Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarjassamme "Naapurien älyttömimmät valitukset" sain juuri lapun jossa luki että en saa käyttää juoksumattoa iltakahdeksan jälkeen ja jos käytän asia viedään etenpäin

Vierailija
09.08.2022 |

Just :O

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se sika!

Vierailija
62/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että ap ei ota huomioon alapuolella asuvaa. Ei hän varmasti huvikseen valita. Jos juoksumaton jumputus ei kuuluisi heille, hän ei edes tietäisi, että sinulla on juoksumatto.

Me asuttiin kerrostalossa yli kymmenen vuotta. Yläkertalaiset vaihtuivat muutaman kerran. Viimeisen asukkaan muutettua sinne oli pakko muuttaa itse pois melun takia. Puhui huutaen keskellä yötä, antoi lapsen kolistella puolen yön aikaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa asuminen on välillä todella epäloogista. Musiikkia et saa huudattaa, mutta juoksumattoa saat käyttää, vaikka siitä tulee kovempi ääni kuin musiikista. Jos huudatat musiikkia peittääksesi naapurin juoksumatosta kuuluvan metelin, sinä oletkin jostain syystä se häirikkö.

Saat sä musiikkiakin "huudattaa", kunhan et huudata hiljaisuuden aikana.

Jokaisella on oikeus asua kodissa, jossa ei pauhaa naapurin basson jytke. Musiikkia voi kuunnella myös kuulokkeet päässä. Onnistuu monilla, joilla kotona asuu muitakin kuin luukuttaja itse.

Vierailija
64/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten prkeleessä te noissa kerrostaloläävissänne jaksatte elämäänne elää? Ainoa elämä naapurin mölinää kuunnellessa. Hullua sakkia olette.

#eikoskaankerrostaloon

Vierailija
65/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailman ajattelutapa on kyllä käsittämättömän itsekäs. On vain "minä ja minun oikeuteni". "MINUN oikeuteni on käyttää blenderiä klo 21.50 (tai vaihtoehtoisesti 7.05)". "MINUN oikeuteni on rymistellä juoksumatolla kerrostalossa".

Muita ihmisiä ei oteta enää huomioon ollenkaan. Paiskotaan ovia, tömistellään norsun askelin, rymistellään ja kailotetaan rappukäytävässä jnejne. Koska se on ihmisten oikeus, kuvitellaan, että sitä pitäisi vain sietää.

Mihin ihmeeseen on kadonnut käytöstavat ja muiden ihmisten huomioon ottaminen?

Vierailija
66/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia muutin pois kerrostalosta, koska on niin monta ihmistä, jotka kuvittelee että hiljaisuusaika tarkoittaa sitä että pidetään normaalia ääntä, sitä ennen saa tehdä ihan mitä huvittaa kuinka kovaa tahansa! Juoksumatosta lähtee aivan järjetön meteli, säälin todella naapuria. Kannattaa ajatella myös muita siinä talossa, esim. joku voi tehdä yö/iltatöitä ja haluaa nukkua päivällä tai aamupäivällä tai aika monella on pieniä lapsia, jotka menee nukkumaan 19-20 aikaan, eikä todellakaan ole kivaa jos silloin metelöidään ettei lapset saa unta. Ap ja muut itsekkäät voisi ajatella muitakin. 

Vierailija
67/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan moni tajuta miten äänet kuuluvat. Kaveri asuu rivitalossa, ja siellä naapuri harrastaa tuntien juoksulenkkejä kotonaan, askelten äänet kuuluvat mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Tuntuu liikkuvan edestakaisin, joten ei kai se mikään tuollainen laite ole, vaan vetää vaan ympyrää kämpässään.

Rivitalossa asuva ei välttämättä tajua, että ne äänet kuuluvat ja kantautuvat seinien läpi, ei pelkästään ala- tai yläpuolelle.

Ja kerrostalon alimmassa kerroksessa asuva ei tajua, että ne äänet kantautuu yläkertaan yhtä lailla rakenteita pitkin. Pomppii, juoksee ja rymistelee menemään, kun ei siellä hänen alapuolellaan asu kukaan.

Vierailija
68/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva naapuri valitti grillin tuoksusta joka tulee heidän parvekkeelle ja koirallinen naapuri valitti koirien haukunnasta (itsellä ei ole koiria joten tuli heipat väärään osoitteeseen).

Vierailija
69/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapuri kantapääkävelee aamuöisin, mihin voi valittaa?

Vierailija
70/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun alakerrassa asuvalla hullulla akalla on parvekkeella sekä juoksumatto että crosstrainer. En tajua miksei mene ulos tielle tai kuntopoluille juoksemaan. Siinä hinkuttaa parvekkeella. Kyllä me on naurettu sille kaverien kanssa!

Mullakin on fillari telineessä parvekkeella ja ajan sillä siellä. Sairastan crohnin tautia, joka nyt akuutissa vaiheessa (vessa oltava jatkuvasti lähellä) eikä mitään mahdollisuutta lähteä pitkille ajolenkeille luontoon vaikka haluaisi. Mielummin mieleistä liikuntaa kotona kuin pelkkää makuuta. Pidä hulluna ja naura, ihan sama mulle.

Vierailija
71/71 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sain aikoinaan varoituksen taloyhtiöltä, kun kävin suihkussa yöllä noin klo 01-03 ja lämmitin sen jälkeen mikrossa ruokaa useamman kerran viikossa, myös arkisin. 

Se kylläkin peruttiin sitten, kun lievästi vit t uun- tu neena  selitin, että anteeksi nyt vaan, että opiskelen oikiksessa ja rahoitan opintojanani olemassa baarissa töissä. Enkä tosiaan aikonut täysin tupakankäryssä ja nälkäisenä mennä nukkumaan.... Silloin muinoin kun sai baareissa polttaa.... Muutama pykälä nojaksi "normaaleista elämänäänistä", joita nyt on vaan siedettävä.

Näitä mussuttajia on ollut iät ajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme