raskauden keskeytys vai vuokrakohtuna..
en voi pitäätätälasta mut en ole varma abortistakaan..kokemuksia lapsen antamisesta adobtioon.?
Kommentit (12)
 siis anna lapsesi kotiin, jossa häntä rakastetaan.
ja rakastaa sitä rajattomasti! En voisi lapselle parempaa tulevaisuutta kuvitella kuin tämän tuttavani perheessä- ehkä lapsellesi parasta saada perhe jossa häntä rakastetaan ja hoivataan kaivattuna?
 Ja valitettavsti minä ainakin olen sitämieltä että abortti on murha ( joo joo tiedän olen tyhmä) Mutta siis jos annat lapsesi adoptioon niin tiedät ainakin, että hänet on TODELLA haluttu ja varmasti  perhe antaa kakkensa  juuri tuon lapsen parhaaksi. Ehkäpä tämän lapsen tuleminen kohtuusi oli tarkoitettu siunaukseksi jollekkinmuulle?

mutta tarvitsi kasvaakseen sinun apuasi.
Ja muuten, muista seuraavan kerran se ehkäisy.
 Jokainen lapsi on lahja maailmalle.
  t. 12
 Tyhmien ihmisten on joskus hyvin vaikea käsittää, että aika usein se abortti olisi se paras vaihtoehto, lapsen sekä vanhempien kannalta.
 On vikaa päässä, jos katselee maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi ja jaksaa jauhaa noinkin suloista paskaa, että jokainen lapsi on lahja.
 Se solumömmö joka se sinun lapsesi siellä kohdussa on, ei ole lapsi.
 Laissa on abortti hyväksytty joten se on kaukana murhastra.
 Kerro miten voit murhata, jos ei ole mitään yksilöä mitä murhaat?
 Naurettavaa marttyyriajattelua.
 Voimia Sinulle.
 (Mielipiteenäni toivoisin, että päätät antaa lapsen adoptioon.)
jossa häntä kaivataan!
Pyydä tukea ja apua neuvolasta.
Ystävänipariskunta sai 7 vuoden lapsettomuushoidon jälkeen 2 viikon ikäisen vauvan adoptoitavaksi. Voi onnea ja kiitollisuutta äitiäkin kohtaan!