Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa Selänne taas postaa ikuista"rakkauttaan"!

Vierailija
09.08.2022 |

Jep jep ..!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Selänteillä pukata suurempaa draamaa kuin tiedetäänkään, jos siis noin pitää Sirpan kehuskella. Nuo on niin eilisen uutisia molemmat.

Vierailija
62/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomionkipeä, keski-iän kriisistä kärsivä nainen, joka yrittää todistella erityisyyttään ja haluttavuuttaan maailmalle.

Sinä: katkera kyttääjä, joka pakkomielteisesti seuraat julkkisten Instaa. Rakkaudetta jäänyt eikä ihme. Hoida mielesi kuntoon niin ehkä joku sinuakin rakastaa. Ei ehkä 30 vuotta, mutta edes hetken saisit maistaa.

En seuraa häntä Instassa, käytän somea hyvin rajallisesti ja olen ollut vuosia suhteessa jossa minua rakastetaan sellaisen ihmisen toimesta, joka ymmärtää tällaisen netissä huomionhakuisuuden turhamaisuuden. Ja kiva niin, sillä hänen mielipiteellään onkin jotain väliä minulle. Sillä taas ei pätkääkään, mitä sinä minusta luulet.

Heh, täällä me nimettöminä voidaan kaikki olla kauniita, rohkeita, rakastettuja, huippuälykkäitä ja vaikka mitä. Simti kukaan rakastettu ihminen, joka voi hyvin, ei kyttää ilkeänä julkkiksia ja hauku sairaalloisesti tuntemattomia ihmisiä tai ärsyynny normaaleista toisiaan rakastavista ihmisistä tai toisen ihan normaalista insta-tilistä, joita on Suomessa ja maailmalla lukemattomat määrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö nyt teitä, kun Sirpan instatilillä hänen lukuisat seuraajat katsovat hänen kuvia ja pariskuntaa seuraajat kehuvat kauniiksi nimillään. Siellä se Sirpaa pyörii ystäviensä parissa ja vauvan säälittävät nimetyömät räksyttää. Vanha sanonta pitää paikkaansa: koirat haukkuu ja karavaani kulkee, tällä kertaa kohta Kaliforniaan.

Vierailija
64/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö nyt teitä, kun Sirpan instatilillä hänen lukuisat seuraajat katsovat hänen kuvia ja pariskuntaa seuraajat kehuvat kauniiksi nimillään. Siellä se Sirpaa pyörii ystäviensä parissa ja vauvan säälittävät nimetyömät räksyttää. Vanha sanonta pitää paikkaansa: koirat haukkuu ja karavaani kulkee, tällä kertaa kohta Kaliforniaan.

Ainahan naiset toistensa kuvia kehuvat

Upea💗

Rakas🥰

Sä oot siis tosi kaunis😊🤩

Ihana 😍

Ja nämä tulevat vaikka olisi mikä variksenpelätin tahansa.. että ei hirveästi painoarvoa

Vierailija
65/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneen talven lumia. Nykynuorisolle nämä ei merkitse mitään.

Vierailija
66/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea💗

Rakas🥰

Ihana 😍

Ja nämä tulevat vaikka olisi mikä variksenpelätin tahansa.. että ei hirveästi painoarvoa

Eli vain vauvapalstan työttömillä, mielenterveysongelmaisilla, ilkeillä, pahansuovilla, katkerilla ja kateellisilla, jotka haukkuvat muita nimettöminä, on painoarvoa? Sirpan Installa valitettavasti on huomattavasti suurempi painoarvo v kuin vauvapalstalla. Sieltä päätyy postauksia usein lehtiinkin asti ja seuraajista suurin osa on normaali-ihmisiä ja kirjoittavat nimillään. Ymmärrän, että tämä kovasti harmittaa, mutta koita kestää tai hommaa se lääkitys kuntoon.

Vierailija
67/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneen talven lumia. Nykynuorisolle nämä ei merkitse mitään.

On muitakin kuin nuoriso. Nuorisossa on pienimmät ikäluokat.

Vierailija
68/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikin sujuu ja kumpikin tykkää niin mahottomasti, aiku ihanaa. on se Teemu uskollisen miehen perikuva

Vierailija
69/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä Sipe-fani se jaksaa.

Vierailija
70/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja Sirpalla pääsee. Vai oliko se Sirpalta saa ja rahalla pääsee. No, oli miten oli.

Ei se Sirpa koskaan ole mitenkään ihmeellinen ollut, nyt enää vanha holkki. Voi dippailla reikien välillä, molemmat yhtä löysiä.

Vierailija
71/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystävä Sipe-fani se jaksaa.

Eli haukkua vain kaikkien pitäisi. Kyllä sinä olet paljon sitkeämpi ja pakkomielteisempi. Joka päivä uusia haukkumaketjuja. Milloin päivällä, milloin illalla. Käytkö muuten töissä ollenkaan? Onko harrastuksia? Onko apua tarjolla?

Vierailija
72/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomionkipeä, keski-iän kriisistä kärsivä nainen, joka yrittää todistella erityisyyttään ja haluttavuuttaan maailmalle.

Sinä: katkera kyttääjä, joka pakkomielteisesti seuraat julkkisten Instaa. Rakkaudetta jäänyt eikä ihme. Hoida mielesi kuntoon niin ehkä joku sinuakin rakastaa. Ei ehkä 30 vuotta, mutta edes hetken saisit maistaa.

En seuraa häntä Instassa, käytän somea hyvin rajallisesti ja olen ollut vuosia suhteessa jossa minua rakastetaan sellaisen ihmisen toimesta, joka ymmärtää tällaisen netissä huomionhakuisuuden turhamaisuuden. Ja kiva niin, sillä hänen mielipiteellään onkin jotain väliä minulle. Sillä taas ei pätkääkään, mitä sinä minusta luulet.

Heh, täällä me nimettöminä voidaan kaikki olla kauniita, rohkeita, rakastettuja, huippuälykkäitä ja vaikka mitä. Simti kukaan rakastettu ihminen, joka voi hyvin, ei kyttää ilkeänä julkkiksia ja hauku sairaalloisesti tuntemattomia ihmisiä tai ärsyynny normaaleista toisiaan rakastavista ihmisistä tai toisen ihan normaalista insta-tilistä, joita on Suomessa ja maailmalla lukemattomat määrät.

Maailmassa oikeasti on ihmisiä, jotka ovat rakastettuja, mutta jotka silti saattavat olla kanssasi jostain eri mieltä. Minusta on vain hienoa jos kaksi ihmistä rakastavat toisiaan, mutta en ymmärrä omien yksityisasioiden ja intiimien yksityiskohtien jakamista kaikelle kansalle. Siitäkin huolimatta että olen tätä mieltä, minulla on elämässäni ihmisiä jotka rakastavat minua.

Vierailija
73/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miten suurta mielipahaa jotkut Amerikassa asujat aiheuttavat suomalaisille. Etenkin näin kesäaikana, kun lomailevat Suomessa.

Vierailija
74/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa oikeasti on ihmisiä, jotka ovat rakastettuja, mutta jotka silti saattavat olla kanssasi jostain eri mieltä. Minusta on vain hienoa jos kaksi ihmistä rakastavat toisiaan, mutta en ymmärrä omien yksityisasioiden ja intiimien yksityiskohtien jakamista kaikelle kansalle. Siitäkin huolimatta että olen tätä mieltä, minulla on elämässäni ihmisiä jotka rakastavat minua.

Mitä yksityisasioita on jaettu kaikelle kansalle? Minäkin ilmoitin Instassa, että menen perheineni Norjaan. Kuva miehen kanssa löytyy myös Instasta. Mutta olen tavis, niin ei kukaan revi sitä lehtiin. Eikö sinulla ole ystäviä lainkaan, että pitäisit yhteyttä Instassa heihin? Ja miksi ihmeessä luet yksityiskohtia Selänteistä, jos noin vaivaannut pienestä ja kovasti ärsyynnyt tavallisista asioista. Noin pienestä hermostuvia ei yleensä rakasteta. Miehet kutsuvat nalkuttaviksi ämmiksi.

Vierailija
75/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miten suurta mielipahaa jotkut Amerikassa asujat aiheuttavat suomalaisille. Etenkin näin kesäaikana, kun lomailevat Suomessa.

Kateuden tunne onnistuneita ihmisiä kohtaan aiheuttaa aina suurta mielipahaa. Ja sitten se menee nimettömänä haukkumiseksi, kun ei ymmärrä edes itse, että minä tunnen kateutta ja olen kuin pikkulapsi, joka ei saa tunnetta kuriin.

Vierailija
76/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kanssa miksi nuo Suomessa vaahto eivät kiinnosta sama myös nuo Laurit ja johannat.Kuka heitä edes viitsii kuunnella tai heistä lukea?

Vierailija
77/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateuden tunne onnistuneita ihmisiä kohtaan aiheuttaa aina suurta mielipahaa. Ja sitten se menee nimettömänä haukkumiseksi, kun ei ymmärrä edes itse, että minä tunnen kateutta ja olen kuin pikkulapsi, joka ei saa tunnetta kuriin.

En ole kade.Ihmettelen vain jos on jo massia miksi ahnehditaan aina vain lisää.Ovat varmaan hyviä Putinin ystäviä kun ei mikään riitä.

Vierailija
78/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea💗

Rakas🥰

Ihana 😍

Eli vain vauvapalstan työttömillä, mielenterveysongelmaisilla, ilkeillä, pahansuovilla, katkerilla ja kateellisilla, jotka haukkuvat muita nimettöminä, on painoarvoa? Sirpan Installa valitettavasti on huomattavasti suurempi painoarvo v kuin vauvapalstalla. Sieltä päätyy postauksia usein lehtiinkin asti ja seuraajista suurin osa on normaali-ihmisiä ja kirjoittavat nimillään. Ymmärrän, että tämä kovasti harmittaa, mutta koita kestää tai hommaa se lääkitys kuntoon.

Koskee valitettavasti isoa osaa naisista.

Katsele vaikka naisten somejulkaisujen kommenttikenttiä. Ihan sama kuka ja mitä niin tota samaa tasoa on kommentit.

Vierailija
79/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tämän majavan jutut.

Vierailija
80/98 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se  on semmoinen kuin K:lla alkava asia joka polttaa ja kirveltää niin monen monen suomalaisen mieltä.

Itselleen kiusaa tekevät, ei voi olla kovinkaan mukava tunne.

Tämä K-asia myrkyttää kokijansa mielen ja elämän, ei muitten. Kannattaisi opetella irti siitä ja yrittää elää ihan omaa elämäänsä.