Naurettavin selitys pettämiselle jonka olet kuullut
Voin aloittaa. Entinen mieheni pani toista naista baari illan jälkeen jonka annoin anteeksi koska mies laittoi humalan piikkiin. Ei olisi kannattanut, koska petti taas toisen naisen kanssa joka sattui olemaan meidän "ystävä". Selitykseksi antoi sen, että hän on meidän kaveri jota hän auttoi. Kyseinen nainen oli siis vasta eronnut miehestään ja minun mies "lohdutti" ystäväämme panemalla tätä. Kaveria kun pitää auttaa. Niin uskomatonta kuin onkin, niin annoin taas anteeksi ja meni vain muutama viikko ja mieheni kävi taas tätä "ystävää" lohduttamassa eli panemassa. Panivat meidän yhteisessä sängyssä ja jäivät rysän päältä kiinni. No, en enää antanut anteeksi, koska sitä näkyä en ikinä tule unohtamaan kun oma mies panee toista meidän sängyssä. Ehkä kaipasin kunnon shokkia, jotta pääsin tuosta eroon. Mieheni jatkoi tuon naisen panemista, ja katkaisin tuon "ystävyyden". Tuosta on jo vuosia aikaa ja olin tosi nuori ja tyhmä. Ei ole pahemmin enää parisuhteet kiinnostanu tuon jälkeen ja olenkin ollut vuosia sinkku. Näin olen paljon onnellisempi eikä tarvitse kuunnella miesten selityksiä pettämisestä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorempana kävin varatun miehen sängyssä. Ajattelin, että se mitä kukaan ei tiedä ei ole pettämistä tai ei loukkaa ketään. En halunnut miehestä muuta kuin seksiä, koska hänellä oli pelimannen leima, en sellaista kelpuuttanut kuin seksiin. Kukaan ei vielä tänäkään päivänä tiedä tuosta vaikka aikaa tuosta jo on.
Nyt olen taas tavannut "ihanan" varatun miehen jonka kanssa rajua flirttia ja yöllisiä viestejä, mutta ei olla vielä pantu eikä tulla vaikka houkutus on suuri. En halua antaa pelureille itseäni.
Mutta oothan sä alentunut jo antamaan huomiota pettävälle urpolle, ei mitään itsekunnioitusta
En ollut käyttänyt niin kuin silloinen kumppani halusi, joten kävi pettämässä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä, jos on toisen kanssa, kun on-off-suhteessa on off-vaihe.
Tosin en itse tiennyt, että meillä on off-vaihe tai edes että suhteemme on on-off-suhde. Mutta mies tiesi!
Rachel ja Ross
"Pitkässä parisuhteessa on ihan normaalia pettää puolisoa. Olet vielä nuori, joten et ymmärrä."
Vastauksena, kun itseäni huomattavasti vanhempi opettajani yritti päästä kännipäissään saatille ja kysyin, että eikös hän ole naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun vieras nainen otti mieheltäni suihin, se ei kuulemma ole pettämistä kun harrastaa suihinottoa.
Bill Clinton: I DID NOT have...
pili kuuluu juuri noihin selittäjiin
Mitään ei olisi tapahtunut jos "lissu" ei olisi antanut.
Ei sitä lasketa, kun se kesti vain niin vähän aikaa kun kyseessä oli vain pelkkä pikapano että sain tyhjennettyä spermat palleista siihen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorempana kävin varatun miehen sängyssä. Ajattelin, että se mitä kukaan ei tiedä ei ole pettämistä tai ei loukkaa ketään. En halunnut miehestä muuta kuin seksiä, koska hänellä oli pelimannen leima, en sellaista kelpuuttanut kuin seksiin. Kukaan ei vielä tänäkään päivänä tiedä tuosta vaikka aikaa tuosta jo on.
Nyt olen taas tavannut "ihanan" varatun miehen jonka kanssa rajua flirttia ja yöllisiä viestejä, mutta ei olla vielä pantu eikä tulla vaikka houkutus on suuri. En halua antaa pelureille itseäni.
Varattujen miesten kanssa oleminen tekee susta yhtä pahan koska tiedät että kyseinen mies on varattu. Olkoon kyseessä mies tahi nainen jos tiedossa että varattu niin yhtä paska ihminehän se sinä olet kun aina varattuja vikittelet. Sullaki taitaa olla maine siellä kulkee kaupungilla että semmonen akka.
"kun sulta ei saanut". Meillä oli tuolloin 5kk vauva
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä, jos on toisen kanssa, kun on-off-suhteessa on off-vaihe.
Tosin en itse tiennyt, että meillä on off-vaihe tai edes että suhteemme on on-off-suhde. Mutta mies tiesi!
Tämän takia miehet ovat perheenpäitä!! He ovat niin viisaita ja tietävät kaikenlaista mitä naiset eivät tiedä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattujen miesten kanssa oleminen tekee susta yhtä pahan koska tiedät että kyseinen mies on varattu. Olkoon kyseessä mies tahi nainen jos tiedossa että varattu niin yhtä paska ihminehän se sinä olet kun aina varattuja vikittelet. Sullaki taitaa olla maine siellä kulkee kaupungilla että semmonen akka.
Joskus seksuaalinen vetovoima on vain niin suuri.
Vierailija kirjoitti:
On todella vastenmielinen ilmiö, että jos nainen jää leskeksi, niin äkkiä ilmestyy paikalle hyväksikäyttäjiä, jotka haluavat "lohduttaa" naista ja tämä "lohduttaminen" tarkoittaa näiden idioottien mielestä panemista.
Miksi ne lesket sitten antaa toosaa?? Itse leskiä lohduttanut.
Lue se aitolehemän kirja. Se ei vissiin ole muuta tehnytkään kuin pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä uikuta siellä läjä paskaa. Sinä tässä itse sitä nimittäin olet. Kyllä se fatka nyt on vain se, että ainoastaan se varattu siinä varsinaisesti on vastuussa tekemisisistään. Eikö vajaalla pellellä tuon vertaa leikkaa vieläpä tyhmyyttään kertoessa akkaulinoillaan...
Takaapäin nainti ei ole kuulemma seksiä ollenkaan, joten silloin ei ole myöskään pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai te sanoitte noille miehille vastineeksi ennen eroa, että juu hei noin minäkin olen tehnyt. Moni pettäjä on kummallisen tuomitseva, jos tulee itse petetyksi.
Tämä. Ehkä pahinta mitä pettäjälle voi sanoa on, että taisin tässä käydä vieraissa minäkin, sori.
Eikä haittaa vaikka olisi valhetta, epäilys on herännyt ja se on sille pettäjälle ihan oikein. Ei kannata itkeä, ei vollottaa, ei saarnata, ei ylistää omaa uskollisuuttaan, se ei tepsi.
Pamauttaa tuon päin naamaa ja katsoo kun toinen kalpenee,
. Se voi siinä tilanteessa tuntua jopa nautinnolliselta.
Toinen vaihtoehto: Ai, sulla on toinen? Hitto miten kivaa, olenkin jo pitkään halunnut erota. Siinä vetää maton sen kpään jalkojen alta.
Mieheni runkkasi toisen naisen nähden, nainen istui sohvalla ja katseli kun mieheni vemputti tälle naiselle. En vieläkään osaa määritellä että oliko tuo pettämistä, jokatapauksessa annoin anteeksi ja ollaan edelleen yhdessä. Takana 5 vuotta takana yhteiseloa, tuo tapahtui puoli vuotta sitten. Nyt olemme molemmat sitä mieltä, että tuollaista ei saa enää tapahtua.
Takan kymmenen vuoden suhde, ja seksi hiipunut joten annoin miehelle luvan käydä yhden kerran vieraissa jos minäkin saan käydä. No, kävin vieraissa yhden kerran ja samana iltana lähdin kotiin kun hommat oli tehty. Mieheni myös kävi vieraissa mutta oli vielä kuulemma aamulla pannut tätä toista naista jonka luoksi jäi yöksi, joka oli mielestäni jo pettämistä koska olimme sopineet YHDESTÄ kerrasta ja mieheni JATKOI vielä aamulla. Mies ei pitänyt pettämisenä, koska oli saanut luvan ja oletti että aamulla saa vielä jatkaa. No, saatiin puhuttua asia ja ollaa edelleen yhdessä. En tiedä vieläkään, että oliko oikeasti mies ymmärtänyt väärin kun sovimme yhdestä kerrasta mutta asia on jo saatu sovittua.
Vierailija kirjoitti:
"Petin koska mulla oli sua tosi kova ikävä" olin kaksi yötä pois kotoa.
Täällä sama. Olin kaksi yötä pois kotoa, miehen mielestä se oli liian pitkä aika. Yksi yö olisi ollut ok, kaksi liikaa. Tuli liian kova ikävä, ei kestänyt yksin oloa.
Minä petin vaimoani, koska minulla on niin iso muna, ettei hän pysty ottamaan sitä perseeseen.