Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehtii selailla ja päivittää Instagramissa, mutta ei kirjoittaa minulle kuulumisia, mistä kertoo?

Vierailija
10.08.2022 |

Etten ole tärkeä, kiinnostava ja sen vaivan arvoinen, että ehdittäisiin vaihtaa kuulumisia? Joo, miehellä alkoi juuri uusi työ, joka varmasti vie aikaa ja voimia, mutta ihmettelen miten sitten on jaksamista oleilla Instagramissa.
Pitäisikö minun unohtaa mies ja vain mennä eteenpäin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa kuulumisia? No en itsekään jaksaisi. Miksi et soita tai mene käymään?

Vierailija
2/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ykkösprioriteetti. Toki voi olla ettei ollut aikaa kuin niihin omiin päivityksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turha ihminen hänen elämässä.

Vierailija
4/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa kuulumisia? No en itsekään jaksaisi. Miksi et soita tai mene käymään?

olen ehdottanut puheluita. Sanoi, että kyllä pian voitaisiin soitellakin. Nyt tuntuu, että olen vain rasite ja häiritsen häntä jokaisella viestilläni. Olenkin harventanut väliä ja antanut olla rauhassa.

Ap

Vierailija
5/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi kerro sinulle illalla kuulumiset kotona, ei kai kesken työpäivän tarvitse kuulumisia kertoilla?

Vierailija
6/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi kerro sinulle illalla kuulumiset kotona, ei kai kesken työpäivän tarvitse kuulumisia kertoilla?

Ei asuta yhdessä, ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi.

Ap

Vierailija
7/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti hyvänen aika. Ei selvästi ole sinusta kiinnostunut, älä roiku löysässä hirressä

Vierailija
8/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is not that into you.

Vierailija
9/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä irti hyvänen aika. Ei selvästi ole sinusta kiinnostunut, älä roiku löysässä hirressä

Miksi se on niin vaikeaa, vaikka tiedostan tämän itsekin? :( Olin/olen niin investoitunut tähän mieheen, että luovuttaminen tuntuu siltä, että MINÄ olen epäonnistunut enkä ole tarpeeksi hyvä.

Ap

Vierailija
10/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kuulumiset kerkeä kuulla työpäivän jälkeen? 

Vierailija
11/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kuulumiset kerkeä kuulla työpäivän jälkeen? 

No ei ilmeisesti? Olen odottanut sitä kuulumisten vaihtamista tässä jo kolme päivää.

Ap

Vierailija
12/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin vaikeaa, vaikka tiedostan tämän itsekin? :( Olin/olen niin investoitunut tähän mieheen, että luovuttaminen tuntuu siltä, että MINÄ olen epäonnistunut enkä ole tarpeeksi hyvä.

Ap

Vastasit omaan kysymykseesi. Älä ole enää endimmäinen joka ottaa yhteyttä niin näet.

Vierailija
13/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tärkeä hänelle. Ei kannata väkisin yrittää. Mene eteenpäin ja unohda mies, kun juttu on niin alussa.

Vierailija
14/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä kaikkea jännää ja päivitä tekemisiäsi instagramiin. Mies voi sieltä seurata.

Vierailija
15/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Ei asuta yhdessä, ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi.
</p>

<p>Ap[/quote kirjoitti:

"olen ehdottanut puheluita. Sanoi, että kyllä pian voitaisiin soitellakin"

Olette seurustelleet muutaman kuukauden mutta ette ole soitelleet?

Tarvitsisit vähän etäisyyttä ja ulkopuolisen näkökulmaa, sillä tuossa "suhteessa" ei ole niin pienintäkään järkeä. Kannattaa lopettaa yhteydenpito.

Vierailija
16/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teknologiavastainen kuten suurin osa palstalaisista, mutta tuota viestittelyä en ymmärrä. Jos kerran seurustelette, sopikaa livetapaaminen ja puhukaa silloin. Ei tuo viestittely ole mitään, mihin sitä tarvitaan? Jos livetaamiseen ei ole aikaa, ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
17/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedät tämän varmasti itsekin, mutta ns. häviämisen pelko on täysin väärä motiivi yrittää parisuhdetta. Haluat vain voittaa tuon pelin, ei ole rakkaudella, välittämisellä jne. mitään tekemistä asian kanssa. Sinulle chase is better than the catch ja tulet pettymään suhteeseen, jos se jatkuu.

Mies kun ei panosta suhteeseenne täysillä, niin vaikka saisitkin suhteen jatkumaan, tulisit olemaan siinä onneton.

Vierailija
18/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet haluavat yksityisyyttä, olen myös kiinnostunut eräästä miehestä mutta jostakin kumman syystä ärsytämme toisiamme. Pidämme vähän välimatkaa, mies on töissä ja aina pahalla tuulella. Annan miehen olla yksin ja tehdä miesten juttuja, seuraamme toisiamme instassa ja miestä kiinnostaa mitä teen päivän aikana 😊

- Nainen

Vierailija
19/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet haluavat yksityisyyttä, olen myös kiinnostunut eräästä miehestä mutta jostakin kumman syystä ärsytämme toisiamme. Pidämme vähän välimatkaa, mies on töissä ja aina pahalla tuulella. Annan miehen olla yksin ja tehdä miesten juttuja, seuraamme toisiamme instassa ja miestä kiinnostaa mitä teen päivän aikana 😊

- Nainen

Mitä ihmettä,. Miksi olette yhdessä jos ärsytätte toisianne? :D

Vierailija
20/47 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Investoinut. Nyt on oltava oikein saalis:))))) No onnea vaan nyrkkeily säkin osaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi