se hinta oli maksettava tässä elämässä. R.I.P Vesku

Veskuhan oli itse lapualaisoopperassa isossa roolissa, joka oli umpivasemmistolainen tuotanto.

Veskun usko sielunvaellukseen ja luontosuhde viittaa siihen, että hän oli enemmän vihervasemmistolainen.

Uskonasiat ja luontosuhde(??!) ei suoranaisen pakosti ole mitään tekemistä politiikan kanssa. Ei ainakaan tuolla uskomallasi tavalla johon lukeutuu vain jyrkkä linjasutta ja lyhytnäköitä antipatiaa ...

Vierailija
304/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä koskaan ile mitenkää nollut vaikuttunut tästä henkilöstä. Uunot ei ole koskaan viehättänyt ja ei oikein muukasn.

Yksi viihdytyttäjä monien muiden joukossa.

Vierailija
305/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenlaulu on kyl kauhee alkoholistibiisi xD Yök

Eihän tuota kukaan muu kuuntele ku ihmiset paikallisissa pakolla kun joku sen aina siellä karaokenurkassa haluaa laulaa.

Vierailija
306/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Aira tai Lenita, veikkaan.

Vierailija
307/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä koskaan ile mitenkää nollut vaikuttunut tästä henkilöstä. Uunot ei ole koskaan viehättänyt ja ei oikein muukasn.

Yksi viihdytyttäjä monien muiden joukossa.

Ehkä kuitenkin Jim Morrison tai Snoop Dog on enemmän sinun makuusi?

Vierailija
308/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanotto Hänen omaisilleen!🕊

Vierailija
309/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdin itkuun, kun Ylen uutisten lopussa tuli Veskun Maailma on kaunis -kappale.

Kiitos Vesku kaikesta, mitä olet suomalaisille antanut. Hyvää matkaa, minne jatkatkaan. Tämä matka oli upea.

Vierailija
310/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku otsikko valtiollisista hautajaisista ampui kyllä aikamoisen mauttomasti yli.

Vierailija
311/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää rauhassa vesku teit mun lapsuudesta iloisen, elämänmyönteisen ja olit mun idoli ja turvallinen aikuinen telkkarissa aikuisuuteen asti itkin, vaikken koskaan sinua tavannut oikeasti 😥 kiitos että olit olemassa

Vierailija
312/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan kamala, mutta Hakulista suren enemmän. Olen siitä vieläkin sokissa.

Itse en tiedä kuka on Hakulinen mutta tuskin se sinusta kamalaa tekee vaikka hänen poislähtönsä kosketti sinua enemmän. Ihmisiä tässä kaikki ollaan ja jokaisella on tunteensa.

Vierailija
313/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei seiskakaan ole sitten retostellut Loirin terveydentilasta ja muunkin lehdistön vaiteliaisuus asiasta?

Vierailija
314/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku otsikko valtiollisista hautajaisista ampui kyllä aikamoisen mauttomasti yli.

Eikö niitä povailtu Nykäsellekkin? Klikki otsikoita.

Vierailija
315/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo jo aikakin

Vierailija
316/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ei muista, mutta Loirihan valittiin Disneyn aladdin parhaimmaksi lampunhengen duppaukseksi. Siis paremmaksi mm. robin williams lampunhenkenä.  

Ihan oikeasti?

Vierailija
317/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että se kuoli jo vuosia sitten.

Vierailija
318/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kuolla jo 2010

Vierailija
319/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Veskun Joulukonsertissa perheeni kanssa noin 15v sitten pienellä paikkakunnalla. Muistan edelleen Karisman ja kylmät väreet. Sali oli hiljaa, ja Joulu tuntui Joululta. Kiitos Vesa- Matti. Lapsetkin muistavat.

Vierailija
320/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle ykkösellä oli kuulemma kerrottu, että kosovolaiset halusivat jäädä Suomeen ja alkaa opettelemaan suomen kieltä Veskun inspiroimana.

Itse sain suomalaisena valtavan inspiraation Leinon runoista Veskun myötä, vaikka rakastinkin jo sitä ennen niitä.

Rupesin toden totta ihailemaan ja ihmettelemään entistä enemmän Leinoa ja hänen nerouttaan.