Kertokaapa miksi monen mielestä tatuoinnit on OK miehellä, mutta turnoff naisella??
Otsikossa kysymys. Mihin sukupuolinormeihin perustuu tämä asenne- tai makuero suhteessa tatuointeihin?
Kommentit (65)
Koska seurustelen vain naisten kanssa. Minulle on aivan sama miltä muut miehet näyttävät.
Mihin silmä ei ole tottunut. En voinut sietää tatskoja naisilla vielä 10v sitten ja nyt ne näyttää silmääni hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla yhtä turnoff.
Miehellä turn on, naisella valtava turn off!
Vierailija kirjoitti:
Mihin silmä ei ole tottunut. En voinut sietää tatskoja naisilla vielä 10v sitten ja nyt ne näyttää silmääni hyvältä.
Kaikki, ihan kaikki tatuoinnit on naisilla helvetin rumia! Ei ole yhtään hyvältä näyttävää tatuointia naisilla.
Tatuoinnit on kivoja niiden mielestä, jotka niistä pitää, ei kai sukupuolella ole väliä..
Itse pidän silmää miellyttävistä kuvista ja itsellänikin on, omaa silmää miellyttäviä.
Ei kiinnosta tippaakaan mitä muut on mieltä omista kuvistani.
En mä osaa sitä selittää kunnolla. Miehillä pidän tatuoinneista todella paljon. Naisilla en. Jos naisilla on tatuointeja, niin nainen vaikuttaa kauheen kovikselta ja miehekkäältä. Ja vie nais kauneuden pois.
Nainen näyttää kuluneelta ja käytetyltä rekkahenkilöltä. En ole vielä tavannut miestä joka tykkäisi että naisensa näyttää kyläpyörältä.
Tatuointi antaa kantajastaan likaisen kuvan, varsinkin vanhat, suttuiset, laaduttomat, perusvihreät, sekä liian monet sekalaiset kuva- ja tekstitatuoinnit oksettaa. Jotkut näyttävät käveleviltä ilmoitustauluilta tai teinihuoneen seinältä.
Monien? Siis kenen mielestä _monien_?
En tiedä ketään, joka ajattelisi noin. En ole koskaan kuullut tuollaista juttua.
Vierailija kirjoitti:
En mä osaa sitä selittää kunnolla. Miehillä pidän tatuoinneista todella paljon. Naisilla en. Jos naisilla on tatuointeja, niin nainen vaikuttaa kauheen kovikselta ja miehekkäältä. Ja vie nais kauneuden pois.
Minä en pidä tatuoinneista miehillä sen enempää kuin naisillakaan.
Voi liittyä kyllä siihen, että minkäänlainen kovis-olemus miehellä ei viehätä minua yhtään.
Kovikselta vaikuttava mies = turn off.
Naisen pitäisi olla puhdas ja koskematon, jaadajaada.
Yhtä surkeilta näyttävät molemmilla.
En tunne yhtäkään naista tai miestä jolla on tatuointi.
En pidä tatuoinneista iholla - olipa se naisen tai miehen.
Siis millaisten ihmisten mielestä on noin? Mä luulen, että mun lähipiirissäni monilla naisilla on joku piilotettavissa/lähes jatkuvasti piilossa oleva pieni tatuointi, mutta monellakaan miehellä ei ole.
Yleensä myös tatuoidun puolisolla on tatuointeja. En tosiaan tiedä yhtään tapausta, jossa miehellä olisi tatuointi, mutta olisi sitä mieltä, ettei naisella saisi olla.
Aloittajalla on ihme ennakkoluulot. Ihan yhtä kamalia ovat kummallakin sukupuolella.
Koska ne on maskuliinisia