Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etsivät ne jotka eivät etsi mitään Tinderissä?

Vierailija
08.08.2022 |

Tinder on täynnä näitä. En etsi mitään tai sitten että etsii jotain mutta ei vakavaa mutta ei merkityksetöntäkään. Onko nuo vain koodeja että jos tulee Miss tai Mister universum vastaan ollaankin vakavissaan?

Jos ei etsi mitään niin miksi olla Tinderissä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia tulkintoja täällä meistä, jotka kirjoittavat etteivät etsi mitään! Minulla se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee eli en etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta. Fiiliksen mukaan menen.

Eli olette jotain tuuliviirejä, jotka ei tiedä itsekään mitä hakevat = etsii seksiseuraa, kunnes löytyy se joka kolahtaa. Eli jatkuu vasuriin pyyhkäisy.

En ole mikään tuuliviiri, vaan minulla on selkeät arvot ja rajat, jotka pysyvät. Kohtaan muut ihmiset avoimesti, enkä sinällään etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta Tindetistä. Olen hyvin suosittu ihmisten keskuudessa juurikin tästä syystä, että en odota että kukaan ulkopuolinen täyttäisi minun odotuksiani, kun niitä ei ole.

Vierailija
62/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia tulkintoja täällä meistä, jotka kirjoittavat etteivät etsi mitään! Minulla se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee eli en etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta. Fiiliksen mukaan menen.

Eli olette jotain tuuliviirejä, jotka ei tiedä itsekään mitä hakevat = etsii seksiseuraa, kunnes löytyy se joka kolahtaa. Eli jatkuu vasuriin pyyhkäisy.

En ole mikään tuuliviiri, vaan minulla on selkeät arvot ja rajat, jotka pysyvät. Kohtaan muut ihmiset avoimesti, enkä sinällään etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta Tindetistä. Olen hyvin suosittu ihmisten keskuudessa juurikin tästä syystä, että en odota että kukaan ulkopuolinen täyttäisi minun odotuksiani, kun niitä ei ole.

Oikeastihan vain ne, keillä on toiveissa avioliitto ja lapsia, osaavat tämän ilmaista hyvin selkeästi. Kaikille muille käy  varmaan ihan kaikki väliltä ONS - avioliitto riippuen kohdatusta ihmisestä (tietysti jonkun kanssa ei halua mitään, mutta jos nyt puhutaan niistä, keissä on jotain kiinnostavaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama minulla kuin edellisillä. Jos mies on vain komea, harrastan hänen kanssaan seksiä. Jos hän on komea ja persoonallisuuskin on miellyttävä, niin sitten yritän päästä hänen kanssaan suhteeseen.

Vierailija
64/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He pelkäävät. Heitä on helppo painostaa, ahdistuvat. Ilmaisu osoittaa tahtoa vapautua tästä kiusallisesta tunteesta, ettei vilpitön, luonteva rehellisyys ole heille helppoa.

Vierailija
65/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se mitä etsii, riippuu siitä toisesta ihmisestä! Esim. Joku on tyhmä, mutta hyvännäköinen = seksiä.

Fiksu ja hyvännäköinen, mutta ei vetovoimaa = kaveri tai friends with benefits tai matka/bile/illallisseuraa

Fiksu, hyvännäköinen, vetävä = mahdollinen elämänkumppani

En voi sanoa, että etsin pelkkää seksiä, jos sieltä löytyykin rakkautta tai toisinpäin. Etsin kaikkea kiinnostavaa, mitä nyt sattuu löytymään, on vähän sama kuin en etsi mitään.

Juurikin näin myös minulla! En siis etsi mitään tiettyä, vaan kemioista ja yhteydestä riippuu mitä kenestäkin mätsistä haluan! Miten tämä asenne on niin vaikea ymmärtää?

Koska ette kirjoita sitä vaan jotain ihan muuta.

Mä ite etsin parisuhdetta tai sitten kevyempää juttua. En mätsää kellekkään, joka ei etsi mitään.

Vierailija
66/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä en etsi mitään = en ole kiinnostunut sinusta millään tavalla. En siis ole.

Vierailija
67/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama minulla kuin edellisillä. Jos mies on vain komea, harrastan hänen kanssaan seksiä. Jos hän on komea ja persoonallisuuskin on miellyttävä, niin sitten yritän päästä hänen kanssaan suhteeseen.

Kuinka kauan tota pystyy, että on lyhyitä suhteita ihmisiin, josta ei varsinaisesti tykkää.

Vierailija
68/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He pelkäävät. Heitä on helppo painostaa, ahdistuvat. Ilmaisu osoittaa tahtoa vapautua tästä kiusallisesta tunteesta, ettei vilpitön, luonteva rehellisyys ole heille helppoa.

Ehkä se on myös viesti niille, joilla huomionhakuinen persoonallisuushäiriö tai sen piirteitä: "kun tutustun sinuun, minä päätän, kuinka paljon tarvitsen siihen aikaa - eikä harkinta-aikani ole (seksi)suhde!"

Vierailija
69/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se mitä etsii, riippuu siitä toisesta ihmisestä! Esim. Joku on tyhmä, mutta hyvännäköinen = seksiä.

Fiksu ja hyvännäköinen, mutta ei vetovoimaa = kaveri tai friends with benefits tai matka/bile/illallisseuraa

Fiksu, hyvännäköinen, vetävä = mahdollinen elämänkumppani

En voi sanoa, että etsin pelkkää seksiä, jos sieltä löytyykin rakkautta tai toisinpäin. Etsin kaikkea kiinnostavaa, mitä nyt sattuu löytymään, on vähän sama kuin en etsi mitään.

Juurikin näin myös minulla! En siis etsi mitään tiettyä, vaan kemioista ja yhteydestä riippuu mitä kenestäkin mätsistä haluan! Miten tämä asenne on niin vaikea ymmärtää?

Koska silloin ei voi sanoa, että ei etsi mitään. Voi sanoa (eli kirjoittaa sinne), ettei etsi mitään erityistä tai tietynlaista suhdetta. Nuo kaksi tarkoittavat eri asioita.

Vierailija
70/70 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten, jos mies etsii vakavaa seuraa, hänen kannattaa skipata kokonaan seurasi. Vai kuka haluaa naisen, joka toimii tinderissä jakelijana, kunnes löytyy se oikea? Ainakaan itse en sekaannu naisiin, jotka eivät kykene ilmaisemaan mitä seuraa ovat vaille, koska nää on niitä kevytkenkäisiä naisia, joilla bodycountti lähentelee satoja. Samaan kategoriaan menee "juoksunsa juosseet"-, ja "onssit ja fwbt on nähty"-tyypit, eli historiaa on miestenniellennästä, joka on "kunnon" miehelle, varmaan naisellekin, melko luotaantyöntävää. Toki vakka kantensa valitsee, löydät varmasti samanmielisen tyypin, joka on dippailut kaluaan jokaiseen halukkaaseen, joten olette toisenne vastaparit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä