Kuvittelenko vai onko oikeasti törkeää tehdä tori.fi-myyjälle oharit?
Olin antamassa torissa ilmaiseksi tuotteen.
Joku laittoi viestiä että tulee huomenna hakemaan. Vastasin että sopii mutta että jotta jos hän ilmoittaisi viestillä etukäteen että tiedän olla kotona. Hän vastasi viestiini "tottakai!"
Odotin koko päivän. Ei mitään. Odotin toisen päivän. Ei vieläkään mitään.
Olenko häijy jos ihan vaan poistan ilmoituksen? Pitääkö minun kysellä tyypin perään? Johtuuko oharit siitä että tuote oli ilmainen? Eihän sovittuja kauppojakaan noin vaan ilmouttamatta voi jättää tekemättä.
Aargh miten jotkut ihmiset voi olla noin huonotapaisia 🤯
Kommentit (5)
ei tarvi, ilmoitus pois. Toki siinä se ongelma että onko tyypillä sun osoite? Saattaa ilmestyä oven taakse tai sitten ei. Siksi itse todella niuho myymään vielä vähemmän antamaan torin kautta, mieluummin heitän pois, vähemmän säätöä. Ja kun on näitä säätöjä kerennyt kokemaan sitä kautta.
On törkeää. Poista ilmoitus ihan suosiolla äläkä tosiaan ainakaan perään ala kyselemään.
Juuri oharintekijöiden vuoksi en anna ilmaiseksi kenellekään mitään, vaan vien lähellä olevaan kierrätyslaatikkoon suoraan. Tee sinäkin niin.
Niinhän ei tietenkään voi oikeasti tapahtua, mutta JOS nyt kuitenkin tapahtuisi, niin miten sinä haluaisit, että sinun suhteesi toimittaisiin, jos olisit itse tuollaisen "oharin" tekijä? Toimi sillä tavalla sinäkin.
Anna seuraavalle jos joku muu haluaa. On törkeää tehdä oharit, mutta varsinkin noitten ilmaisten tavaroiden kanssa sitä tapahtuu.
Tietenkin poistat ilmoituksen tai annat jollekin muulle. Jos ei tule sovitusti hakemaan, niin oma häpeä. Minulla on tapana pitää siivouspäivä kun olen sopinut toriostajan käynnin. Näin ei mene päivä hukkaan odotellessa.