Mitä etsivät ne jotka eivät etsi mitään Tinderissä?
Tinder on täynnä näitä. En etsi mitään tai sitten että etsii jotain mutta ei vakavaa mutta ei merkityksetöntäkään. Onko nuo vain koodeja että jos tulee Miss tai Mister universum vastaan ollaankin vakavissaan?
Jos ei etsi mitään niin miksi olla Tinderissä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka vastaa etten etsi mitään Tinderistä! Eli mulle tämä tarkoittaa, etten käytä Tinderiä kovinkaan aktiivisesti eli en sieltä mitään pyri löytämään. Välillä kuitenkin, jos on tylsää selailen ja jos joku kiinnostava aloittaa keskustelun voin chättäillä ja jos osoittautuu erittäin kiinnostavaksi voin tavata. Treffeillä minulla ei ole mitään agendaa, riippuen kemiasta ja yhteydestä voi tästä kohtaamisesta seurata mitä vaan... :)
Mutta kyllhän sinä selvästi etsit jotain, kiinnostavaksi osoittautuvaa tyyppiä! Jos et oikeasti etsi mitään katselisit kotona A-studiota :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi etsiä jotain tiettyä? Kirpputoriltakin tekee parhaat löydöt, kun ei etsi mitään tiettyä. Samoin alennusmyynneistä. Harvinaisen fiksua porukkaa nämä "en etsi mitään". Minulla menee automaattisesti oikealle nämä profiilit.
Silloinkaan kun ei etsi jotain tiettyä, etsii kuitenkin jotain. Varsinkin jos oikealle svaippaat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia tulkintoja täällä meistä, jotka kirjoittavat etteivät etsi mitään! Minulla se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee eli en etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta. Fiiliksen mukaan menen.
Mutta kuitenkin etsit jonkinlaista ihmissuhdetta eli etsit jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi etsiä jotain tiettyä? Kirpputoriltakin tekee parhaat löydöt, kun ei etsi mitään tiettyä. Samoin alennusmyynneistä. Harvinaisen fiksua porukkaa nämä "en etsi mitään". Minulla menee automaattisesti oikealle nämä profiilit.
Jo se että pistät ihmisiä oikealle tarkoittaa että haluat mätsin eli silloin etsit kuitenkin mätsiä.... Eli toista ihmistä.
Monet niistä varmaan etsii semmosta suhdetta, jossa ollaan niinkuin seurustelusuhteessa, mutta ei kuitenkaan seurustella. Ollaan pari ilman, että ollaan pari. Eli halutaan ne seurustelusuhteen hyvät puolet ilman velvollisuuksia taikka haasteita. Halutaan hellyyttä, läheisyyttä ja joku jonka kanssa voi jutella. Ei kuitenkaan haluta syystä tai toisesta sitoutua ja olla oikeasti pariskunta. Syynä voi olla äskettäinen ero tai sitoutumiskammo ja tunnelukot tai mikä tahansa muu.
Osa ei kehtaa sanoa mitä sieltä etsivät. Eivät kehtaa sanoa, että haluavat parisuhteen ja perheen tai, että etsivät vain niitä "kevyitä" suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa on tutkittu. Osa käyttäjistä buustaa egoaan. Osa käyttää ajanvietteenä. Osa käyttää pelinä. Osa on uteliaita ja kokeilee ketä sieltä löytyy.
Miksi tämä on niin arkaluontoista, että pitää poistaa?
Ei tuota kommenttia ole poistettu. Katsos uudelleen.
On poistettu sekä paljon muita, jotka ei sovi jonkun agendaa. Kirjoitin tuon viestin 33 uudestaan. Eipä näy sitä edeltävien viestien joukossa sitä ensimmäistä postaus kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia tulkintoja täällä meistä, jotka kirjoittavat etteivät etsi mitään! Minulla se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee eli en etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta. Fiiliksen mukaan menen.
Eli olette jotain tuuliviirejä, jotka ei tiedä itsekään mitä hakevat = etsii seksiseuraa, kunnes löytyy se joka kolahtaa. Eli jatkuu vasuriin pyyhkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Monet niistä varmaan etsii semmosta suhdetta, jossa ollaan niinkuin seurustelusuhteessa, mutta ei kuitenkaan seurustella. Ollaan pari ilman, että ollaan pari. Eli halutaan ne seurustelusuhteen hyvät puolet ilman velvollisuuksia taikka haasteita. Halutaan hellyyttä, läheisyyttä ja joku jonka kanssa voi jutella. Ei kuitenkaan haluta syystä tai toisesta sitoutua ja olla oikeasti pariskunta. Syynä voi olla äskettäinen ero tai sitoutumiskammo ja tunnelukot tai mikä tahansa muu.
Osa ei kehtaa sanoa mitä sieltä etsivät. Eivät kehtaa sanoa, että haluavat parisuhteen ja perheen tai, että etsivät vain niitä "kevyitä" suhteita.
Mutta kun näille on omat terminsä, friends with benfit tai ons eli one night stand. Niitä käytetään kun halutaan kevyttä tai ilmoitetaan heti ettei etsitä mitään vakavaa.
Ketjuss on siis kyse niistä jotka eivät etsi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Poistin juuri Tinderin, ajattelin alkaa lähestymään naisia oikeassa elämässä :)
Mä poistin kans lopullisesti, ajattelin unohtaa miehet lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistin juuri Tinderin, ajattelin alkaa lähestymään naisia oikeassa elämässä :)
Mä poistin kans lopullisesti, ajattelin unohtaa miehet lopullisesti.
Otan osaa koko mieskunnan kokeman menetyksen johdosta. Hän oli varmasti hyvin kuuma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa on tutkittu. Osa käyttäjistä buustaa egoaan. Osa käyttää ajanvietteenä. Osa käyttää pelinä. Osa on uteliaita ja kokeilee ketä sieltä löytyy.
Miksi tämä on niin arkaluontoista, että pitää poistaa?
Osa bongaa tuttujasn ja naureskelee niille.
https://hellogiggles.com/news/men-women-use-tinder-for-different-reason…
Minulla oli vähän turhankin kova yritys Tinderissä että nyt kyllä hävettää jos jotkut tutut profiilini näkivät.
Selailin tuossa Happypancakea. Ajattelin kohdistaa itsekin kuvattomana mielenkiintoni kuvattomiin, mutta asiaa hankaloitti hieman kun aniharvalla naisella luki minkäänlaista profiilitekstiä. Naisten laiskuus on kyllä tässä jotain todella hämmästyttävää tai sitten sielläkin ollaan vaan ikkunashoppailemassa.
Mitä Tinderissä sitten pitäisi etsiä? Oman kokemukseni mukaan sinne kannattaa mennä avoimin mielin, mutta ei varsinaisesti etsimään mitään tiettyä. Suurta rakkautta toivova pettyy helposti.
Vierailija kirjoitti:
Selailin tuossa Happypancakea. Ajattelin kohdistaa itsekin kuvattomana mielenkiintoni kuvattomiin, mutta asiaa hankaloitti hieman kun aniharvalla naisella luki minkäänlaista profiilitekstiä. Naisten laiskuus on kyllä tässä jotain todella hämmästyttävää tai sitten sielläkin ollaan vaan ikkunashoppailemassa.
No kiinnitä huomiosi niihin, jotka eivät ole laiskoja. Minä en ollut, eikä siellä sovelluksessa kauaa tarvinnut pyöriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tinderissä sitten pitäisi etsiä? Oman kokemukseni mukaan sinne kannattaa mennä avoimin mielin, mutta ei varsinaisesti etsimään mitään tiettyä. Suurta rakkautta toivova pettyy helposti.
No siis ketjun pointti on se, että jokainen joka näkee sen vaivan että luo Tinderiin profiilin, lataa kuvan ja selaa sitä etsii kyllä jotakin..... ei voi sanoa ettei etsi mitään jos on Tinderissä. Muutenhan voisi senkin ajan käyttää vaikka maailman politiikan tutkimiseen. Tinder on seuranhakuäppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo kertoo sen, ettei käy ihan täysillä. Miksi mennä tinderiin, jos ei etsi sieltä mitään.
Ja mulla on itselläkin aika avoimet kortit siinä, mitä haen, eli ehkä nuo on samankaltaisia, etteivät osaa oikein sanoa. Itse kyllä oikeasti tiedän, mitä olen vailla, enkä sanoisi, etten etsisi mitään. Käytännössä tarkoitan sitä, ettei mulla ole pakottavaa tarvetta vakavalle parisuhteelle, mutta toki sellainen olisi ideaali. Paremman puutteessa vähempikin riittää, siis joku kevyempi hauskanpito. Siihenkään en kuitenkaan kenen tahansa kanssa lähtisi, vaan pitää olla oikeasti hyvää seuraa ja hyvää seksiäkin tietysti. Noin ei voi tietenkään tinderiin kirjoittaa. :D
N37
Kyllä Tinderiin voi kirjoittaa että etsii kevyempää ja niinhän monella lukeekin. Tosin itselläni nuo menevät vasemmalla välittömästi.
Jos kirjoittaa etsivänsä kevyempää, blokkaa täysin mahdollisuudet saada vakavampaa suhdetta. Yllä todettiin, että vakava suhde on kuitenkin hänelle se ideaali, kevyt vain siinä tapauksessa, jos vakavaa ei löydy. Jos nainen kirjoittaa etsivänsä parisuhdetta, mutta kevyempikin käy, miehet vetää vasemmalle.
Kannattaa aina sanoa etsivänsä parisuhdetta. Silloin voi saada kumman vain. Näinhän ne miehetkin tekee.
No se mitä etsii, riippuu siitä toisesta ihmisestä! Esim. Joku on tyhmä, mutta hyvännäköinen = seksiä.
Fiksu ja hyvännäköinen, mutta ei vetovoimaa = kaveri tai friends with benefits tai matka/bile/illallisseuraa
Fiksu, hyvännäköinen, vetävä = mahdollinen elämänkumppani
En voi sanoa, että etsin pelkkää seksiä, jos sieltä löytyykin rakkautta tai toisinpäin. Etsin kaikkea kiinnostavaa, mitä nyt sattuu löytymään, on vähän sama kuin en etsi mitään.
Toivovat että tinderistä astuu niiden elämään täydellinen mies ilman että tarvitsee itse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No se mitä etsii, riippuu siitä toisesta ihmisestä! Esim. Joku on tyhmä, mutta hyvännäköinen = seksiä.
Fiksu ja hyvännäköinen, mutta ei vetovoimaa = kaveri tai friends with benefits tai matka/bile/illallisseuraa
Fiksu, hyvännäköinen, vetävä = mahdollinen elämänkumppaniEn voi sanoa, että etsin pelkkää seksiä, jos sieltä löytyykin rakkautta tai toisinpäin. Etsin kaikkea kiinnostavaa, mitä nyt sattuu löytymään, on vähän sama kuin en etsi mitään.
Juurikin näin myös minulla! En siis etsi mitään tiettyä, vaan kemioista ja yhteydestä riippuu mitä kenestäkin mätsistä haluan! Miten tämä asenne on niin vaikea ymmärtää?