En osaa päättää alkaisinko panostaa ulkonäköön vai jatkaisinko tällä luonnonlapsi-linjalla
Vois olla kivaa olla hyvännäköinen, mutta se vaatisi älyttömästi aikaa ja rahaa ja kaikenlaisia hoitoja ja palveluja hampaiden valkaisusta ripsienpidennyksiin. Mutta onko se sen arvoista kuitenkin? Tällä hetkellä en edes juurikaan meikkaa enkä ikinä ole "seksikkään" näköinen.
N40
Kommentit (26)
Mulla myös vähän samoja ajatuksia hiusten värjäämisen suhteen. Tekisi ehkä mieli värjätä, kun tuntuu, että näyttää jotenkin värittömältä. Mutta sitten on taas värjäyskierteessä tyvikasvun takia.
Panostaisin hampaiden valkaisuun ja unohtaisin kaikki ylimääräiset lisäkkeet ja härpäkkeet.
Hyvä, luonnollinen, ihomeikki + sopiva (!) huulipuna/kiilto hoidettujen hampaiden kanssa vie jo pitkälle.
Luonnollisuus on nykyään persoonallisempaa ja paljon viehättävämpää, kun kaikenmaailman huollettavat härpäkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös vähän samoja ajatuksia hiusten värjäämisen suhteen. Tekisi ehkä mieli värjätä, kun tuntuu, että näyttää jotenkin värittömältä. Mutta sitten on taas värjäyskierteessä tyvikasvun takia.
Värjäämättömät/ käsittelemättömät hiukset on nykyään paljon persoonallisemmat, kuin värjätyt.
Niihin oikein erikseen aina kiinnittää huomiota!
Mulla on ripsissä klassiset pidennykset ja kulmissa kestoväri ja kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa. Kesällä en meikkiä käytä ja muina aikoina meikkaan jos siltä tuntuu.
Enempää en tarvitse ja näytän hyvältä hyvin pienellä vaivalla.
Noh, jokainen kohentaa sitä kohtaa itsessään jonka kokee tarpeelliseksi.
Mulla on hiuksissa lisäkettä koska oon liurutukkainen. Mutta ripsiä en laittaisi.
Väittäisin näyttäväni melko luonnolliselta kuitenkin.
Mulla oli pitkään pidennykset, mutta joku mun ihonhoitotuotteista irroitti ne alle viikossa. Joka viikko ei ole kuitenkaan rahaa käydä laittamassa. Mutta rakastin niitä hybridi mallisia ripsiä. Niin helpot ja aina näytti hyvältä.
Mutta mä luen itseni luonnon lapseksi kun käytän vain kulmakynää, poskipunaa, meikkivoidetta ja ripsaria. Pitäisi vähän enemmän laittaa, että näkyisi edes mihinkään.