Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etsivät ne jotka eivät etsi mitään Tinderissä?

Vierailija
08.08.2022 |

Tinder on täynnä näitä. En etsi mitään tai sitten että etsii jotain mutta ei vakavaa mutta ei merkityksetöntäkään. Onko nuo vain koodeja että jos tulee Miss tai Mister universum vastaan ollaankin vakavissaan?

Jos ei etsi mitään niin miksi olla Tinderissä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistin juuri Tinderin, ajattelin alkaa lähestymään naisia oikeassa elämässä :)

Kiva, haluaisin tehdä saman mutta en vaan tajua miten. Töissä vaan samaa sukupuolta, samoin harrastuksissa. baarissa liian nuorta.....

Fiksulla käytöksellä pääsee pitkälle ns. herrasmiesmäinen käytös.

Jos olet sisältä fiksu,toista kunnioittava, puhtaat jauhot pussissa oleva niin käytöksesi peilautuu toiseenkin ihmiseen. Niin homma pelaa.

Vierailija
22/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan. Toi naisten lähestyminen ns. oikean elämän puolella on aikamoinen miinakenttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lähinnä bongailevat tittujasn ja nauravat niille.

Mutta ne tututkin näkevät hänet ja nauravat ehkä hänen en etsinnälleen.....

Vierailija
24/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, haluaisin tehdä saman mutta en vaan tajua miten. Töissä vaan samaa sukupuolta, samoin harrastuksissa. baarissa liian nuorta.....

Jos olet sisältä fiksu,toista kunnioittava, puhtaat jauhot pussissa oleva niin käytöksesi peilautuu toiseenkin ihmiseen. Niin homma pelaa.

Kyllä vain, mutta missä kohdata niitä ihmisiä livenä?

Vierailija
25/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetyksi tulet silti. Eivät naiset halua liian kilttiä miestä, vaikka saattavat niin kuvitellakin ja aloittavat suhteen vain rikkoakseen myöhemmin.

-eri

Vierailija
26/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo kertoo sen, ettei käy ihan täysillä. Miksi mennä tinderiin, jos ei etsi sieltä mitään.

Ja mulla on itselläkin aika avoimet kortit siinä, mitä haen, eli ehkä nuo on samankaltaisia, etteivät osaa oikein sanoa. Itse kyllä oikeasti tiedän, mitä olen vailla, enkä sanoisi, etten etsisi mitään. Käytännössä tarkoitan sitä, ettei mulla ole pakottavaa tarvetta vakavalle parisuhteelle, mutta toki sellainen olisi ideaali. Paremman puutteessa vähempikin riittää, siis joku kevyempi hauskanpito. Siihenkään en kuitenkaan kenen tahansa kanssa lähtisi, vaan pitää olla oikeasti hyvää seuraa ja hyvää seksiäkin tietysti. Noin ei voi tietenkään tinderiin kirjoittaa. :D

N37

Kyllä Tinderiin voi kirjoittaa että etsii kevyempää ja niinhän monella lukeekin. Tosin itselläni nuo menevät vasemmalla välittömästi.

Vierailija
27/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tehty tutkimuksia. Osa käyttäjistä buustaa itsetuntoaan. Osa kokeilee uteliaisuuttaan. Osa käyttää ajanvietteenä ja pelinä.

Hmmm.... miten kukaan jaksaisi päivästä toiseen lukea toisten profiileja ja katsella kuvia seuranhakuäpissä jos ei itse etsi seuraa? En minä kyllä jaksaisi. Mutta en sano, voihan joku jaksaakin.

Vierailija
28/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koodi sille, että pelataan Tinder läpi, mutta uuteen tilanteeseen ei osata sopeutua (siihen, että on sinkku ja on treffisivustolla netissä, vähän julkisemmin kait kuin normaalissa elämässä) ja kuvitellaan itse olevan parempia kuin ne muu "pohjasakka" siellä treffipalvelussa. En matchaisi sellaisen ihmisen kanssa, koska tämä käyttäytyminen heijastuu usein netin ulkopuolellekin.

Mennään esimerkiksi uuteen kasvispaikkaan ja ystävä näyttää nyrpeää naamaa ja sanoo taas, ettei tullut mitään etsimään. Todellisuudessa hän ei kykene heittäytymään tai odottaa jotain täydellistä kasvisruokaa, joka maistuu samalta kuin mummon tekemät kasvispyörykät. 

Lyhyesti: tätä sanovalla ihmisellä on kenties ylemmyyskompleksi. 

Vierailija
29/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on ero vielä prosessoimatta ja elintä tekisi mieli.

Ohita, sukupuolesta riippumatta.

Eka juttuhan onkin mitä eron jälkeen usein tehdään kun mieli tuntuu epätoivoiselta ja hylätyltä, ladataan Tinder. Silloin tosin tuskin edes elintä haetaan, vaan lähinnä mielialan kohotusta mätsien muodossa kun on se tyypillinen "ei mua kukaan huoli"-moodi.

Vierailija
30/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, kaikkea sitä! Kiinnostaa niinkuin tosi paljon tyyppi joka on niin pihalla ettei tiedä edes itse mitä haluaa ja on niin tyhmä että vielä kertoo sen avoimesti 😃

Parempi tuokin kuin "ei täältä löydy mitään kuitenkaan stna!" tai "säkin oot kuitenkin sellainen, joka ei vastaa viesteihin" tai "matchien kerääjät älkööt vaivautuko".

Näitä on muuten kanssa Tinder väärällään! Semmoista passiivis-aggressiivisuutta. Mulla noinkin menee vasuriin... ap

Vierailija
31/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koodi sille, että pelataan Tinder läpi, mutta uuteen tilanteeseen ei osata sopeutua (siihen, että on sinkku ja on treffisivustolla netissä, vähän julkisemmin kait kuin normaalissa elämässä) ja kuvitellaan itse olevan parempia kuin ne muu "pohjasakka" siellä treffipalvelussa. En matchaisi sellaisen ihmisen kanssa, koska tämä käyttäytyminen heijastuu usein netin ulkopuolellekin.

Mennään esimerkiksi uuteen kasvispaikkaan ja ystävä näyttää nyrpeää naamaa ja sanoo taas, ettei tullut mitään etsimään. Todellisuudessa hän ei kykene heittäytymään tai odottaa jotain täydellistä kasvisruokaa, joka maistuu samalta kuin mummon tekemät kasvispyörykät. 

Lyhyesti: tätä sanovalla ihmisellä on kenties ylemmyyskompleksi. 

Jep, tämän suuntaista olen minäkin ounastellut. Kuvittelevat olevansa vähän muita parempia, nolostuvat varmaan jos joku tuttu saattaisi nähdä siellä.

Vierailija
32/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on vanhanaikainen ja häpeilevä asenne seuran hakemiseen netistä, eivätkä kehtaa myöntää ääneen/kirjallisesti, että ovat oikeasti etsimässä sieltä kumppania. "Ehei, en mä täältä mitään seuraa oikeasti etsi. Kunhan läpällä tulin katsomaan!"

Vierailija
33/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu. Osa käyttäjistä buustaa egoaan. Osa käyttää ajanvietteenä. Osa käyttää pelinä. Osa on uteliaita ja kokeilee ketä sieltä löytyy.

Miksi tämä on niin arkaluontoista, että pitää poistaa?

Vierailija
34/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa on tutkittu. Osa käyttäjistä buustaa egoaan. Osa käyttää ajanvietteenä. Osa käyttää pelinä. Osa on uteliaita ja kokeilee ketä sieltä löytyy.

Osa bongaa tuttujasn ja naureskelee niille.

Vierailija
35/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmaan näitä oikeindeittailijoita ym elitistejä, jotka ovat olevinaan niiden rahvaan yläpuolella jotka vakavissaan hakevat jotain Tinderistä.

Osa sit niitä yksinäisiä, jotka hakee mitä vaan seuraa, mut ei halua sanoa sitä profiilissaan, vaan sitten kun mätsännyt tyyppi haluaa vakavan suhteen niin "mä kans!" tai jos se haluaa seksisuhteen, niin sama homma. Niillä on luultavasti prererenssi että kumpaa haluaa mutta paremman puutteessa ovat valmiita vaikka deittailemaan, tai sit pelkkään seksisuhteeseen.

Vierailija
36/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa bongaa tuttujasn ja naureskelee niille.

https://hellogiggles.com/news/men-women-use-tinder-for-different-reason…

Vierailija
37/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka vastaa etten etsi mitään Tinderistä! Eli mulle tämä tarkoittaa, etten käytä Tinderiä kovinkaan aktiivisesti eli en sieltä mitään pyri löytämään. Välillä kuitenkin, jos on tylsää selailen ja jos joku kiinnostava aloittaa keskustelun voin chättäillä ja jos osoittautuu erittäin kiinnostavaksi voin tavata. Treffeillä minulla ei ole mitään agendaa, riippuen kemiasta ja yhteydestä voi tästä kohtaamisesta seurata mitä vaan... :)

Vierailija
38/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa että voi siellä keskustella erillaisten ihmisten kanssa mutta ei tarvitse tavata oikeassa elämässä.      Internet on ihana keksintö kun voi ei tarvitse tavata ihmisiä livenä.

Vierailija
39/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia tulkintoja täällä meistä, jotka kirjoittavat etteivät etsi mitään! Minulla se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee eli en etsi mitään tietynlaista ihmissuhdetta. Fiiliksen mukaan menen.

Vierailija
40/70 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota kommenttia ole poistettu. Katsos uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi