Mies ehtii selailla ja päivittää Instagramissa, mutta ei kirjoittaa minulle kuulumisia, mistä kertoo?
Etten ole tärkeä, kiinnostava ja sen vaivan arvoinen, että ehdittäisiin vaihtaa kuulumisia? Joo, miehellä alkoi juuri uusi työ, joka varmasti vie aikaa ja voimia, mutta ihmettelen miten sitten on jaksamista oleilla Instagramissa.
Pitäisikö minun unohtaa mies ja vain mennä eteenpäin?
Kommentit (47)
Luulen, että ap kuvittelee seurustelevansa.
Omko tää joku tinder tyyppi? Mul on kokemusta vastaavanlaisesta ja aika lyhyeen loppu.
Ei se oo susta kiinnnostunut tarpeeksi. Ette oo ilmeisesti nähny vielä, eli onko tää vaan nettihuumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti hyvänen aika. Ei selvästi ole sinusta kiinnostunut, älä roiku löysässä hirressä
Miksi se on niin vaikeaa, vaikka tiedostan tämän itsekin? :( Olin/olen niin investoitunut tähän mieheen, että luovuttaminen tuntuu siltä, että MINÄ olen epäonnistunut enkä ole tarpeeksi hyvä.
Ap
Suoritat sitä epäonnistumistasi juuri nyt, koko ajan, kun et päästä irti hänestä. Irti päästäminen ja eteenpäin meneminen voi myös olla onnistuminen.
Tuttua juttua. Mies käytti tunteja somessa, muttei minulle voinut viestitellä, riitaahan siitä tuli.
Lopulta harvensin viestittelyä, ja alkoi mieskin oma-aloitteisesti pari viestiä päivässä laittaa.
Mutta on tässä suhteessa niin paljon pielessä, että olisi kai pitänyt luovuttaa jo heti alkuun.
Katsopas sellainen leffa kuin He's just not that into you (suomeksi "Jätä se!"). Vastaus kysymykseesi nimittäin on se, että miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta riittävästi. Unohda mies ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet haluavat yksityisyyttä, olen myös kiinnostunut eräästä miehestä mutta jostakin kumman syystä ärsytämme toisiamme. Pidämme vähän välimatkaa, mies on töissä ja aina pahalla tuulella. Annan miehen olla yksin ja tehdä miesten juttuja, seuraamme toisiamme instassa ja miestä kiinnostaa mitä teen päivän aikana 😊
- Nainen
Mitä ihmettä,. Miksi olette yhdessä jos ärsytätte toisianne? :D
Oikeasti hyvä kysymys vastaisin jos tietäisin, en tiedä onko se miehen luonnollinen tapa mutta mies ei osaa näyttää tunteitaan.
- Nainen
Minua ei yksi tapailemani mies muka koskaan ehtinyt tulla tapaamaan kun oli niin paljon töitä ja kaikkia muita kiireitä sekä pitkä matka tulla tapaamaan. Ei ehtinyt koskaan tulla tapaamaan tai että minä olisin mennyt tapaamaan häntä. Silti hän saattoi avoimesti kertoa, että oli käynyt tapaamassa jotain toista naista ja kuinka mukavaa heillä oli ollut tai mitä kaikkea kivaa he olivat tehneet yhdessä. Mutta minua ei koskaan ehtinyt tavata tai tehdä niitä asioita minun kanssani koskaan. Minä sitten päättelin, että jos hänellä ei ole aikaa minulle, niin ei minun kannata uhrata aikaa häneen. Hän jäi sitten ihmettelemään, että miksi katkaisin välit häneen ja sitten yllättäen olisi ollutkin aikaa tavata minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi kerro sinulle illalla kuulumiset kotona, ei kai kesken työpäivän tarvitse kuulumisia kertoilla?
Ei asuta yhdessä, ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi.
Ap
No eiköhän se sitten ole ilmiselvää, että se ei halua olla sun kanssa. 30-vuotisen avioliiton jälkeen olis ihan normaalia, ettei nyt ihan koko ajan oo viestittelemässä, mutta ei jos vasta muutama kuukausi takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet haluavat yksityisyyttä, olen myös kiinnostunut eräästä miehestä mutta jostakin kumman syystä ärsytämme toisiamme. Pidämme vähän välimatkaa, mies on töissä ja aina pahalla tuulella. Annan miehen olla yksin ja tehdä miesten juttuja, seuraamme toisiamme instassa ja miestä kiinnostaa mitä teen päivän aikana 😊
- Nainen
En ollut kuvitellut, että ihminen voi olla näin sekaisin, mutta niin kuin aina. Ihminen yllättää.
En ymmärrä, millä tavalla sekaisin?
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Nainen
En ollut kuvitellut, että ihminen voi olla näin sekaisin, mutta niin kuin aina. Ihminen yllättää.
En ollut kuvitellut, että joku ei tunnista noin ilmiselvää trollia. Luulisi että allekirjoitus "nainen" olisi viimeistään selvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi kerro sinulle illalla kuulumiset kotona, ei kai kesken työpäivän tarvitse kuulumisia kertoilla?
Ap
Olet varma, että seurustelette ettekä vain tapaile? Asia puhuttu yhdessä läpi? Esim moni vain tapailee ajankuluksi, eikä edes haet mitään suurempaa.
Netti on täynnä miehiä. Jotain itsekunnioitusta, hyvät naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Instagramissa juttelu ei ole seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Instagramissa juttelu ei ole seurustelua.
Ap haluisi kovasti jo siirtyä seuraavaan vaiheeseen, puhelimessa puhumiseen. :D On ne miehet...
Miehen yhteydenpitotarve on selvästi vähäisempi kuin sinun.
Jos haluat kokeilla, kiinnostaako miestä suhde kanssasi ylipäätään, voit kokeilla ns. kuminauhatekniikkaa. Eli ole jonkin aikaa kiireinen. Ja tässä oleellisinta on olla OIKEASTI kiireinen. Järjestä niin paljon menoja ja ohjelmaa, että et itsekään ehdi laittaa hänelle viestiä. Jos miestä kiinnostaa, niin hän jossain vaiheessa aktivoituu kyselemään miten sinulla menee ja mitäs olet puuhannut. Kyse ei siis ole mielenosoituksellisesta mykkäkoulusta, vaan siitä että aidosti sinulla on tekemistä niin että hetkeen et pysty olemaan miehelle koko ajan tavoitettavissa.
Mutta tämä taktiikka ei toimi minään "pelinä". Jos esität kiireistä mutta oikeasti odotat kieli pitkällä että hän alkaisi kaipaamaan sinua ja välittömästi kun hän laittaa "moi, miten menee?" Ryntäät nälkäisen iilimadon lailla häneen (kuvainnollisesti) takaisin kiinni peruen sekunnissa kaikki aiemmat suunnitelmasi, se aiheuttaa hänessä vain paniikkiperääntymisen ja noh... siinä vaiheessa suhde ei enää elvy.
Toinen tapa pilata kuminauhaefekti on olla kylmä ja nokitteleva kun toinen sitten ottaa yhteyttä. Eli vaikka kuinka tekisi mieli pisteliäästi vastata "ai nyt sua kiinnostaa?!" Niin ei, ei ja ei.
Sinulla on oltava tekemistä joka aidosti kiinnostaa, jota et peru tai siirrä hänen vuokseen etenkään pyytämättä mutta ei myöskään edes pyydettäessä, ja josta kysyttäessä voit aidon hyväntuulisesti vastata.
Tarkoitus on näyttää miehelle että A) osaat antaa hänelle tilaa ja B) et ole riippuvainen hänen huomiostaan vaan täysin kykenevä viihdyttämään itse itseäsi ja C) sinulla on kiehtovaa hauskaa sisältöä elämässäsi = olet kiehtova, hauska ihminen.
Liiallinen takertuvuus ja suoranainen epätoivoisuus toisen huomiosta voi tappaa tunteet vaikka toinen olisi ihan aidosti sinusta kiinnostunut.
Hälytyskellot pitäisi soida kun käyttää sanaa "investoida". Olet siis nähnyt vaivaa tämän miehen saamiseksi ja miellyttääksesi? Pokkuroitko ja hypit miehen pillin mukaan, pahimmillasi olet parannellut ulkomuotoasi ja ostellut lahjoja, suostunut toteuttamaan miehen toiveita? Ja sen jälkeen mies on osoittanut kiinnostusta, kunnes kiinnostus taas lopahtaa, ja aloitat uuden miellyttämisoperaation? Entä mitä kaikkea mies on tehnyt saadaksesi sinut (muuta kuin ehkä kehunut ulkonäköä tai kiittänyt lahjasta)? Älä nolaa itseäsi enempää, lähde ja etsi mies joka ansaitsee sinut!
Vierailija kirjoitti:
Miehen yhteydenpitotarve on selvästi vähäisempi kuin sinun.
Jos haluat kokeilla, kiinnostaako miestä suhde kanssasi ylipäätään, voit kokeilla ns. kuminauhatekniikkaa. Eli ole jonkin aikaa kiireinen. Ja tässä oleellisinta on olla OIKEASTI kiireinen. Järjestä niin paljon menoja ja ohjelmaa, että et itsekään ehdi laittaa hänelle viestiä. Jos miestä kiinnostaa, niin hän jossain vaiheessa aktivoituu kyselemään miten sinulla menee ja mitäs olet puuhannut. Kyse ei siis ole mielenosoituksellisesta mykkäkoulusta, vaan siitä että aidosti sinulla on tekemistä niin että hetkeen et pysty olemaan miehelle koko ajan tavoitettavissa.
Mutta tämä taktiikka ei toimi minään "pelinä". Jos esität kiireistä mutta oikeasti odotat kieli pitkällä että hän alkaisi kaipaamaan sinua ja välittömästi kun hän laittaa "moi, miten menee?" Ryntäät nälkäisen iilimadon lailla häneen (kuvainnollisesti) takaisin kiinni peruen sekunnissa kaikki aiemmat suunnitelmasi, se aiheuttaa hänessä vain paniikkiperääntymisen ja noh... siinä vaiheessa suhde ei enää elvy.
Toinen tapa pilata kuminauhaefekti on olla kylmä ja nokitteleva kun toinen sitten ottaa yhteyttä. Eli vaikka kuinka tekisi mieli pisteliäästi vastata "ai nyt sua kiinnostaa?!" Niin ei, ei ja ei.
Sinulla on oltava tekemistä joka aidosti kiinnostaa, jota et peru tai siirrä hänen vuokseen etenkään pyytämättä mutta ei myöskään edes pyydettäessä, ja josta kysyttäessä voit aidon hyväntuulisesti vastata.Tarkoitus on näyttää miehelle että A) osaat antaa hänelle tilaa ja B) et ole riippuvainen hänen huomiostaan vaan täysin kykenevä viihdyttämään itse itseäsi ja C) sinulla on kiehtovaa hauskaa sisältöä elämässäsi = olet kiehtova, hauska ihminen.
Liiallinen takertuvuus ja suoranainen epätoivoisuus toisen huomiosta voi tappaa tunteet vaikka toinen olisi ihan aidosti sinusta kiinnostunut.
Samaa mieltä tuon takertuvuudeb kanssa, kokemuksesta voin sanoa että ei oikeasti kannata olla epätoivoinen ja päivystää instassa koko ajan 😊
Vierailija kirjoitti:
Hälytyskellot pitäisi soida kun käyttää sanaa "investoida". Olet siis nähnyt vaivaa tämän miehen saamiseksi ja miellyttääksesi? Pokkuroitko ja hypit miehen pillin mukaan, pahimmillasi olet parannellut ulkomuotoasi ja ostellut lahjoja, suostunut toteuttamaan miehen toiveita? Ja sen jälkeen mies on osoittanut kiinnostusta, kunnes kiinnostus taas lopahtaa, ja aloitat uuden miellyttämisoperaation? Entä mitä kaikkea mies on tehnyt saadaksesi sinut (muuta kuin ehkä kehunut ulkonäköä tai kiittänyt lahjasta)? Älä nolaa itseäsi enempää, lähde ja etsi mies joka ansaitsee sinut!
Ei ole koskaan kehunut ulkonäköäni, paitsi sanonut että olen viehättävä nainen. Minusta tuntuu, etten ole edes tän miehen tyyppiä, sillä tämä seurailee ihan erinäköisiä naisia instassa.
Ja siis juttelemma whatsapin kautta. Ymmärsin kyllä, ettei toisia tässä vaiheessa enää tapailla ja että olemme tosissamme yhdessä, mutta minusta vain tuntuu että minä olen se kiinnostuneempi osapuoli joka haluaisi olla enemmän yhdessä ja tutustua kunnolla toiseen.
Olen sortunut myös siihen lahjojen antamiseen, eli yllätyskokkaillut miehelle ja kaiken lisäksi hävettää myöntää, että olen myös muokannut ulkonäköäni, jotta olisin enemmän niiden naisten näköinen joiden kuvista tykkäilee. Eli olen blondannut hiuksiani, vaikka ennen tätä miehen tapailua tykkäsin omista vaaleanruskeista hiuksista. Mutta kun mies on selkeästi blondien perään..
Tässä tuli koko päivä taas mietittyä, miten tyhmää kun roikun tässä perusjantterissa, joka ei edes minimiä voi minun vuokseni tehdä. Aika mennä eteenpäin, vaikka tunnen itseni epäonnistuneeksi ja riittämättömäksi niin ulkonäöllisesti kuin henkisellä tasolla.
Ap