Voiko tyttö harrastaa taitoluistelua/tanssia/voimistelua ja säilyttää terveen suhteen ruokaan
Kommentit (28)
Voimisteluvalmentaja pahoinpiteli kolmea lasta harjoituksissa retuuttamalla, painamalla ja lyömällä
Mikä lajia oikein vaivaa?!! Eikö harrastamisen idea ole että on hauskaa? :O
Vanha keskustelu, mutta täällä ainakin taitoluistelija tytön äiti eikä meille ole sanottu mitään ruuasta tai kiloista. Oma lapsi muutenkin hoikka joten ei olisi eden tarvetta mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vanha keskustelu, mutta täällä ainakin taitoluistelija tytön äiti eikä meille ole sanottu mitään ruuasta tai kiloista. Oma lapsi muutenkin hoikka joten ei olisi eden tarvetta mainita.
Ikä? 5-v.?
Ei voi. Noissa kaikissa pitää olla langanlaiha. Geenit pitää olla hyvät tai pelkkää itsensä kiusaamista.
Mulla oli leikki-ikäisestä saakka juuri tuo lajiyhdistelmä, eikä mulle mitään syömishäiriötä tullut. Jos mulla oli nälkä, söin itseni kylläiseksi ihan samoin kuin muutkin mun ikätoverit. Telinevoimistelu ja taitoluistelu jäivät tosin parikymppisenä vähemmälle loukkaantumisten takia ja tanssi sai sen vuoksi suurimman roolin mun elämässä:)