Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa miksi monen mielestä tatuoinnit on OK miehellä, mutta turnoff naisella??

Vierailija
08.08.2022 |

Otsikossa kysymys. Mihin sukupuolinormeihin perustuu tämä asenne- tai makuero suhteessa tatuointeihin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä nussisi miestä jolla on tatuointi... 

-mies

Et taida "nussia" ketään, miestä tai naista?

Vaimoani nussin, oletan hänet naiseksi.

Hänellä on leima btw, mulla ei ole. Hän onkin juristi.

Vaimosi on juristi ja kirjoitat "No en kyllä nussisi miestä jolla on tatuointi..." sekä oletat hänet naiseksi? Onnea vaimollesi.

Vierailija
62/65 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lennolla, jossa jouduimme noin viiden minuutin ajan odottelemaan melko kuumassa taukotilassa. Kauttaaltaan tatuoitu äiti tiuski ja kiroili kahdelle pienelle lapselleen ja valitti, että on niin kuuma. Oli kuitenkin ilmeisesti oman äitinsä kanssa liikkeellä, joten tukea oli. Kaikki muut osasivat olla kuin fiksut, paikalla oli paljon muitakin lapsiperheitä. Ainoastaan tämä kauttaaltaan tatuoitu tiuski lapsilleen, jotka eivät tehneet mitään väärin. Jotain tämä osoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei ole mikään merimiesten juttu. Niitä on ollut ihmisillä ihmiskunnan aamunkoitosta asti. Jopa jäämies özillä on tatskoja. Eivät ole siis myöskään häviämässä minnekään. Ihme puritanisteja tällä palstalla, jos tuomitsette ihmisen jonkun tatskan perusteella. Minullakin niitä on ja olen kunnollinen maisteri-ihminen, joka on hakeutumassa tohtoriopintoihin.

Vierailija
64/65 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-kokeilla on joskus hurjat tatuoinnit ja se on epähygieenisen näköistä.

Vierailija
65/65 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa mikä on syy tatuoinnin ottamiseen? Teoriani on, että tatuointi otetaan merkiksi siitä, että on (ainakin sillä hetkellä) itsevarma itsestään, egosta, ja jollakin tapaa se halutaan näyttää muille. Siispä mies, jolla on tatuointeja on itsevarma tyyppi. Tatuoitu nainen voi kertoa voimakkaasta luonteesta. Mutta voi olla myös osoitus siitä, että on saanut paljon suosiota. No sama pätee miehiinkin... siinähän se ego pönkittyy.