Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia V-M Ulanderista?

Vierailija
23.10.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vuosia toistuvista keskenmenoista, mutta Ulanderin tuella ja hoidolla sain vihdoin kauan kaipaamani lapsen. En voi muuta kuin kehua erinomaista lääkäriä!!!!!!

Vierailija
2/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin perheeseen saadaan vauva... Ja tosiaankin.. saattaahan tuo olla hiukan vähäpuheinen ja kiireinen, mutta varmasti on syynsä ja ei mitään väliä, kun osaa hommansa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo toisen kerran perätysten ja oli tosi kova pala.

Sympatiaa oli turha odottaa. Hän sanoi, että pistä side housuihin, kun

alkaa vuotamaan ja vuoto voi olla reilua.

Onneksi sain kuitenkin myös kätilöopistolle lähetteen, jossa tilannetta seurattiin muutama viikko. sen jälkeen todettiin keskytynyt keskenmeno ja

suoritettiin kaavinta.

Toiste en hänelle mene.

Vierailija
4/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käynnin perusteella ihan ok lääkäri.

Vierailija
5/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana tyyppi, ja todella ammattitaitoinen. Otti raskaudenaikaiset huolet ja ongelmat erittäin vakavasti, ja oli oikein empaattinen. Ehkä paras raskauden aikana tapaamani lääkäri. Ja niitä oli paljon...

Ja ihan viehättävä mieskin... ;)

Vierailija
6/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian asia selviää, kun vauva syntyy. Toivottavasti on taitava! Ainakin kollegat kättärillä ylistävät taitavaksi lääkäriksi.

Vierailija
7/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen mun mielestä puhui joskus seinille eikä minulle. Empatiaa olisi voinut ihan hitusen enemmän löytyä. Teki myös sektion jälkeen mulle kivan tempun: pyyhkäisi sisään huoneeseen, käveli luokseni ja runttasi kaksin käsin kohtua! Sattui ihan ***==()/((&/&%¤E%¤ ja oikein huusin sille, että anna jumalauta olla viimeinen kerta kun varottamatta teet noin jolloinka se häipyi edelleenkään sanaa sanomatta. Mutta siis moneen muuhun lääkäriin nähden ihan ok.

Vierailija
8/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks vaan mutta se äijä on ihan täysi tunteeton mulkvisti, itseään täynnä oleva jatkuvalla egotripillä matkaava asshole. Ja kokemusta on!

Vierailija
9/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pittää olla aika hyvä ihmistuntija että näkee sen " charmantin" velikultakuoren alle. Perkeleen pili-matti.

Vierailija
10/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuen siis ehkä siitä, että kalenteri varmasti aika täyteen tuupattu niin empaattisuus katoaa...

Vierailija
11/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla on hänestä kokemusta vain työkaverina ei potilaana

Vierailija
12/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ollut aina mukava. Teki suunnittelun sektion ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
13/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen, jos riskiraskauden voisi viedä onnelliseen päätökseen hänen avullaan.