Neuvoa kaipaan, minkä väriset kengät/neule tms tämän mekon kanssa?
https://www.zalando.fi/swing-juhlamekko-fairy-rose-multi-sg721c0pf-j11…
Itse vierastan ihan vaaleita sävyjä mutta musta taitaa olla liian tumma? Kuosissa kylllä taitaa olla mustaa. Loppusyksyn juhlaan tulisi. Ja haluan jonkun lyhyen hienoneuletakin/boleron tms käsivarsien peitoksi. Ei huivia, niistä en pidä.
Kommentit (14)
Tuota turkoosinsinistä ehdottaisin itse, toki mustatkin käy.
Mekon kukkakuosi huomioiden valitsisin aika yksinkertaiset kengät (matalat ballerinatyyliset tai korolliset avokkaat).
Ota mekko mukaan kenkäkauppaan, jotta löydät hyvän kenkävärin.
Laittaisin mekosta löytyvän tummanpunaisen/violetin neuleen. Kengät voisi olla mustat.
Ota niistä mekossa olevista kukista joku tumma sävy. Kun pitäisi tietää, että oletko tumma vai vaalea? Eli mikä olisit värianalyysin mukaan. Tumma sininen tai tumma violetti vois olla.
Kengät voi hyvin olla mustat. Neuleeksi laittaisin jonkun vaaleamman sävyn.
Vierailija kirjoitti:
Ota niistä mekossa olevista kukista joku tumma sävy. Kun pitäisi tietää, että oletko tumma vai vaalea? Eli mikä olisit värianalyysin mukaan. Tumma sininen tai tumma violetti vois olla.
No olen tummanvaalea😄 Hiukset siis sellaiset hiekkatien väriset. Ei mitään hajua mikä olen värianalyyseissä.
Jos on joku hieno neule tai bolero jossa ruusuja. Musta käy myös musta sopii kaikkeen. Vaaleansininen, sininen, violetti, liila, vaalea roosa... Myös kenkien väreissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on joku hieno neule tai bolero jossa ruusuja. Musta käy myös musta sopii kaikkeen. Vaaleansininen, sininen, violetti, liila, vaalea roosa... Myös kenkien väreissä.
kukkamekkoon kukallinen jakku?
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin Sanna Marinin jossain katuojassa neekeriraiskattavana kymmenen somalin toimesta, en tekisi elettäkään häntä auttaakseni, vaan löisin vain tahtia huorannussinnalle.
Tämä olisi hänelle ihan oikein.
Rätt mycket passar ihop med klänningen. Förutom klänningens egna färger, av vilken turkos skulle ge ett bra inslag, kunde du pröva med medelblått, gult och rött. Glöm allt svart och grått. Klänningen på bilden behöver piggas upp och inte tonas ned.
Näytti ja tosi sievä mekko.
Laittaisin esim. Roosan värisen shalin harteille
Nuden väriset kevyet sandaalit
Ja vaikka nuden värinen pieni laukku
Huulipunaa, hiukset nutturalle ja menox 🥳
Vierailija kirjoitti:
Roosa, harmaa tai joku mekosta löytyvistä sävyistä, vaikka turkoosinsininen, mitä on kukassa.
Turkoosi ei sovi mun ihonväriin ollenkaan. Varmaan joku punaisen sävy ehkä, tai tumma liila🤔
Roosa, harmaa tai joku mekosta löytyvistä sävyistä, vaikka turkoosinsininen, mitä on kukassa.