Eksyin googlen kautta sanahaulla erehdyksessa omakuva org -sivuille. Katsoin pari sivua, ja paria naista lukuunottamatta kaikilla oli karvaton posliinip.
Sekö on nykyinen pimppamuoti? Kertokaa tietämättömälle, en käy edes uimahalleissa.
Kommentit (5)
mun mielest on vähä sellanen " pedofiili" meininki jos aikusel ei sais karvat kasvaa. ei ne sinne kasvas jos niil ei ois mitään tarkotusta. t, yks jonka iho ei taho kestää ees bikinirajojen siistimistä.
Mukavuudestahan siinä on kysymys, puolin ja toisin. Ei tulis mieleenkään ajatella tollasta!
Mun mielestä ne karvapehkot ovat kamalan näköisiä. Eikö ne karvat hankaa ikävästi? Oma ollut karvoitta viisi vuotta, aloitin 13 vuotiaana trimmaamaan kun mun mielestä ne karvat oli niin rumat. Nuorempana jattelin, että oon ihan kummallinen kun en karvojani hyväksy, mut myöhemmin sain tietää että brasilialainen onkin ihan muotia :)
ja nyt on tavismammatkin hiihtäneet perässä, kun uskovat, että miehet haluaa/vaatii sitä ja jos kotona rehottaa, lähdetään vieraisiin lipsuttamaan...
joskus aikoinaan kokeilin höylällä, ja kiva olo oli ilman karvoja. Mutta mikä kutina ja pistely heti parin päivän päästä alkoi ja kesti kuulkaa hirveen pitkään. Silloin oli kyllä vaikeuksia edes kävellä kadulla normaalisti...huhhuh.