Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos exälläsi on uusi kumppani, stalkkaatko hänet facebookista/instasta?

Vierailija
07.08.2022 |

Mitä fiiliksiä herättää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kun ette tykkää tätä miettiä..

Vierailija
22/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kiinnosta jos exällä on kauniimpi nainen kuin sinä olet? tai entä jos rumempi ja lihavampi? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään kiinnosta jos exällä on kauniimpi nainen kuin sinä olet? tai entä jos rumempi ja lihavampi? :)

Ei ne exätkään nuorene. Aina ne rumempia on ja vanhempia. Mutta niillä voi olla henkistä kypsyyttä jota en omaa.

Vierailija
24/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on tosi kiva puoliso nykyään.  10 vuotta minua vanhempi. Erittäin miellyttävä ja asiallinen ihminen . Ei vois heidän parisuhteensa silti vähempää kiinnostaa.

Sitä edellinen exä  kiinnostaa enemmän, että mitä  hälle nykyään kuuluu. Ei olla nähty muutamaan vuoteen . On minua tosi paljon vanhempi hän eli varmaan eläkkeellä jo. 

Vierailija
25/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa enkä vertaa, menneet on menneitä.

Toivon heille hyvää mutta olen päästänyt irti.

Kaksi eksääni ovat niin fiksuja ja mukavia kavereita että uskon heidän(kin) iän ja kokemusten myötä löytäneet aina vaan itselleen sopivammat ihmiset.

Vierailija
26/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli laittanut faceensa uuden naisensa nimen ja sain kuulla siitä ystävältämme. Itse en hänen faceaan ollut seurannut, emmekä ole facekavereita, joten en siitä tiennyt mitään. Kun sain kuulla nimen, kävin katsomassa, minkä näköisen tyypin kanssa seurustelee ja olin kyllä aika yllättynyt, kun näin hänen kuvansa. Sen enempää en ole "stalkannut" kumpaakaan.

Vierailija
27/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli laittanut faceensa uuden naisensa nimen ja sain kuulla siitä ystävältämme. Itse en hänen faceaan ollut seurannut, emmekä ole facekavereita, joten en siitä tiennyt mitään. Kun sain kuulla nimen, kävin katsomassa, minkä näköisen tyypin kanssa seurustelee ja olin kyllä aika yllättynyt, kun näin hänen kuvansa. Sen enempää en ole "stalkannut" kumpaakaan.

Mikä yllätti? Nää tausta-ajatukset mua kiinnostaa. 

Vierailija
28/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätti? Nää tausta-ajatukset mua kiinnostaa. 

Mun silmiin se uusi näytti tosi karulta ja miehekkäältä, ei yhtään nätti, eikä naisellinen.

Vierailija
29/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut nykyisen kanssa 21v, en oo exien kuulumisia mistään stalkannut, en silloin enkä nyt. Ei varmaan edes ollut instaa silloin, mulla ainakaan.

Vierailija
30/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä vilkaisemassa. Mieleni tekisi lähettää tälle nykyiselle viesti, että valtaosa exän naispuolisista FB-kamuista on miehen aiempia panokavereita, joiden kanssa pettää sitten nykyistään.  Mutta asia ei ole enää minun ongelmani.  Eläköön siinä luulossa, että on tavannut elämänsä miehen.