Ärsyttävää kun ukon vanhemmilta ei jää senttiäkään lapsilleen
perintöä, ovat muutenkin holtittomia rahan käytön suhteen. Minä olen opettanut miehen käyttää rahaa, kyllä oli aika työ. Kyllä pitäis miettiä enennkuin lapsilaumaa alkaa kasvattaan et mitkä on resurssit. Ajokorttiakaan ei oo maksettu, koulutusta ei arvostettu ja heti vaan töihin periaatteella potkastu lapset pellolle.
Kommentit (7)
Mä ainakin toivon, että vanhempani käyttävät rahansa elämästään nauttimiseen eikä meidän lasten vaurastuttamiseen. Ja lisäksi toivon olevani hyvin vanha, kun joskus tulee pesänselvityksen aika.
Kyllä ne läheiset ihmiset ovat rakkaampi aarre, kuin raha.
Ei helvetti sinäkö ihan oikeasti olet sitä mieltä että vanhempien tehtävä on maksaa lapsilleen ajokortit ja koulutukset ja lopuksi jättää vielä muhkea perintö????
Taidat olla aikamoinen prinsessa!
Tervetuloa todellisuuteen tyttöseni!!!!!
ja ainakin minä aion huolehtia omista lapsistani. Minunkin appivanhempani ovat myös totaalisen holtittomia rahan suhteen ja itse asiassa ovat meidän kukkarollamme jatkuvasti ja vähän muukin miehenpuoleinen suku.
tänä syksynä ja PALJON mieluummin olisin pitänyt hänet, kuin häneltä jäävän perinnön. Kyllä huomaa, että täällä on materialistista väkeä ja ihmisiä jotka eivät oikeasti tiedä mistä puhuvat.......
Miksi vanhempien pitäisi jättää perintöä?
Eikö miehesi osaa kartuttaa ihan itse omaa omaisuuttaan?
Itse perin todennäköisesti jotain joskus, mutta en laske niiden varaan mitään. Siinä vaiheessa kun vanhempani kuolevat, he ovat toivottavasti vanhuksia ja siinä vaiheessa olen jo itse maksanut omat asuntolainani ja taloudellinen tilanteeni ei perintöjä kaipaa.