Naurettavin selitys pettämiselle jonka olet kuullut
Voin aloittaa. Entinen mieheni pani toista naista baari illan jälkeen jonka annoin anteeksi koska mies laittoi humalan piikkiin. Ei olisi kannattanut, koska petti taas toisen naisen kanssa joka sattui olemaan meidän "ystävä". Selitykseksi antoi sen, että hän on meidän kaveri jota hän auttoi. Kyseinen nainen oli siis vasta eronnut miehestään ja minun mies "lohdutti" ystäväämme panemalla tätä. Kaveria kun pitää auttaa. Niin uskomatonta kuin onkin, niin annoin taas anteeksi ja meni vain muutama viikko ja mieheni kävi taas tätä "ystävää" lohduttamassa eli panemassa. Panivat meidän yhteisessä sängyssä ja jäivät rysän päältä kiinni. No, en enää antanut anteeksi, koska sitä näkyä en ikinä tule unohtamaan kun oma mies panee toista meidän sängyssä. Ehkä kaipasin kunnon shokkia, jotta pääsin tuosta eroon. Mieheni jatkoi tuon naisen panemista, ja katkaisin tuon "ystävyyden". Tuosta on jo vuosia aikaa ja olin tosi nuori ja tyhmä. Ei ole pahemmin enää parisuhteet kiinnostanu tuon jälkeen ja olenkin ollut vuosia sinkku. Näin olen paljon onnellisempi eikä tarvitse kuunnella miesten selityksiä pettämisestä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Exäni on bi ja pani toista miestä.
Ei kuulemma ollut pettämistä koska kyseessä oli mies.
Oikein, koska et voi antaa miehellesi sitä mitä toinen mies, eikä hän puolestaan saa siltä mieheltä samaa kuin sinulta. Tämä on ihan selkeästi ei pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
"Pitkässä parisuhteessa on ihan normaalia pettää puolisoa. Olet vielä nuori, joten et ymmärrä."
Vastauksena, kun itseäni huomattavasti vanhempi opettajani yritti päästä kännipäissään saatille ja kysyin, että eikös hän ole naimisissakin.
Näinhän se on. Opettajasi oli viisas mies.
Mies kompastui kikkeli pystyssä maassa makaavan naisen SINNE
Vierailija kirjoitti:
Mieheni runkkasi toisen naisen nähden, nainen istui sohvalla ja katseli kun mieheni vemputti tälle naiselle. En vieläkään osaa määritellä että oliko tuo pettämistä, jokatapauksessa annoin anteeksi ja ollaan edelleen yhdessä. Takana 5 vuotta takana yhteiseloa, tuo tapahtui puoli vuotta sitten. Nyt olemme molemmat sitä mieltä, että tuollaista ei saa enää tapahtua.
Kenen sohva se oli ja kuka siivosi sotkut sohvalta?
Vierailija kirjoitti:
Entisen mieheni mielestä, pettämistä ei ole jos nai vierasta naista sohvalla. Pettämistä on vain jos nai yhteisessä sängyssä.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kompastui kikkeli pystyssä maassa makaavan naisen SINNE
Minulle on käynyt näin useamman kerran, monesti juuri festareilla tai laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää kortsua, niin se ei ole kuulemma pettämistä.
Totta, koska tautien tai raskauden vaaraa ei ole.
Ja kortsuhan on toki ihan 100% varma ehkäisyväline eikä rikkoonnu koskaan.
En ehtinyt jutella puhelimessa hänen kanssaan pitkin päivää työpäiväni aikana ja siinä oli riittävästi syytä hänen mielestään lähteä vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Petin koska mulla oli sua tosi kova ikävä" olin kaksi yötä pois kotoa.
Ei se ole pettämistä jos ollaan eri paikkakunnilla.
Kuka sano että olisivat olleet ERI paikkakunnilla?
Ja hänen kaverinsa halusi harrastaa sun kanssa seksiä pari viikkoa myöhemmin.
En ole sekavampaa koskaan lukenut.