Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon mielipide toiseen mieheen rakastumisesta

Ahdistunut mies
09.08.2022 |

Olen ollut naimisissa vaimoni kanssa 25 vuotta. Illalla juuri ennen nukahtamista kysyin häneltä, että olisiko sellainen koskaan mahdollista, että hän vaihtaisi minut johonkin toiseen. Hän vastasi, että "onhan se mahdollista joskaan ei varmaan todennäköistä". Näillä sanoilla. Se oli kuin sähköisku suoraan sydämeen.

Kysyin, että miksi sanot noin. Hän vastasi, että no onhan sellainen teoriassa mahdollista ihan kaikilla eikä koskaan kukaan tiedä jos eteen elämässä ilmaantuu henkilö johon tulisesti rakastuu - ja että onhan tällaisia tosielämän tapauksiakin olemassa paljon. Hän lisäsi, että sitähän sanotaan että koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Sanoin, että vaikka teoria on aina teoriaa ja kaikki siten mahdollista, eihän yleensä kenenkään odoteta vastaavan puolisolleen noin, vaan niin että "en tietenkään vaihtaisi maailman parasta miestä koskaan pois, koska rakastan sinua."

Hän vastasi, että hän halusi vastata asiaan nimenomaan teorialla mutta ei mikään ole tämän asian suhteen kuitenkaan muuttunut koskien minua. Lisätenttaus alkoi ärsyttämään häntä ja hän koki asiasta puhumisen piinaamisena ja kiusaamisena. Mitä minun pitäisi ajatella tällaisesta? Eihän mitään parisuhdetta voi perustaa teorialle. Eihän alttarillakaan sanota, että mahdollisesti kunnes kuolema meidät erottaa. Olen surullinen, järkyttynyt ja epätietoinen. Ehkä syyttä, ehkä en?

Itse sanoin hänelle, että samassa tilanteessa sanon sinulle, että tietenkään en ikinä vaihda sinua kehenkään toiseen, koska rakastan sinua eikä minua muut tule koskaan kiinnostamaan. Täysin poissuljettu ajatus.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollainen tenttailu kylläkään ei ole omiaan lisäämään tai ylläpitämään kunnioitusta puolisojen välillä. On lapsellista ja kuulostaa akkamaiselta. En tykkää naisista enkä miehistä, jotka tenttailevat ikuista rakkautta ja iankaikkista intohimoa. Haluan rinnalleni aikuisen ihmisen, jonka kanssa voi puhua avoimesti ja rehellisesti eikä tarvitse pelata mitään pelejä. 

Ja olen siis nainen, ja hetero.

Jos nainen olisi kirjoittanut tämän saman jutun miehestään, niin vastaukset olisivat tyyliin "pettää sinua" ja "jätä se possu". Ihmetyttää palstalaisten kaksinaismoralismi. En viittaa sinuun, joka kirjoitti mielipiteensä, vaan niihin palstalaisiin jotka yllättävän paljon yläpeukuttavat sitä. Varmasti suhtauduttaisiin asiaan eri tavalla jos roolit olisi käänteiset. 

Vierailija
22/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollainen tenttailu kylläkään ei ole omiaan lisäämään tai ylläpitämään kunnioitusta puolisojen välillä. On lapsellista ja kuulostaa akkamaiselta. En tykkää naisista enkä miehistä, jotka tenttailevat ikuista rakkautta ja iankaikkista intohimoa. Haluan rinnalleni aikuisen ihmisen, jonka kanssa voi puhua avoimesti ja rehellisesti eikä tarvitse pelata mitään pelejä. 

Jos nainen olisi kirjoittanut tämän saman jutun miehestään, niin vastaukset olisivat tyyliin "pettää sinua" ja "jätä se possu". Ihmetyttää palstalaisten kaksinaismoralismi. En viittaa sinuun, joka kirjoitti mielipiteensä, vaan niihin palstalaisiin jotka yllättävän paljon yläpeukuttavat sitä. Varmasti suhtauduttaisiin asiaan eri tavalla jos roolit olisi käänteiset. 

Mun mielestä kyseessä on alisteinen vallankäyttö vaimon taholta. Ja tosiaankin jokainen Ap:ta kritisoiva nainen voisi miettiä mielessään, miltä tuntuisi saada omalta mieheltä samankaltainen kommentti. Kyllä ainakin mulle tulisi sellainen olo, että ehken olekaan niin rakas, tärkeä ja ainutlaatuinen, mitä olen kuvitellut olevani:(

Vierailija
24/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
25/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuommoinen

Vierailija
26/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyseessä on alisteinen vallankäyttö vaimon taholta. Ja tosiaankin jokainen Ap:ta kritisoiva nainen voisi miettiä mielessään, miltä tuntuisi saada omalta mieheltä samankaltainen kommentti. Kyllä ainakin mulle tulisi sellainen olo, että ehken olekaan niin rakas, tärkeä ja ainutlaatuinen, mitä olen kuvitellut olevani:(

Jos tuollaista kommenttia ei halua kuulla, niin tuota EI PIDÄ KYSYÄ.

Vierailija
27/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se p0rtt()

Vierailija
28/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on mäntti. Tottakai mitä tahansa voi tapahtua, vaikka promillen todennäköisyydellä, mutta ei omalle puolisolle silti sanota että 'voisin minä ihastua toiseen ja jättää sinut'. Ellei siis näin ole jo tapahtumassa/tapahtunut, mikä on ainut skeenaario jolloin ymmärtäisin vaimosi vastauksen. Tavallaan yrittäisi sinulle avata tulevaa totuutta. En kuitenkaan usko että sellainen tilanne on nyt päällä, todennäköisesti vaimosi vain unenpöpperöisenä päästeli sammakoita suustaan. 

Tämä.

Palstan inhorealistit turhaan täällä taas lyttäämässä ap:ta. Kyse on toisen huomioon ottamisesta ja hienotunteisuudesta, sosiaalisesta älykkyydestä ja tunneälykkyydestä eikä mistään muusta. Mutta menkää te ankeuttajat töksäyttelemään omille puolisoillenne inhorealismianne.

Vierailija
29/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
30/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kommentti, noooooooooot:(((((((

Vierailija
31/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vielä tää vanha vitsi:

Aviopari istui iltaa takkatulen loisteessa ja jutteli niitä näitä.

Kultaseni, jos minä nyt kuolisin, niin menisitkö sinä uudelleen naimisiin? mies kysyi.

Saattaisinpa hyvin mennäkin.

Antaisitko tälle uudelle miehelle minun vaatteitani?

"Kyllä kai minä voisin antaa.

Antaisitko hänelle golfmailanikin?

En.

"Miksi et?

Hän on vasenkätinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän