Naurettavin selitys pettämiselle jonka olet kuullut
Voin aloittaa. Entinen mieheni pani toista naista baari illan jälkeen jonka annoin anteeksi koska mies laittoi humalan piikkiin. Ei olisi kannattanut, koska petti taas toisen naisen kanssa joka sattui olemaan meidän "ystävä". Selitykseksi antoi sen, että hän on meidän kaveri jota hän auttoi. Kyseinen nainen oli siis vasta eronnut miehestään ja minun mies "lohdutti" ystäväämme panemalla tätä. Kaveria kun pitää auttaa. Niin uskomatonta kuin onkin, niin annoin taas anteeksi ja meni vain muutama viikko ja mieheni kävi taas tätä "ystävää" lohduttamassa eli panemassa. Panivat meidän yhteisessä sängyssä ja jäivät rysän päältä kiinni. No, en enää antanut anteeksi, koska sitä näkyä en ikinä tule unohtamaan kun oma mies panee toista meidän sängyssä. Ehkä kaipasin kunnon shokkia, jotta pääsin tuosta eroon. Mieheni jatkoi tuon naisen panemista, ja katkaisin tuon "ystävyyden". Tuosta on jo vuosia aikaa ja olin tosi nuori ja tyhmä. Ei ole pahemmin enää parisuhteet kiinnostanu tuon jälkeen ja olenkin ollut vuosia sinkku. Näin olen paljon onnellisempi eikä tarvitse kuunnella miesten selityksiä pettämisestä.
Kommentit (70)
"petin sua koska olen polyamorinen, mutta en ole kertonut sitä sinulle"
sanoi mies vaimolleen, jonka kanssa oli ollut 9 vuotta naimisissa ja jäi kiinni pettämisestä
Vierailija kirjoitti:
Elin 3,5 vuotta miehen kanssa suhteessa ja samaan aikaan oli käynyt koko tuon ajan panemassa kaveriaan. Jäi lopulta kiinni, mutta ei pitänyt pettämisenä koska kyse oli kaverista jonka kanssa harrastanut jo ennnen minua seksiä. Mies nykyään jonkun toisen naisen kanssa suhteessa, mutta kylillä liikkuu huhua, että edelleen käy panemassa tuota kaveriaan.
Tällaisten miesten takia monet naiset ei tykkää, että miehellä on naispuoleisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
sanoi mies vaimolleen, jonka kanssa oli ollut 9 vuotta naimisissa ja jäi kiinni pettämisestä
Tämä on kyllä aika naurettava. Ei tainnut äijä itsekään tietää ennen tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aika naurettava. Ei tainnut äijä itsekään tietää ennen tuota.
Ei tod. Hätäpäissään keksi jostain iltapäivälehden klikkiotsikosta varmaan.
"Olin niin yksinäinen, kun et vastannut mun viesteihin"
Näin sano vaimo, kun oli laivalla tyttöjen kanssa ja laittoi mulle viestiä 3 aikaan aamuyöstä enkä vastannut kun nukuin.
Kaverinsa kertoi mulle, kun halusi harrastaa seksiä kanssani pari viikkoa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Näin sano vaimo, kun oli laivalla tyttöjen kanssa ja laittoi mulle viestiä 3 aikaan aamuyöstä enkä vastannut kun nukuin.
Kaverinsa kertoi mulle, kun halusi harrastaa seksiä kanssani pari viikkoa myöhemmin.
Mitä kaveri kertoi? Eikö tuo sitaatti ole sun vaimon suusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverinsa kertoi mulle, kun halusi harrastaa seksiä kanssani pari viikkoa myöhemmin.Mitä kaveri kertoi? Eikö tuo sitaatti ole sun vaimon suusta?
Vaimon kaveri kertoi että vaimo oli pettänyt. Kun kysyin vaimolta onko näin käynyt ja miksi niin vastaus oli että on käynyt ja selitys oli tuo.
Nainen oli kuulemma liian päälle käyvä eikä mies voinut asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole pettämistä jos se tapahtuu oman kotipaikkakunnan ulkopuolella.
Kaikki pettävät.
Pettämin ei satuta jos toinen osapuoli ei saa selville.
Itse käsitin että nämä olivat niitä naurettavia selityksiä, ymmärsinkö väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elin 3,5 vuotta miehen kanssa suhteessa ja samaan aikaan oli käynyt koko tuon ajan panemassa kaveriaan. Jäi lopulta kiinni, mutta ei pitänyt pettämisenä koska kyse oli kaverista jonka kanssa harrastanut jo ennnen minua seksiä. Mies nykyään jonkun toisen naisen kanssa suhteessa, mutta kylillä liikkuu huhua, että edelleen käy panemassa tuota kaveriaan.
Tällaisten miesten takia monet naiset ei tykkää, että miehellä on naispuoleisia kavereita.
Ei kai kaverisuhteiden ylläpito pettämistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee paras. Mies kävi naimassa takaapäin vierasta naista ja naisella oli ollu kuulemma koko panon ajan stringit jalassa joiden narua vain siirretty, eli koska naisella vaatteet päällä niin ei ole kuulemma pettämistä.
mitä jos naru olisi katkennut?
Vierailija kirjoitti:
Oon deittaillut useampaa
varatuksi paljastunutta ja muuten käräyttänyt kaikki 3. 😁 Olen aina esittänyt ettei mua haittaa kun olen saanut tietää ja saanut ne avautumaan miksi pettää, tosi säälittävää settiähän se on aina ollut, pikkupojan tasolla olleet henkisesti[/quoteTässä syy miksi varatun kannattaa olla aina toisen varatun kanssa.
ei niin, ei suihinotto olisi ollut pettämistä, vaan palvelus. Mu..a maistuu ällölle.
Vierailija kirjoitti:
Se kun vieras nainen otti mieheltäni suihin, se ei kuulemma ole pettämistä kun harrastaa suihinottoa.
No eihän se olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää kortsua, niin se ei ole kuulemma pettämistä.
Totta, koska tautien tai raskauden vaaraa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Petin koska mulla oli sua tosi kova ikävä" olin kaksi yötä pois kotoa.
Ei se ole pettämistä jos ollaan eri paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee paras. Mies kävi naimassa takaapäin vierasta naista ja naisella oli ollu kuulemma koko panon ajan stringit jalassa joiden narua vain siirretty, eli koska naisella vaatteet päällä niin ei ole kuulemma pettämistä.
Tämäkin pitää paikkaansa, koska ei oltu alasti.
Entisen mieheni mielestä, pettämistä ei ole jos nai vierasta naista sohvalla. Pettämistä on vain jos nai yhteisessä sängyssä.