Maapallon pyörimisliike on kiihtynyt!
Kommentit (26)
Miten se muka on mahdollista? Itse luulisin että jos jääpeite etelänapamantereella sulaa niin merenpinta kohoaa. Massaa siis siirtyy maapallon akselilta lähemmäs sen kehää eli päiväntasaajaa. Pyörintäliikkeen pitäisi siis hidastua?
Maapallolla on tilastojen mukaan noin 2 miljardia ylipainoista ihmistä ja käyrä nousee kohtisuoraan ylöspäin. Liike taitaa vain kiihtyä jatkossa.
Se selittääkin, miksi ihmiset on nykyään ihan sekaisin.
Tempaudunko kohta siis avaruuteen? Kuinka käy painovoiman, lisääntyykö vai vähenee? Auttaako jos laittaa kiviä taskuun?
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka on mahdollista? Itse luulisin että jos jääpeite etelänapamantereella sulaa niin merenpinta kohoaa. Massaa siis siirtyy maapallon akselilta lähemmäs sen kehää eli päiväntasaajaa. Pyörintäliikkeen pitäisi siis hidastua?
Monien ilmasto-kauhu-ennusteiden mukaan jäätiköiden piti sulaa jo ajat sitten...Ja näihin ennusteisiinhan suuri osa ilmastorahastuksesta perustui ja edelleen perustuu... Kuitenkin googlettamalla löytyy varsin helposti mm. seuraavaa tietoa: "The Arctic sea ice extent actually grew faster than in the latest years. By the end of December, its extent is 12.95 million square kilometers (5.00 million square miles) which is just within the interdecile range according to the National Snow & Ice Data Center of Boulder, Colorado (US).31.12.2021"
On huomattu. Tänä vuonna onkin ollut kovin tuulista.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu lähinnä tuulivoimaloiden lisääntymisestä. Mitä useampi potkuri pyörii, sen kovempi tuuli ulkona on. Kun ne potkurit pysäytetään, ei tuule lainkaan.
Ai se täydellisen pyöreä maapallo josta netti on täynnä aitoja kuvia? Herätkää jo. Maa on tasanko eikä vesi taivu jonkun painovoimaksi sanotun taikavoiman takia palloksi ja lennä avaruudessa. Kun sitä tarkemmin ajattelee niin tajuaa kuinka päättömästi siihen vain uskoi koska se lapsena asennettiin aivoihin. Ihminen uskoo mitä vaan kun tarpeeksi pakotetaan.
Ehdotan jo tässä vaiheessa että sen lisäksi että keksityllä ilmasto-hysterialla rahastetaan niin otetaan käyttöön myös pyörimisliike-maksut joilla rahastetaan kaikki loputkin eurot suomalaisilta jos jotain sattumalta on vielä jäänyt... ja totta kai vain tavalliset ihmiset ovat vastuussa pyörimisestä eivätkä kansainväliset corporaatiot... , niinpä kaikkien pitää alkaa nyt rivakasti kävellä vastakkaiseen suuntaan jos se hidastaisi pyörimistä... ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen sen tuntenut!
Jep ihan selvästi vähän huippaa kiihtynyt pyörimisnopeus.
The_Purge kirjoitti:
Ehdotan jo tässä vaiheessa että sen lisäksi että keksityllä ilmasto-hysterialla rahastetaan niin otetaan käyttöön myös pyörimisliike-maksut joilla rahastetaan kaikki loputkin eurot suomalaisilta jos jotain sattumalta on vielä jäänyt... ja totta kai vain tavalliset ihmiset ovat vastuussa pyörimisestä eivätkä kansainväliset corporaatiot... , niinpä kaikkien pitää alkaa nyt rivakasti kävellä vastakkaiseen suuntaan jos se hidastaisi pyörimistä... ;-)
Niin, tai sitten tässäkin tapauksessa nämä ammattiuhriutujat voisivat tämän ikuisen "tästäkin nostetaan vero, bensa kallistuu, yhyy". -ulinan sijaan lukea tämänkin tiede-uutisen mielenkiinnolla, ilman jatkuvaa päähänpinttymää politiikkaan.
Jos pyörimisliike nopeutuu, itseäni ainakin kiinnostaa enemmän tieteellinen aspekti, kuin lapsellinen ja marttyyrimainen uhriutuminen.
Minua pyörryttää näin kova kyyti. Jarruttakaa joku.
Olisiko tuo pyörimisliike kiihtynyt niin paljon, että maailmankirjat tosissaan sekoavat. Nykyään pedofiilien uhrit ovat isompia rikollisia kuin pedofiilit, johtuukohan tuo siitä, että maapallon kiihtynyt pyörimisliike sekoittanut ihmisiltä aivonesteet?
Nyt on niin, että Espoon Ison Omenan Poste restante ei luovuta postejani. Syy on se, että olen ilmoittanut julkisesti olevani lapsuudessani seksuaalisesti hyväksikäytetty mies, joka on tullut naisen hyväksikäyttämäksi ja siksi minua paukutetaan joka puolella myös naispuolisten postivirkailijoiden taholta. Montako naispedofiiliä on töissä Espoon Ison Omenan postissa. Tästä leviää nyt tietoa kaikkialle.
Päivä oli lyhentynyt 3ms. Vaikka luku on pieni, pitää maapallon kokoisen esineen liikkua aika lujaa että menee 3ms nopeammin ympäri.
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan.
Yrittää ravistaa loiset iholtaan.
Eilen näkyi Venus erittäin kirkkaana ja suurena puolenyön aikaan. Olin pihalla ihailemassa sitä, ja yhtäkkiä alkoi pohjoisessa leimuta revontulet mahtavina. Tämä eteläisessä Suomessa siis. Jotain isoa on tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu lähinnä tuulivoimaloiden lisääntymisestä. Mitä useampi potkuri pyörii, sen kovempi tuuli ulkona on. Kun ne potkurit pysäytetään, ei tuule lainkaan.
tuuli syntyy puiden heilumisesta
Hyvä.